mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma mei 13, 2024 5:20 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 444 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 26, 2007 11:51 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
14 februari staat ook in mijn agenda! :biggrin: Wordt volgens mij mn eerste belgische bal.. Ik ben benieuwd..

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 3:09 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Aaaaahhhhhhh!

zeggen Lou en telenn in koor. Net uitgeslapen na een fantastisch bal in Antwerpen. Swingen op Follia! en zwieren op Op Zwier. Het was zalig!!!

Jaloersheid is zeeeeeeeeer gepast. We raken verwend. Nieuwe plannen liggen in de week. Hoei!

Bovendien hebben we veel Belgische dansers enthousiast gemaakt voor Enschede!

Telenn en Lou.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 4:08 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 8:26 pm
Berichten: 145
Woonplaats: brussel
Het was nochtans ook superfijn en gezellig in Kortrijk, op Folk op Zolder. En ik kan jullie verzekeren dat EmBRIO een goede keuze is voor Enschede... De helft van EmBRUN, maar dan met meer instrumenten... Of beter gezegd: evenveel, maar dan zonder Toon die normaal in zijn eentje er al vier voor zijn rekening neemt. Hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes, maar hun nummers mogen gehoord en vooral gedanst worden.

Maar 't doet plezier dat er andere Belgen voor Enschede worden warm gemaakt- verhoogt mijn kans om erheen en weer terug te geraken. En jullie allemaal weer terug te zien.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 4:10 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: ma jan 08, 2007 12:08 pm
Berichten: 120
Woonplaats: den haag
Louise schreef:
Aaaaahhhhhhh!
zeggen Lou en telenn in koor. Net uitgeslapen na een fantastisch bal in Antwerpen. Swingen op Follia! en zwieren op Op Zwier. Het was zalig!!!
Jaloersheid is zeeeeeeeeer gepast. We raken verwend. Nieuwe plannen liggen in de week. Hoei!
Bovendien hebben we veel Belgische dansers enthousiast gemaakt voor Enschede!

Telenn en Lou.


En Rabarber!
Weer een fantastisch bal, dat smaakt naar meer daar in Vlaanderen.
Veel goed dansende mannen ook, dat maakte het grijpbaar kijken wat minder noodzakelijk. Ik heb gisteren van Lou trouwens een andere methode afgekeken: je moet ze gewoon voederen onder het dansen! :laughing:

Enne... welke nieuwe plannen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 10:22 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
vrijdag 23 februari: Queimada met Trio Guerbigny, Maison du Peuple Saint-Gilles (Brussel)
woensdag 7 maart: boombal intiem met KVExpress en 21 Boutons (Marinette Bonnert & Pere Romani )
zaterdag 31 maart: bal in de Rosaraie (Brussel) met Duo Bastringue
woensdag 18 april: boombal intiem in CC De Maalbeek (Brussel, tterbeek) met Shillelagh
zaterdag 21 april: bal met Shillelagh in Luik
zondag 17 juni: bal met Moïraï organisatie "La Cabane"in La Maison Haute (Brussel, Waetermael-Boisfort)

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 27, 2007 10:25 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Nog een linkje naar een agenda:

http://users.skynet.be/canard.folk%20/

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 11:35 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Fille schreef:
woensdag 7 maart: boombal intiem met KVExpress en 21 Boutons (Marinette Bonnert & Pere Romani )


Vergeten te vermelden: dit bal gaat door in La Tentation (Brussel)

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 12:05 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 8:26 pm
Berichten: 145
Woonplaats: brussel
7 maart is geen boombal intiem, maar het gewoon 'groot' boombal van Brussel. Maar het verschil is in Brussel niet zo groot.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 12:43 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ik vond het in Antwerpen ook reuze meevallen... Was van te voren een beetje bang dat het Boombal heel druk en vol met hopsende dansers zou zijn, en dat je elke keer weer met iemand die niet kon dansen opgescheept zou zitten... Maar ik heb toch weer een aantal onverwacht fijne dansjes met onbekende vlamingen gedanst :rose: . (Naast de verwacht fijne dansjes :hug: .)

Tijdens Follia was het af en toe wel wat te druk, maar dat gaf niet zo, want de dansbaarheid liet af en toe toch te wensen over... Maar ze hadden wel veel lol op het podium...

En tijdens Op Zwier was het een stuk rustiger. Een hoop mooie traditionele nummers kwamen langs. Alleen duurden ze misschien af en toe te kort... Ben je net een mazurka aan het dansen met een onbekende, maar erg goede danser, houden ze veel te vroeg weer op met spelen... 'Oh, is het nu al klaar? :worried: '

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 3:00 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
ik dans dus ik ben schreef:
Maar 't doet plezier dat er andere Belgen voor Enschede worden warm gemaakt- verhoogt mijn kans om erheen en weer terug te geraken. En jullie allemaal weer terug te zien.


Maar ik-dans-dus-ik-ben...je kan daar blijven slapen in de kerk en Enschede is best te bereiken met de trein.
Dus mobiliteit is geen afwezigheid voor excuus. Maar in het kader van laag-landelijke verbroedering is het natuurlijk goed om alle Belgische ballers mee te nemen!

Dus: tot Enschede!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 8:09 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 8:26 pm
Berichten: 145
Woonplaats: brussel
Tja, Telenn-gwad, ik ben op dit moment redelijk platzak, en dan is de trein niet echt een optie... dan is met een hoop samen in één auto beter te dragen, en gelukkig nog niet zoveel minder ecologisch verantwoord...
Spijtig dat internationaal reizen zo duur is, want reis veel liever met de trein.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 28, 2007 11:07 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
ik dans dus ik ben schreef:
Tja, Telenn-gwad, ik ben op dit moment redelijk platzak, en dan is de trein niet echt een optie... dan is met een hoop samen in één auto beter te dragen, en gelukkig nog niet zoveel minder ecologisch verantwoord...
Spijtig dat internationaal reizen zo duur is, want reis veel liever met de trein.


Met een volle auto is nauwelijks slechter voor het milieu dan met de trein in de spits (KLIK. Maarja de reistijden naar en van bals liggen meestal niet in de spits... Zeker niet in dit geval. Maar als die auto toch al rijd (en ik heb al redelijk wat belgen gehoord die naar Enschede rijden) is het natuurlijk zonde om niet mee te rijden...

Ik zit zelf met een plannetje om vrijdag 23 feb naar het Queimada in Brussel te gaan, en de volgende dag met een nog onbekende vlaming mee te rijden naar enschede... (Enkele reis brussel is maar een beetje duurder dan een enkele reis enschede, met jongeren korting...) Als ik voor jou ook een plekje moet regelen moet je het maar even laten weten...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 05, 2007 4:55 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
En wie gaan er volgende week mee dansen op de muziek van Parasol?

Woensdag in Brussel, en/of donderdag in Leuven?

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 05, 2007 11:39 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
Louise schreef:
En wie gaan er volgende week mee dansen op de muziek van Parasol?
Woensdag in Brussel, en/of donderdag in Leuven?

Ik. :) In ieder geval woensdag in Brussel. Ik hoorde dat er maximaal 150 mensen binnen worden gelaten. Het is dus misschien zaak om op tijd aanwezig te zijn.... :peace:
En ik ga natuurlijk ook naar de Quiemada op de 23ste. :biggrin: Misschien wel mijn laatste Belgische bal tijdens mijn verblijf in Brussel. :crying: :crying: :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 11:50 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Ik wil heel graag naar Brussel...maarre, hoe laat is tijdig? Ik moet ook nog werken...en ik wil niet voor een gesloten deur komen te staan :crying:

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 444 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 158 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling