mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 8:55 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 12:20 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 8:26 pm
Berichten: 145
Woonplaats: brussel
ik weet het, ik weet het. Ik zal jullie moeten missen :sad::
Heb hedendaagse-dansweekend dan, en kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Wanneer is de volgende kans?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 9:58 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
ik dans dus ik ben schreef:
ik weet het, ik weet het. Ik zal jullie moeten missen :sad::
Heb hedendaagse-dansweekend dan, en kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Wanneer is de volgende kans?


We wachten nog steeds op confirmatie voor het bal van Lange Wapper op de avond voorafgaand aan de Zwaarddans in Antwerpen, op zaterdag 17 maart. Verder zitten er nog een aantal dingen in de pijplijn (o.a. Brugge en Herk de Stad), maar ook daar zijn nog geen exacte data vast gesteld. Ik zal het tzt laten weten.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 27, 2007 12:48 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Vanavond speelt de Balkanklarinetgigant Ivo Papasov in de Oosterpoort in Groningen.

Het begint om 20:15 u. Kost: 16 euro. En iedereen kan zo meedoen.

Hij komt ook nog in Rasa. :dancing:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2007 11:22 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Antwerpen 17 maart is trouwens bevestigd. Vanaf 20 uur in Zaal 't Werkhuys in Borgerhout. Details op onze blog: http/:voie3.wordpress.com

Fille :rose:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2007 11:34 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
tourdion schreef:
Vanavond speelt de Balkanklarinetgigant Ivo Papasov in de Oosterpoort in Groningen.


Hij komt ook nog in Rasa. :dancing:


Dit was een belevenis :laughing: .

Stel je voor: een soort bulgaars willem breuker collectief, met een scheutje frans bauer. Een synthesizer die soms ontzettend platte 'synth strings' speelde, en soms ontzetten jazzy freakgeluidjes.
Als je geen purist bent zeker een aanrader, alleen jammer dat het in een zaal als de oosterpoort was, het was een stuk beter tot zijn recht gekomen in een biertent met hossende mensen.
Toen de electrische gitartist bouzouki (of was het een balama? zoiets dus) ging spelen dachten we even dat er een wat traditioneler geluid zou komen, maar nee er kwam een scheurende bouzoukisolo waarbij hij alle effectjes van zijn effectenbak afging. Een soort jimi hendrixop bouzouki dus :laughing:

aanrader voor in rasa, tenzij je echt gaat gillen van synthesizer dan is het misschien te erg. Ik normaal trouwens wel, maar nu was het meer een slappe lach ervaring dan een gadverdamme ervaring

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 12:02 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Op maandag 19 maart speelt OrfeO in de Stairway to Heaven in Utrecht! Toegang is gratis en de bar heeft Guinness. We spelen van 22:00-23:00 uur en we zouden het leuk vinden als er ook nog dansers komen ("spread the balfolk-word!"). Ik heb uit betrouwbare bron al vernomen dat Telenn en Emelief komen zwieren :biggrin: :hug: We nemen ook een zangeres mee :love:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 10:31 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Ik zal er in ieder geval bij zijn! Helemaal klaar om weer te dansen.

Komt allen!!!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 4:56 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
telenn gwad schreef:
Ik zal er in ieder geval bij zijn! Helemaal klaar om weer te dansen.

Komt allen!!!

En weer een trapje hoger op de ladder first-time-groupie/uber-bandslet!! :love: :hug: :biggrin: :applause: :peace: :love:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 4:59 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
:battingeyelashes:

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2007 12:42 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
de flyer van Trad.It! viel weer in de bus en wellicht dat hier ook nog wat liefhebbers zijn -->Het is een folkfestival in de oosterpoort in Groningen, zaterdag 14 april. de volgende bandjes spelen daar
- Kepa Junkera baskenland
- Anna Massie Band Schotland
- Ilgi Letland
- Suden Aika Finland
- Dites 34 frankrijk
- Earth Wheel Sky Band servie
- Ampron Prunni finland
- Cochon Bleu nederland

Ik ken deze keer geen snars van de bands (sorry), maar voorgaande jaren wees uit dat er aangename verassingen tussen de dingen zaten die ik niet kende.

voor liefhebbers, meer info is hier te vinden.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2007 3:33 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Menno schreef:
- Dites 34 frankrijk


schijnt erg goed te zijn! (Xeer is er fan van)

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2007 3:58 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
en ik ook! :applause:

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2007 10:18 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 06, 2003 1:26 pm
Berichten: 344
Woonplaats: Hilversum
:biggrin: jee wil ik ook wel heen - TradIt - vooral voor Arto Jarvela (met puntjes op de a's in de achternaam van Arto) Die heeft ook net een cd uit met Hans Kennemark en Timo Alakotila: super mooie cd (Nordik Tree) :applause:

_________________
.... ben dr weer ...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2007 10:19 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 06, 2003 1:26 pm
Berichten: 344
Woonplaats: Hilversum
:blush: voor de duidelijkheid: Arto speelt dus met Ampron Prunni (maar die ken ik dan weer niet)

_________________
.... ben dr weer ...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2007 11:49 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Gisteravond gebeurde er iets raars in de Stairway to Heaven (kroeg in Utrecht): de lokale barhangers werden opeens verrast door een klein groepje wilde spansers. Ik denk dat ze er nog steeds van aan het bijkomen zijn... :biggrin:

OrfeO speelde daar dus, zoals al eerder gezegd. De techniek-man had, geloof ik, een beetje stress en het optreden begon ook meer dan een half uur te laat, (had best nog een wals met Campie en het slettenharpje kunnen spelen...er was natuurlijk ook nog 'gewoon' sessie) maar toen was er een echt mini-balletje. Al die electriek brengt natuurlijk allemaal moeilijkheden met zich mee, maar het was voor de dansers een leuk concert. Bovendien had Marco zijn Vlaamse postorder bruid meegenomen voor het debuut van OrfeO met TWEE draailieren. :devilish: :devilish:

Voor de dansers was het eigenlijk veeeeeeel te kort, maar voor de luisteraars was het, denk ik, wel goed. Toen kwam de volgende band (een coverbandje) en werden we gevraagd om solidair ook dat concert bij te wonen...maar nog voor de soundcheck was de dansvloer al weer leeg en dat bleef ie ook. Een dansvloer waar overigens heel erg goed op te dansen is...vlakbij het station...moeten we misschien eens iets mee doen... :battingeyelashes:

De folkies zwermden uit en ik zwermde met Emelief en Wiretex naar het Oude Pothuys (Wiretex: hi hi hi pothuys...hi hi) waar nog een erg leuk blues en jazz sessie bezig was. Dus we zijn gewoon door gaan dansen. :dancing:

Uiteindelijk lagen we om vijf uur in bed na een avond vol muziek en dans. Jammer van die wekker vanmorgen... :sleep:

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 237 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling