mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di jun 04, 2024 11:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 07, 2004 8:19 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
mota schreef:
Ik ben dus erg benieuwd.
Het lijkt me leuk om mee te maken en ik moet van hun mijn muziek spelen dus dat wordt wel een cercle op z'n Indiaas :D:D


Kun je geen opnames maken? Die cercle zou ik wel willen horen!

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 10, 2004 12:08 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
h?risson schreef:
mota schreef:
Ik ben dus erg benieuwd.
Het lijkt me leuk om mee te maken en ik moet van hun mijn muziek spelen dus dat wordt wel een cercle op z'n Indiaas :D:D


Kun je geen opnames maken? Die cercle zou ik wel willen horen!

ik zal eens kijken of het lukt.
Verder ben ik nu achter m'n flaptopje heerlijk ontspannen aan het typen. Ik heb namelijk net mijn eerste Ayurvedische massage ondergaan. Amai, is dat effe lekker. Volgens mij heel goed als je een hele avond gespanst hebt maar zelfs zonder dat is het een verrijking voor lichaam en geest.
Misschien moeten we een soort mobiele massage service bij de bals gaan inrichten. Zodat je de volgende dag geen spierpijn hebt.
Groetjes van hier voor daar,
Marco


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 10, 2004 12:14 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Misschien moeten we een soort mobiele massage service bij de bals gaan inrichten.


Toev?llig, ken ik een h?le goede masseur...

(maar ook een hele dure en hij werkt nooit in het weekend...)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 10, 2004 6:20 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
zeerover schreef:
mota schreef:
Misschien moeten we een soort mobiele massage service bij de bals gaan inrichten.


Toev?llig, ken ik een h?le goede masseur...

(maar ook een hele dure en hij werkt nooit in het weekend...)


De bals zijn ook niet allemaal in het weekend, dus dat bied perspectief.
En duur, ach, misschien krijgen we wel groepskorting.... :biggrin:

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 14, 2004 10:41 am 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
H? Mota. leef je nog.
Ik vind het heerlijk om op afstand mee te genieten van je belevingen, dus vertel......
Of houdt je baas je te veel aan het werk, het is niet alleen maar vakantie per slot van rekening.

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 14, 2004 11:16 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
h?risson schreef:
Of houdt je baas je te veel aan het werk


Volgens mij was ie gisteravond met z'n baas muziek aan het maken, dus zo slecht heeft ie het nog niet! :wink:

Maar ik ben het met Herisson eens: Vertel, Mota! Vertel!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 14, 2004 10:26 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
En het bleef stil.... :(


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2004 9:13 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Ach mensen, laat die jongen toch, over een week is ie weer thuis en dan hoor je alle verhalen uit de eerste hand.

Het is duidelijk dat hij daar niet gelukkig is, zijn trekzak mist en z'n nummer 1 schatje dus ga 'm nou aan de kop zeuren om smeu?ge India-verhalen want daar heeft hij geen zin in.

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 8:15 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Hoioi, effe updateje :)
Het is hier nog steeds lekker in de 30 graden. (wordt wel een temp. shock over een week...)
Gister ben ik de hele dag op stap geweest in de stad. Samen met een paar collega's twee gitaren gekocht.
Vrijdag avond was het feest. :)
Cercle gespeeld, willow tree en een prachtig zweeds walsje (zrs ;;) )
En daarnaast wat dingen die ik hier eigenlijk niet kan noemen....
:blush: Wise man says... , :blush::blush: hotel california
en een geweldig hindi hit die als refrein een soort van hubba hubba ba heeft maar dan Oh, oh, ohoh en dat 3 keer :) Sloeg geweldig aan.
Het was hartstikke versterkt.. Ik was blij dat ik wel wat heb gespeeld want het grootste deel van de tijd zat ik verrrr weg achterin de zaal omdat het geluid zo hard was dat het pijn deed aan mijn oren. Maar dat was nog niets vergeleken met de Disco party die na het 2 en een half uur durende bonte avond deel (er waren wel een stuk of 10 / 15 mensen die iets zongen op het podium) losbarstte. Mannn wat was dat hard en wat stond ik er verbaasd van te kijken toen er een collega naar me toekwam die zij dat ie er niet zoveel aanvond omdat ie de muziek veelste zacht vond...
Waar gaat dit heen. Over 20 jaar zijn we allemaal doof.
Maar het was echt geweldig om te zien. Al die kerels aan het dansen (de dames kwamen wat later op gang en waren ver in de minderheid). Ongelofelijke uitslovers waren het die mannen. Menige amerikaanse jongensgroep kan nog een hoop opsteken van wat er hier werd vertoond.
Tijdens het "bonte avond" deel werd er om de haverklap door allerlei mensen aan me gevraagd of ik niet iets sterks wilde drinken. Zelf lustten de meesten wel pap van het goedje dat alcohol heet maar goed ik snapte toen de Disco losbarstte waar het vandaan kwam. Het was "gewoon" moed indrinken. Een paar keer werd ik ook de dansvloer opgesleept. Ik wilde graag dansen en het was goed dansbare muziek maar hij stond wel zo enorm hard dat de DJ me niet meer kon verstaan toen ik hem al schreeuwend probeerde duidelijk te maken dat het wellicht ook iets zachter kon. Met fysieke pijn in m'n oren weggevlucht tot het meest achterinne hoekje van de zaal. (gevoelige oren is niet altijd fijn) en genoten van het dansschouwspel.
Aankomende week nog veel dingetjes. Op het werk moet er ineens nog een hoop gepropt worden in een paar dagen en elke avond wel wat. Muziek maken met een van de managers hier die helemaal gek is van gitaren (hij heeft er 11).
Nou, om met tour te spreken, ik mis m'n trekzak en m'n nummer 1 schatje enne ik ben gauwer terug dan je denkt maar voorlopig zit ik nog in de cosmopolitische metropool Mumbai.
Garoetjes van mota die vanmiddag nog even in het zwembad met palmbomen gaat rondpoedelen (ahhhhh, wat een luxeee (mmm best lekker voor een keertje (je kunt er maar beter van genieten (toch?))))


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 8:26 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Vrijdag avond was het feest. :)
Cercle gespeeld, willow tree en een prachtig zweeds walsje (zrs ;;) )


Ik wou dat ik en m'n Cairdin erbij waren geweest. :love:


Citaat:
maar hij stond wel zo enorm hard dat de DJ me niet meer kon verstaan toen ik hem al schreeuwend probeerde duidelijk te maken dat het wellicht ook iets zachter kon.

Je wordt nog eens berucht bij de beroepsvereniging van DJ's. :applause:
M.T.O.V. Mota Tegen Oor Vernieling

Citaat:
... enne ik ben gauwer terug dan je denkt maar voorlopig zit ik nog in de cosmopolitische metropool Mumbai.

Betekent dat, dat je eerder terug komt dan vrijdag?

Citaat:
Garoetjes van mota die vanmiddag nog even in het zwembad met palmbomen gaat rondpoedelen (ahhhhh, wat een luxeee (mmm best lekker voor een keertje (je kunt er maar beter van genieten (toch?))))

Geniet er inderdaad maar van, hier ligt rijp op het dak en is de lucht grijs. :sad:: (en er staat ook nog eens geen wind)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 8:33 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
zeerover schreef:
Ik wou dat ik en m'n Cairdin erbij waren geweest. :love:
Dat zou mooi zijn geweest!


zrs schreef:
Je wordt nog eens berucht bij de beroepsvereniging van DJ's. :applause:
M.T.O.V. Mota Tegen Oor Vernieling
Dat lijkt me inderdaad wel wat. Misschien moet ik een drankje ontwikkelen waardoor je oren overgevoelig worden en dat dan in het bier van de DJ's stoppen.. Dan doen ze het geluid vast wel zachter.

zrs schreef:
Betekent dat, dat je eerder terug komt dan vrijdag?
Nope, maar eerst leek vrijdag nog wel een eind weg maar nu begint de tijd alvast te vliegen. En vrijdag vlieg ik mee :).

zrs schreef:
Geniet er inderdaad maar van, hier ligt rijp op het dak en is de lucht grijs. :sad:: (en er staat ook nog eens geen wind)
Mmm en er staat ook nog eens geen wind. Je wilt toch niet zeggen dat je zou gaan surfen wanneer de rijp op het dak ligt....


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 9:27 am 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
mota schreef:
zrs schreef:
Je wordt nog eens berucht bij de beroepsvereniging van DJ's. :applause:
M.T.O.V. Mota Tegen Oor Vernieling
Dat lijkt me inderdaad wel wat. Misschien moet ik een drankje ontwikkelen waardoor je oren overgevoelig worden en dat dan in het bier van de DJ's stoppen.. Dan doen ze het geluid vast wel zachter.


Of misschien eindelijk een keer echt goede oordopjes aanschaffen. Er zijn er die redelijk frequentiespecifiek zijn, waardoor het dus mogelijk blijft een gesprek te voeren. :biggrin:

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 9:42 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
[Mmm en er staat ook nog eens geen wind. Je wilt toch niet zeggen dat je zou gaan surfen wanneer de rijp op het dak ligt....


Surfen was wel het plan voor vandaag ja..
maar zonder wind gaat het niet, dus m'n dagbesteding is gewijzigd in het aanleren van die mooie Mazurka van St?phane Delicq die nu op repeat in m'n stereo zit en het op orde brengen van onze houtvoorraad.
Hout hakken en trekharmonica spelen past inderdaad misschien beter bij rijp op het dak. :~)

(ik denk trouwens dat het een mazurka is maar ik heb geen titels. Ik kan er in elk geval in m'n eentje een mazurka op dansen) :rose:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 9:45 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
h?risson schreef:
Of misschien eindelijk een keer echt goede oordopjes aanschaffen

Dacht inderdaad ook, stop dan wat in je oren. Als ik geen dopjes bij me heb, gebruik ik een reepje tissue, servet of desnoods toiletpapier. Strak oprollen een beetje vochtig maken en in je oor proppen. De muziek wordt er wel een stuk doffer op, maar dat was in de regel toch veel te scherp, omdat een dove 'geluidsman' vooral die frequenties slecht hoort..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 17, 2004 12:21 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
zeerover schreef:
... het op orde brengen van onze houtvoorraad.


Heb al een aardige stapel in moten gehakt :~)
Hout hakken is super, kan het iedereen aanraden.
Het geeft echt een kick als je een gigablok in één keer doormidden hakt. Kwestie van de juiste plek uitkiezen en je concentreren op het gewicht van je armen en de bijl. :~)

Zal ik gaan solliciteren als act bij Kepa Junkera?

P.S. excuses voor de topicvervuiling....


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling