mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 11:55 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 31, 2007 8:51 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: ma jan 08, 2007 12:08 pm
Berichten: 120
Woonplaats: den haag
Deze dansverslingerde denkt er ernstig over naar St Chartier af te reizen en nog een paar dagen Gennetines mee te pikken. Paar praktische vragen: is er bij Gennetines, net als in St Chartier, een kampeerterrein? Dat kan ik nergens ontdekken. Ik zie op dat dichtbedrukte ding van 2006 wel campings in de omgeving.
En wie van jullie gaat er ook naar toe?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 31, 2007 9:59 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ha Rabarber!

Ik weet het uiteraard nog niet 100% zeker, je weet nooit hoe het leven loopt, maar ik ga heel waarschijnlijk naar Gennetines. En misschien naar St Chartier, want als ik dan toch in de buurt ben, kan ik net zo goed een paar dagen eerder gaan en ook wat van St Chartier meepikken. Hoe ik dat met vervoer doe? Nog geen idee...

Op Gennetines is net als bij St Chartier, een camping. Camping is eigenlijk een groot woord, want het zijn eigenlijk gewoon de nabijgelegen weilanden die volgezet worden met tentjes en bussen, met wat mobiele douches en toiletten. (Te weinig overigens voor iedereen, dus als je op het verkeerde moment gaat kan je makkelijk een half uur moeten wachten op de douche...)

Je moet wat over hebben voor zo'n heerlijk dansfestival....

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 12:15 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 8:26 pm
Berichten: 145
Woonplaats: brussel
Te weinig? Ik heb daar nooit iets van gemerkt..... Nee, lol, er staan vaak lange rijen, maar ik heb me er altijd fatsoenlijk kunnen douchen zonder te moeten aanschuiven. Gewoon kwestie van de juiste momenten te kiezen. En wat flexibel zijn.
Toiletten zijn er overigens wel genoeg, 'k heb nooit overdreven lang moeten wachten.
Voor mij enkel Gennetines, en liefst de volledige periode. En als iedereen eerst naar Saint-Chartier gaat, is er op het voorbal zaterdag en het eerste bal zondag weer lekker veel plek...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 6:43 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
En Gooik? Hoe is dat? Anderen die daar heen gaan? Ik ben er allemaal nog nooit geweest, maar het lijkt me supertof! En theoretisch gezien zijn al die data mogelijk volgens mijn agenda :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 10:55 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Ik wil naar alle festivals mee!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 11:12 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Gooik is zeker ook de moeite waard. En neem de maandag dan vooral ook vrij, want het feest gaat ook op zondagnacht door. (En misschien de dinsdag ook, om uit te rusten..) Kamperen is op de sportvelden van het dorp.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 12:20 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Grappig! Ik denk ook aan de combi Gennetines - St Chartier :biggrin: Nog nooit geweest, maar die laatste kan ik als draailier-freak-in-spe natuurlijk niet lang meer overslaan :cool:

Gooikoorts ben ik geweest en was leuk. Wel je instrument meenemen, want anders heb je soms overdag niet zoveel te doen (nouja, :liar: aan de andere kant: bier drinken en in het gras hangen is niet heel vervelend)

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 1:18 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Gooikoorts heb ik ook wel weer zin in. Nog steeds spijt dat ik vorig jaar uit plichtsbesef (bootonderhoud) niet ben gegaan.

Maar Frankrijk met Gennetines ... Dat oorverdovend geknars ga ik mijzelf niet aandoen. En St-Chartier niet omdat het er tegenwoordig gewoon te heet is voor mij. Ik kan niet tegen die opgewarmde-klimaat hitte.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 1:29 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Tja, eigenlijk zou ik naar de harpmutsen in Dinan gaan (is ook erg leuk, trouwens), maar als iedereen gaat dansen en ik niet, dan word ik echt heel erg ongelukkig. Dus ik pas me gewoon aan. Wat heb je nou aan zelfstandigheid en een eigen mening enzo...ik ben goed in volgen :battingeyelashes:

(hi hi hi hi).

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 2:20 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Wij zijn in Gennetines om te spelen.

Trouwens, Gennetines heeft ook warme douches (niet allemaal en je moet ze weten te vinden). St Chartier altijd koud.

Fille :rose:

P.s. Lou, als je nog steeds een band zoekt om te sletten... een beetje extra support tijdens Gennetines is nooit weg.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 3:12 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Fille schreef:
Wij zijn in Gennetines om te spelen.

Trouwens, Gennetines heeft ook warme douches (niet allemaal en je moet ze weten te vinden). St Chartier altijd koud.

Fille :rose:

P.s. Lou, als je nog steeds een band zoekt om te sletten... een beetje extra support tijdens Gennetines is nooit weg.


Ik vind die koude douches eigenlijk ook wel fijn...

En ik zal jullie ook supporten in Genntines hoor :hug:

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 8:42 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: ma jan 08, 2007 12:08 pm
Berichten: 120
Woonplaats: den haag
Wat het vervoer betreft, daar ben ik nu mee bezig. En als het allemaal lukt, :luck: kan ik ook nog een paar medefestivallers meenemen. Da's handig en ook erg gezellig, lijkt me. Ik moet het nog goed bekijken en het lijkt allemaal hartstikke ver weg, maar ik moet zulke dingen lang van tevoren regelen. Zodoende. Dan zou ik naar St Chartier rijden, daarna naar Gennetines en weer terug op de derde dag die week. Zoiets. De hele week eraan plakken zit er voor mij niet in. :crying: Al zou ik zo wel zes weken zoek kunnen brengen :biggrin:

En nu ga ik eens diep nadenken over zo'n leuke slotzin zoals ik onder al jullie berichtjes zie staan...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 8:58 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
rabarber schreef:
"En nu ga ik eens diep nadenken over zo'n leuke slotzin zoals ik onder al jullie berichtjes zie staan..."


Voorlopig kan je die verzuchting wel gebruiken hoor.
't is niet verplicht, maar 't mag. En mens kan ook zonder...

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 9:05 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
rabarber schreef:
Wat het vervoer betreft, daar ben ik nu mee bezig. En als het allemaal lukt, :luck: kan ik ook nog een paar medefestivallers meenemen.


misschien is het handig als je dan dir topic even doorleest. Heb ik dat toen tenminste niet voor niets allemaal opgeschrven ;-)

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2007 9:07 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
met 'dir' bedoel ik natuurlijk 'dit' :blush: . En ik had nog wel in de preview gekeken of de link werkte, maar de typo niet gezien.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 270 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling