mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo mei 12, 2024 4:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 21, 2003 10:36 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
A.s. zaterdag gaat het gebeuren!! Het driemanschap komt weer bij elkaar! Joepie :D Wie neemt de wijn mee?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 07, 2004 10:22 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
tourdion schreef:
9 maart, Zondag avond, laat,

Een poging gedaan om te slapen na het slopende Volksmuziekweekend op Schier. Maar het wil niet echt. Na twee avonden baldansen en spelen tot een uur of drie is het moeilijk om nu al de slaap te vatten. En bovendien, wat is het hier akelig stil in huis.

Geen trekzakkentonen die uit alle hoeken en gaten komen. Geen gelach en druk gepraat. Alleen in mijn hoofd galmen de deuntjes nog na. En dan al die gezichten en stemmen van al die nieuwe mensen die voor mijn geestesoog verschijnen. Het lijkt wel één grote droom te zijn geweest :cool: .

Het is een apart wereldje, maar met veel hartelijke mensen :laughing: .

Marco heeft me weer helemaal verstelt doen staan. Hij heeft volgens mij amper zijn duurbetaalde hotelbedje gezien. Begon pas te leven als ik sliep. Zat toch elke ochtend weer op tijd in het muzieklokaal :biggrin: . En dat zonder koffie! Een kater van een seconde en dan kon hij er weer tegenaan. De hele nacht praten, dansen, drinken :sick: , spelen, en wandelingen maken met interessante dames en heren. Man, man wat een kerel is me dat toch.

:


Grappig om in deze thread weer terug te lezen hoe het een jaar geleden allemaal begon met deze spansclub. Ik heb nu weer een beetje hetzelfde gevoel.

We jammer dat Mota dit jaar er zo voortijdig de brui aangaf terwijl hij vorig jaar niet te stoppen was :sad::

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 08, 2004 9:45 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ja, is bizar om die draad van vorig jaar terug te zien.

Ik heb zaterdagnacht nog nachtmerries gehad over schier. Alles ging mis. :sick: Ik heb zeker last van onthoudings verschijnselen! Kan niet wachten tot MZG volgend jaar. (blijf maar optimistisch en ga er vanuit dat het dan gewoon wel doorgaat.)

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 08, 2004 11:20 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Haalt het natuurlijk niet bij Schier, maar wilde maar even laten weten dat ik me ook wel vermaakt heb dit weekend, hoor ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 08, 2004 7:50 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
tourdion schreef:
We jammer dat Mota dit jaar er zo voortijdig de brui aangaf terwijl hij vorig jaar niet te stoppen was :sad::
Tsja, dat kan zo gebeuren. De eerste nacht was ik nog helemaal los. Maar de tweede avond miste ik de aansluiting. En als iedereen dan lekker uitbundig aan het zingen is en je voelt dat op dat moment niet van binnen dan is het beter om jullie lekker te laten zingen en me even terug te trekken in m'n slaapzak.
Maar ik heb door de bank genomen ook een heerlijk weekend gehad. Het boodschappen doen was gezellig. Met een bourree van een straatlengte met de zeerover en wandelingen gemaakt tot ik high was van een overdosis zuurstof. De terugtocht op de boot was als een afscheid zoals aan het einde van de lord of the rings trilogie. We gingen op een boot over water dat versmold met de lucht. Het was prachtig. Heerlijk nog even in het zonnetje met ZRS ons gezamelijke repertoire doorgenomen.
So long, fare well, auf wiedersehen adjeu :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 157 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling