mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 9:47 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 02, 2008 8:31 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Verder moeten jullie je de komende twee weken gedragen, want het forum is dan onbeheerd...
:hug: tot over twee weken :~)

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 02, 2008 3:53 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
zeerover schreef:
Verder moeten jullie je de komende twee weken gedragen, want het forum is dan onbeheerd...
:hug: tot over twee weken :~)

Fijne vakantie dan maar, ik zou er jaloers op kunnen worden :hug:

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: beheer van het forum
BerichtGeplaatst: za mei 10, 2008 5:28 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Kees, in het MOTA-cd-topic schreef:
Enne, zeerover, het verbaast me heel erg dat je als forumbeheerder niet de mogelijkheid hebt om titels van topics te wijzigen. ?k zit ook heel vaak op een ander forum, waar dit wordt toegepast en ik dacht dat jij ook die mogelijkheid had.

Het k?n vast wel. Maar het zit niet in de standaard-mogelijkheden van dit forum. Ik kan topics verwijderen, splitsen (maar dan gaat wat ik splits naar een nieuw topic, niet naar een bestaand) en blokkeren. Er kan vast meer, maar dan zou ik me uitgebreid in phpBB moeten verdiepen en scriptjes moeten zoeken en weet-ik-wat-niet-meer en dat vind ik niet nodig.

Mensen moeten maar goed nadenken over titels, dat doen de meeste mensen ook en het heeft in de afgelopen vijf jaar nog nooit ernstige problemen opgeleverd.
Dit forum regelt zichzelf grotendeels en dat gaat verbazingwekkend goed (op andere forums heb ik dat wel anders gezien). Er is maar weinig moderater-gedoe nodig (behalve nieuwe gebruikers activeren, spammers opruimen en back-ups maken voor de zekerheid).
Die eigen-verantwoordelijkheid van alle gebruikers wil ik er graag inhouden :hug:

Heel af en toe verwijder ik eens een dubbel berichtje of iets dergelijks, maar op dat vlak bemoei ik me er verder zo min mogelijk mee. Volgens mij wordt dat een hellend vlak...

En verder heb ik wel wat beters te doen :biggrin: Fietsen door het Hogeland bijvoorbeeld, of Dreamweaver-cursusboeken doorspitten (d?t vind ik wel de moeite waard). Of harmonica en sax spelen :~)
Of posters voor het bal in Utrecht maken, of een website voor de Herfstweek van de SVN. Genoeg te doen dus, en ik kan (en wil) niet alles :peace:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 10, 2008 6:26 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Dank je wel, Zeerover, dat je onze forum-mama bent!

Zo heel erg is het trouwens toch niet dat er nu een apart topic is voor de recensies over de MOTA-cd? Dan kunnen we het molenbal-topic houden voor alleen het molenbal. Dat is misschien zelfs wel rustiger...Bovendien zijn er een aantal andere topics die min of meer overlappen, waar niemand zich druk om maakt. Uiteindelijk wordt eentje dan gewoon niet meer bezocht. Geeft allemaal toch niks?

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 8:45 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
zeerover, bijna drie jaar geleden schreef:
Zo. de scriptjes zijn me uitgelegd door mota, 'k heb het net uitgetest en het werkt :~)
Dus vanaf nu, ruim ik af en toe (niet elke dag hoor, 't is vooral veel werk om in te loggen op de database met al die wachtwoorden... :cow: ) de gebruikerslijst op.
'k heb ook al een begin gemaakt om de oude power-koe-mensen eraf te gooien, zodat de gebruikerslijst langzaam-maar-zeker een echt overzicht geeft van de gebruikers van ons forum :~)

Enneh.... nu ik weer in dit topic beland... Ik las ergens nog iets over taarten en whisky :biggrin: ;)

Nou, dat met die taarten en die whisky is wel tegengevallen, de afgelopen drie jaar :angry:
Daarom heb ik besloten dat het tijd is om het forum-beheer maar eens over te dragen aan iemand anders.

Nee, grapje, niet daarom.
Maar ik vind het na bijna drie jaar wel genoeg.
Gelukkig is degene die ik bedacht had als zeer waardige opvolger, bereid om dat te gaan doen :hug:

Martijn gaat over een tijdje het beheer van het forum van me overnemen. Ik blijf het nog doen, terwijl Martijn bezig is om een php-upgrade te realiseren. Als dat gebeurd is, ben ik forum-dictator/forum-mamma af.
Superveel werk is het beheer niet, want jullie gedragen je over het algemeen heel goed :love:
't is een behoorlijk zelfregulerend forum. Maar 'k moet toch altijd in de gaten houden dat ik vlot nieuwe gebruikers activeer, etc. En vooral, omdat ik de verantwoordelijkheid heb, zit het forum veel in m'n hoofd en lees ik topics (heel of half) waar ik niet echt in geïnteresseerd ben.
'k vind het nu tijd om die ruimte in m'n hoofd aan andere dingen te besteden :~)

Dankjewel, Martijn, dat je het over een tijdje over wilt nemen :hug:
(ik blijf overigens wel stand-by als Martijn met vakantie is o.i.d.)

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 9:38 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Dankjewel forum-mama Zeerover voor het moederen afgelopen 3 jaar!! :hug: :love: :rose:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 11:14 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeerover schreef:
Maar ik vind het na bijna drie jaar wel genoeg.
Gelukkig is degene die ik bedacht had als zeer waardige opvolger, bereid om dat te gaan doen :hug:


Dank je wel rover!

fijn Martijn!
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 8:41 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
en nou nog zien dat ik tussen alle familieweekenden, orfest, optredens en werken door nog even die upgrade erdoor krijg ;-). Ik zal dan gelijk proberen of ik die rare tekens weer goed krijg die er sinds de vorige actie in zijn geslopen.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 20, 2010 8:14 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
zeerover schreef:
Nou, dat met die taarten en die whisky is wel tegengevallen, de afgelopen drie jaar :angry:
Daarom heb ik besloten dat het tijd is om het forum-beheer maar eens over te dragen aan iemand anders.

Als je met het mooie weer van deze reeds begonnen zomer in de buurt bent, kunnen we in de moestuin aan de voorzijde van het huis eens een glas genieten van mijn
LAPHROAIG Islay single malt Scotch Whisky: Triple Wood.
Voor de taart moet je maar ergens anders zijn of je neemt een korstje van mijn brood. :biggrin:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 20, 2010 10:11 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
zeerover schreef:
[Daarom heb ik besloten dat het tijd is om het forum-beheer maar eens over te dragen aan iemand anders.

Ik zie dat je ook beheerder-af bent van de balfolkhyves.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 22, 2010 10:20 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 9:20 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Nijmegen
:applause: :applause: :applause: Voor onze Zeerover en natuurlijk Dankjewel voor al je tijd!!! :hug:

en @Martijn: Super dat je het Spansstokje wil overnemen! :hug:

_________________
Mevrouw bij de biomarktkraam: Zijn die tomaten lekker? Wat denkt U zelf, zegt de verkoper, het is december, ze komen uit spanje en ze zijn oranje...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 5:05 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
zeerover, in het topic statistieken schreef:
Toen mota met het forum stopte, hebben we ervoor gekozen om het forum onder spansen.nl onder te brengen.

De optie om het bij balfolk.nl onder te brengen is toen wel geopperd.

Misschien een idee om dat nog eens te overwegen?


Hier kan je wat geschiedenis lezen ;~)

De tijden zijn nogal veranderd natuurlijk.
Toen het forum jaren geleden opgericht werd, stond balfolk nog in de kinderschoenen. Er waren maar een paar locaties en we hadden eens in de twee maanden een bal waar ruim van tevoren naar uitgekeken werd en nog lang over nagepraat werd.

Ondertussen is er elke week een bal en door het hele land heen. Mensen ontmoeten elkaar voortdurend en zeker met Social Media als Hyves en Facebook, is het forum minder noodzakelijk om de balfolk gaande te houden.

De balfolk-scene was in het begin zo klein, dat het forum hard nodig was om contact te houden, elkaar te leren kennen, plannen te maken, etc. Ondertussen loopt het (dankzij de inzet van allerlei vrijwilligers op veel verschillende vlakken :applause: ) en is het forum niet meer zo'n belangrijke spil als in het begin.

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 4:39 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
campie schreef:
Als je met het mooie weer van deze reeds begonnen zomer in de buurt bent

Precies, geen gezeul met whisky flessen :) Staat bij mij ook nog steeds een bodem Port Ellen 16y uit '79 te wachten..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 9:36 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Ernie schreef:
Staat bij mij ook nog steeds een bodem Port Ellen 16y uit '79 te wachten..

Wat!? Echt!? :dancing: :love: :dancing:

'k hoop 'm gauw eens te kunnen drinken :~)
Jeumig...

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 177 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling