mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 8:36 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 1:24 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
@ Ron, het is wel prettig voor de discussie als je noemt waarom de mensen dan wel afhaken?

@ Rob, jammer dat je van de twee 'groeiend balfolk'-discussies deze een bump hebt gegeven. De andere biedt discussies van recentere datum (2010) en deze discussie speelt zich af in 2007.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 1:36 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Kees schreef:
@ Ron, het is wel prettig voor de discussie als je noemt waarom de mensen dan wel afhaken?


Klopt. Maar het risico is dat het dan snel off-topic gaat. Vaak wordt toch 'kliekjesgedrag' genoemd. Mensen vinden het (laagdrempelige) dansen zelf wel leuk, maar ze voelen zich toch niet helemaal thuis. Dat is niet iets waar de organisatie iets aan kan doen denk ik...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 2:01 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Kees schreef:
@ Rob, jammer dat je van de twee 'groeiend balfolk'-discussies deze een bump hebt gegeven. De andere biedt discussies van recentere datum (2010) en deze discussie speelt zich af in 2007.

Ik heb kennelijk te ver terug zitten bladeren en de tweede (of latere) 'groeiend balfolk' discussie over het hoofd gezien. Dat is het nadeel van twee of meer topics over hetzelfde onderwerp. Zo zijn er bijvoorbeeld ook twee topics over balfolk Zeist.

Edit: @ Kees. Ik had dit topic moeten hebben. :blush: Ik zal dat nog eens aandachtig doorlezen. Het is aan de forummers die willen reageren of ze op dit topic of op de recentere uitvoering ervan willen reageren.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 22, 2013 10:02 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Het viel me op dat er binnenkort wel heel veel bals en balletjes in heel veel plaatsen zijn, en er zijn dit jaar ook lessen in tenminste 8 verschillende plaatsen :-) Is dat toeval of maakt het balfolk nu opeens een enorme groeispurt door?

Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen: Zullen mensen straks nog naar alle uithoeken van Nederland (en België) reizen voor een bal of wordt het meer lokaal, met af en toe een groot festival?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 22, 2013 12:45 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Ron schreef:
Zullen mensen straks nog naar alle uithoeken van Nederland (en België) reizen voor een bal of wordt het meer lokaal, met af en toe een groot festival?

Ik hoop het niet meer lokaal, want met Amsterdammers alleen krijg ik geen bal gevuld (dat is een bekend gegeven bij alle organisaties hier, culturele overdosis).

Maar heb zeker niet het idee dat het reizen minder geworden is..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 22, 2013 1:01 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Ron schreef:
Het viel me op dat er binnenkort wel heel veel bals en balletjes in heel veel plaatsen zijn


Dit valt me elk jaar op. Eind april, mei en juni wordt er ontzettend veel georganiseerd. En dat is maar goed ook, want mensen willen dan altijd veel ondernemen.

Dit is één van de redenen waarom wij deze maanden nooit iets organiseren.
Deels omdat we niet willen concurreren, maar bovenal omdat die andere dingen vaak ook heel erg leuk zijn en we daar zelf ook heen willen :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 22, 2013 3:16 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Menno schreef:
Ron schreef:
Het viel me op dat er binnenkort wel heel veel bals en balletjes in heel veel plaatsen zijn


Dit valt me elk jaar op. Eind april, mei en juni wordt er ontzettend veel georganiseerd. En dat is maar goed ook, want mensen willen dan altijd veel ondernemen.

Dit is één van de redenen waarom wij deze maanden nooit iets organiseren.
Deels omdat we niet willen concurreren, maar bovenal omdat die andere dingen vaak ook heel erg leuk zijn en we daar zelf ook heen willen :biggrin:

Er zijn zelfs feesten waar nog niet eens wordt gedanst. En ook die zijn ontzettend leuk. Ben net weer terug.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 1:34 am 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
Ron schreef:
Het viel me op dat er binnenkort wel heel veel bals en balletjes in heel veel plaatsen zijn, en er zijn dit jaar ook lessen in tenminste 8 verschillende plaatsen :-) Is dat toeval of maakt het balfolk nu opeens een enorme groeispurt door?

Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen: Zullen mensen straks nog naar alle uithoeken van Nederland (en België) reizen voor een bal of wordt het meer lokaal, met af en toe een groot festival?


Ik reis gewoon overal naartoe :P Vorige week Nijmegen, net terug uit Wageningen, en over twee weken 2 dagen op en neer pendelen naar Dordrecht. En daartussendoor nog in Utrecht, maar dat telt niet als reizen want daar woon ik :P


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 14, 2013 10:11 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Grappig dat dit onderwerp nog zo leeft!
Ik denk dat mensen best nog willen reizen voor een bal... ik heb diep respect, elk jaar weer, voor iedereen die naar het verre Noordeloos afreist! :love: Het is toch een beetje the middle of nowhere ;) (ik mag het zeggen: ik woon er) :laughing:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 101 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling