mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 10:24 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 05, 2015 4:53 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Lieve muzikanten!
Ik heb hulp nodig!

Als pas afgestudeerd werkeloze ben ik aan een trainingsprogramma voor starters begonnen, waar ik ga leren sociaal ondernemen en werkervaring opdoen: De starters gaan met de nieuw verworven kennis namelijk direct wijkinitiatieven ondersteunen (de wijk is Utrecht Overvecht). Hartstikke leerzaam en nuttig voor de wijk, maar omdat we niet afhankelijk willen zijn van subsidies willen we het financieren via crowdfunding.
Het werkt zoals op Kickstarter: mensen kunnen geld doneren, maar kunnen daar ook iets voor terugkrijgen!

Ikzelf wil graag een balfolk initiatie-workshop aanbieden. Het zou errug leuk zijn als er een muzikant is die daar de muzikale begeleiding bij kan verzorgen. Helaas geen budget (enkel reiskosten), dus in ruil voor de hulp kan ik een keer voor je koken, je boekenkast alfabetiseren, helpen zelf een workshop te organiseren, of zoiets :wink:

Ik wilde twee workshops organiseren:
- de ene versie is dat iemand de workshop kan inkopen voor op zijn eigen evenement, dus op een bruiloft of bedrijfsfeestje bijvoorbeeld. Hierbij is de datum dus nog niet bekend, dat is afhankelijk van de 'koper'...
- bij de tweede versie kunnen mensen zelf los kaartjes kopen, en dan op 16 mei van 19u tot 21u geef ik de les in buurthuis de Boog in Overvecht. Voor deelnemers aan deze workshop heb ik ook korting kunnen regelen voor het bal in de Moira op 31 mei! En waarschijnlijk bied ik ook nog een hapje of drankje aan tijdens de workshop.

Voor beide gelegenheden zoek ik dus een muzikant! Wie vind dit leuk om te doen? Ook een mooie gelegenheid voor minder ervaren muzikanten, om te oefenen of als 'try out'.

En ook: geef het vooral aan je vrienden/kennissen door, die een balfolk initiatie leuk zouden vinden!
De 'kaarten' zullen vanaf 10 april te koop zijn via https://www.voorjebuurt.nl/?s=s4c&submit=&type=download
En informatie over het programma is hier te vinden: http://www.starters4communities.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 15, 2015 12:18 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Weet je dat in dat weekend in Utrecht de geluksroute wordt gehouden?
Als je de tijd zou vervroegen, zou dat prima aansluiten, lijkt me.
Hint: ik heb mijn zoukleraar ingeseind dat er dat weekend een geluksroute is en hij heeft meteen een mailtje gestuurd naar de organisatie.
Als je interesse hebt, breng ik jullie wel met elkaar in contact, dan kun je een danscombinatie maken.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 21, 2015 5:21 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Kees, dat wist ik niet! Wat leuk.
Maar volgens mij is het bij de geluksroute de bedoeling, dat je activiteiten gratis aanbiedt. Mijn activiteit was juist bedoeld om geld op te halen ;)

Om verschillende redenen is er trouwens voor gekozen de workshop op 16 mei te laten vervallen. Ik laat mij nog wel inhuren als "balfolk activiteit". Als je nog een evenementje of bedrijf weet...?

Op deze website kun je checken welke 'beloningen' er nog meer zijn: https://www.voorjebuurt.nl/campaigns/s4 ... overvecht2


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling