mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 11:43 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 3:27 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Daarnaast houd ik een de volgende (tot nu toe) ongeschreven regels in acht.
- Ik vind het leuk dat je de eerste berichtjes en alle berichtjes die ooit zijn geschreven kunt lezen. Ik heb dus nooit berichtjes opgeschoond.
- Prive berichtjes staan in ook in de database maar ik heb in al die jaren nog nooit een prive berichtje uit de database gelezen (en zal dat ook nooit doen). Prive berichtjes zijn prive (het wordt zegt het al) en alleen voor mijn ogen bedoeld als ze aan mij gericht zijn.
- Het wijzigen van berichtjes door jezelf geschreven staat uit. Op deze manier kun je goed een discussie volgen en natuurlijk mag je van mening veranderen maar het is ook mooi dat je dat kunt zien gebeuren.

En ik hoop dat de nieuwe beheerder(s) deze vier-en-een-half-jaar oude mota-traditie voortzet(ten)! :hug:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 5:40 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 9:20 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Nijmegen
Ziet iedereen het wel zitten dat het mota forum dan voortaan te vinden is onder balfolk.nl/forum? of mota.balfolk.nl?
wat ik bedoel te zeggen, tot nu toe is het mota forum een forum voor folkmuziekliefhebbers, en een deel daarvan is balfolk. Door nu het forum aan balfolk.nl te koppelen wekken we misschien de indruk dat het een balfolk forum is, wat het in weze niet is!

ik denk dat het dan slimmer is om bijvoorbeeld de url spansen.nl/forum te gebruiken, of zoiets als mota.spansen.nl

en waar het forum fysiek komt, dat maakt idd niet uit. vind het prima om het zolang bij Goofus ergens te stallen en via een redirect daarheen te linken. Wat mij betreft dan vanuit spansen.nl En dan kunnen we in februari wat mij betreft het forum fysiek op balfolk gooien, dan is er ruimte genoeg (zowel webspace als databases)

is er in een nieuwere versie niet ene optie waardoor spammers niet zomaar een account kunnen aanmaken? misschien een idee omdat meteen mee te installeren?!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 5:52 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 30, 2004 10:19 pm
Berichten: 846
Woonplaats: almere
WirteX schreef:
Ziet iedereen het wel zitten dat het mota forum dan voortaan te vinden is onder balfolk.nl/forum? of mota.balfolk.nl?

Beter van niet, maar als we in februari verhuizen, kunnen we toch een aparte domeinnaam reserveren voor het forum? Dan is het een eigen iets dat weliswaar draait in de ruimte van balfolk.nl maar dat ziet verder niemand.

_________________
Novo: nenhuma barbante uniram


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 6:26 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
WirteX schreef:
Ziet iedereen het wel zitten dat het mota forum dan voortaan te vinden is onder balfolk.nl/forum? of mota.balfolk.nl?
wat ik bedoel te zeggen, tot nu toe is het mota forum een forum voor folkmuziekliefhebbers, en een deel daarvan is balfolk. Door nu het forum aan balfolk.nl te koppelen wekken we misschien de indruk dat het een balfolk forum is, wat het in weze niet is!


Ach, het is voorgekomen uit de schuchter opbloeiende balfolkscene na een schierweekend. Het is inderdaad breder dan balfolk, maar zolang de domeinnaam niet direct invloed heeft op de topics ('je mag het niet over Bratch hebben, want dat is geen balfolk groep') denk ik dat een dergelijke url behoorlijk toepasselijk is.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 6:28 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
martijnv schreef:
denk ik dat een dergelijke url behoorlijk toepasselijk is.


Waarbij ik trwns meer voor mota.balfolk.nl of www.balfolk.nl/mota zou zijn (als den moot het goedvindt natuurlijk) dan forum.balfolk.nl of balfolk.nl/forum.

Dat geeft voor mijn gevoel toch nog iets aparts aan het forum, zodar het niet helemaal een subonderdeel van balfolk lijkt.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 7:23 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 8:55 am
Berichten: 1169
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
flimmie schreef:
Beter van niet

Vanwege ruimte gebrek? Ook na de overbrugging van februari..

martijnv schreef:
Ach, het is voorgekomen uit de schuchter opbloeiende balfolkscene na een schierweekend.

Inderdaad, daarom lijkt het me wel zo toepasselijk om het daar onder te brengen. Beetje kip en het ei verhaal... :laughing:

martijnv schreef:
Waarbij ik trwns meer voor mota.balfolk.nl of www.balfolk.nl/mota zou zijn (als den moot het goedvindt natuurlijk) dan forum.balfolk.nl of balfolk.nl/forum.

Dat geeft voor mijn gevoel toch nog iets aparts aan het forum, zodar het niet helemaal een subonderdeel van balfolk lijkt.

Precies, dat klinkt inderdaad goed. :)

Spansen.nl is trouwens ook een leuke domein naam :) Als je het totaal pakket hebt van mijndomein.nl, kan het forum er prima op... maar dan zou het ZRS centen gaan kosten... tenzij ze toch al iets van een site er op wilt draaien naast het forum. (daarom zou ik het wel OK vinden om het op de OrfeO space te parkeren)

_________________
¡Hell Yeah!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 9:47 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
GoofusInsanius schreef:
Spansen.nl is trouwens ook een leuke domein naam :) Als je het totaal pakket hebt van mijndomein.nl, kan het forum er prima op... maar dan zou het ZRS centen gaan kosten... tenzij ze toch al iets van een site er op wilt draaien naast het forum.

Ik was net van een parkeerpakket naar een "gewoon" pakket overgestapt omdat ik inderdaad plannen begon te krijgen om er een site op te bouwen.
Maar dat is niet het meest uitgebreide pakket, voor een forum erbij (phpbb-dinges) moet ik denk ik nog een stapje upgraden. Maar daarvoor kunnen we met de pet rondgaan, toch?

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2007 9:48 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
zeerover schreef:
GoofusInsanius schreef:
Spansen.nl is trouwens ook een leuke domein naam :) Als je het totaal pakket hebt van mijndomein.nl, kan het forum er prima op... maar dan zou het ZRS centen gaan kosten... tenzij ze toch al iets van een site er op wilt draaien naast het forum.

Ik was net van een parkeerpakket naar een "gewoon" pakket overgestapt omdat ik inderdaad plannen begon te krijgen om er een site op te bouwen.
Maar dat is niet het meest uitgebreide pakket, voor een forum erbij (phpbb-dinges) moet ik denk ik nog een stapje upgraden. Maar daarvoor kunnen we met de pet rondgaan, toch?

Dat lijkt me geen probleem :hug:

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 11:02 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 8:55 am
Berichten: 1169
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
zeerover schreef:
Maar dat is niet het meest uitgebreide pakket, voor een forum erbij (phpbb-dinges) moet ik denk ik nog een stapje upgraden.

Klopt, met het Totaalpakket kun je het forum installeren. 10 eurie extra en je weet alles.
Met 'n hotstick als admin weten we iedergeval dat het forum goed bijgehouden wordt... :peace:

_________________
¡Hell Yeah!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 11:08 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
GoofusInsanius schreef:
Met 'n hotstick als admin weten we iedergeval dat het forum goed bijgehouden wordt... :peace:

Misschien bouwt ze ook wel een geautomisseerde spellingcorectie in. :biggrin:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 11:19 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
GoofusInsanius schreef:
Klopt, met het Totaalpakket kun je het forum installeren. 10 eurie extra en je weet alles.
Met 'n hotstick als admin weten we iedergeval dat het forum goed bijgehouden wordt... :peace:

Die tien euro extra per jaar, moet geen probleem zijn, lijkt me.
En deze hotstick wil best admin zijn :~)

Goofus schreef:
martijnv schreef:
Waarbij ik trwns meer voor mota.balfolk.nl of www.balfolk.nl/mota zou zijn (als den moot het goedvindt natuurlijk) dan forum.balfolk.nl of balfolk.nl/forum.

Dat geeft voor mijn gevoel toch nog iets aparts aan het forum, zodar het niet helemaal een subonderdeel van balfolk lijkt.

Precies, dat klinkt inderdaad goed. :)

Vind ik ook.

Is het al tijd om de verschillende opties en wie daarbij wat gaat doen naast elkaar te zetten? :~)

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 12:53 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
zeerover schreef:

En deze hotstick wil best admin zijn :~)

Goofus schreef:
martijnv schreef:
Waarbij ik trwns meer voor mota.balfolk.nl of www.balfolk.nl/mota zou zijn (als den moot het goedvindt natuurlijk) dan forum.balfolk.nl of balfolk.nl/forum.

Dat geeft voor mijn gevoel toch nog iets aparts aan het forum, zodar het niet helemaal een subonderdeel van balfolk lijkt.

Precies, dat klinkt inderdaad goed. :)

Vind ik ook.

Is het al tijd om de verschillende opties en wie daarbij wat gaat doen naast elkaar te zetten? :~)

Klinkt goed allemaal. Ik wil zeerover wel assisteren bij het overzetten van het forum. Het is allemaal niet zo moeilijk vooral niet als het er eenmaal staat. Ik zag ook bij dat totaalpakket onbeperkt subdomeinen.
Dan lijkt mota.spansen.nl me wel geweldig :D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 3:12 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Je kan het ook op 1 plek zetten en wat subfora maken.
- Balfolkavonden
- Dansers
- Festivals
- Muzikanten
- enz. enz.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 3:18 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Kees schreef:
Je kan het ook op 1 plek zetten en wat subfora maken.
- Balfolkavonden
- Dansers
- Festivals
- Muzikanten
- enz. enz.

Wat mij betreft laten we de structuur gewoon zoals ie is (dus één forum met allerlei topics), verhuizen we alleen naar een andere plek :luck:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2007 7:21 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Ik wil zeerover wel assisteren bij het overzetten van het forum. Het is allemaal niet zo moeilijk vooral niet als het er eenmaal staat. Ik zag ook bij dat totaalpakket onbeperkt subdomeinen.
Dan lijkt mota.spansen.nl me wel geweldig :D

Nou, mota is al met me aan het pb-en over het overzetten, dus als niemand bezwaar heeft:
- ga ik overstappen op een totaalpakket voor www.spansen.nl zodat het forum erop kan
- het nieuwe forum gaat dan naar het adres www.mota.spansen.nl
- aan mij de eer om beheerder te worden :blush: (in dezelfde stijl als mota het altijd deed, dus wat mij betreft zullen jullie daar weinig van merken)

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 177 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling