mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 08, 2024 5:13 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

"Doe je mee met de Folkguerrilla-aanslag tijdens de herfstweek??"
Tuurlijk! We zullen die gemiddelde leeftijd daar eens flink laten zakken! 33%  33%  [ 2 ]
Nooit! Ik doe niet aan AANSLAGEN! 17%  17%  [ 1 ]
Nee ik ga liever die week in Ierland in het huis van Renske zitten! 50%  50%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 8:52 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
DE HERFSTWEEK (22-28 oktober 2006):
Al meer dan 25 jaar een vast onderdeel van het programma van de Stichting Volksmuziek Nederland, en nog altijd een gouden formule. Sommige deelnemers zouden zich het liefst per automatische afschrijving gewoon elk jaar inschrijven, juist omdat er elk jaar toch ook weer andere dingen gebeuren binnen die vaste formule. Een onverwachtse coup van het Trekharmonica Bevrijdings Front, om nog maar iets van vorig jaar te noemen.
De ochtendworkshops vormen de kern van het programma. Drie uur les op je eigen instrument of in je samenspelgroep. Na de lunch zijn er keuzeworkshops, waar je weer een heel andere kant van de volksmuziek tegen kunt komen. Er zal zeker ook weer aandacht zijn voor dans: veel volksmuziek is dansmuziek, voor muzikanten is het leuk om eens voor dansers te spelen, voor dansers is de levende muziek inspirerend. ´s Middags is er ook nog gelegenheid voor extra aandacht van de eigen docent.
´s Avonds is er een afwisselend programma. Twee concerten, een muziekmarkt, open podium, een avond met Bal Folk en andere dansen, en natuurlijk volop de gelegenheid om samen muziek te maken in alle hoeken en gaten van het gebouw. Juist op die sessie kan soms de mooiste muziek ontstaan.


Ook dit jaar ga ik weer naar deze leuke week!! :dancing: Er staat op het programma dat er een avond Bal Folk is.
Weet iemand welke avond dat is en wie er gaan spelen? En vooral of het bal openbaar is..!?!

Want als dit zo is moeten we natuurlijk zorgen dat er in plaats van een Trekharmonica Bevrijdings Front een "Folkguerrilla-aanslag komt!!
:cool: :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 9:46 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
klinkt leuk
kan ik misschien de schande van mijn afwezigheid in onze hoofdstad dit weekend (en binnenkort ook het d&d weekend) weer min of meer mee compenseren
waar is dat, kost dat en zijn er meer aardige mensen die die kant op willen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 05, 2006 1:29 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Zoals ik het nu begrepen heb wordt de muziek door de deelnemers zelf verzorgd... Verder is het ook niet openbaar, dus wordt een Folkguerrilla-aanslag wel lastig. :crying:

Er zijn nog wel plaatsen bij de workshops, dus als het je wat lijkt...
Ik vind het altijd ontzettend leuk en er zijn vaak erg goede docenten! :love:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling