mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 08, 2024 7:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 745 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 19, 2011 8:25 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Miranda Koster schreef:
... goed.. dat was het

Dat lucht op hè.
:laughing:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 19, 2011 9:37 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 05, 2008 4:10 pm
Berichten: 73
be hoorlijk

_________________
pas op... voor op je rug springende enthousiaste kleine blonde meisjeees!!!!
tis allemaal liefde mensen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 11:07 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Miranda Koster schreef:
JA ik ga het echt doen! Klagen over mijn sekse genoten in het verkeer. JEEEEEMIG dames wat kan ik me aan jullie ergeren! Ik zal niet alle vrouwen over 1 kam scheren (ben er immers zelf ook één) maar dat vrouwen "over het algemeen" niet kunnen auto rijden is errug duidelijk.

Ik zal een aantal voorbeelden geven voor de vrouwelijke helft van de bevolking want aan mannen hoef ik dit niet uit te leggen.

Hou je verdorie aan de maximum snelheid ga dus geen 100 rijden op een 120 km snelweg!
Rij 50 waar je 50 mag en 80 waar je 80 mag! En als je dan al als slak wil rijden... rij dan in vredesnaam OP DE RECHTERBAAN!

Ik rij netjes 120 op de snelweg en wat rijdt er naast mij op de middelste baan?


Fijn dat je niet rijd als een wijf, maar je hebt wel een merkwaardige opvatting van het begrip 'maximumsnelheid'. Dat is nl niet hetzelfde als 'minimumsnelheid'. :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 11:53 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
tourdion schreef:

Fijn dat je niet rijd als een wijf, maar je hebt wel een merkwaardige opvatting van het begrip 'maximumsnelheid'. Dat is nl niet hetzelfde als 'minimumsnelheid'. :biggrin:


inderdaad :) , ik rij juist liever 100 dan 120: A) het rijdt een stuk zuiniger B ) het werkt goed mee in het onthaasten.
120 willen rijden maakt haastig en je zorgt er zelf voor dat de groep waar je je aan ergert alleen maar groter wordt. En vaak zijn 120 rijders gewoon mensen die als ze 10minuutjes eerder vertrokken waren wel gewoon rustig hadden kunnen rijden.

maar 90 op een middenbaan is inderdaad niet fijn, dan krijg je al gauw het 'vrachtwagen-haalt-vrachtwagen-in'-effect. :crying:

en parkeergarages moeten ze gewoon in de rijlessen stoppen, ik heb er tijdens mijn lessen ook speciaal om gevraagd omdat ik inderdaad niet voor lul wil staan in de garage.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 12:13 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Iertje schreef:
120 willen rijden maakt haastig en je zorgt er zelf voor dat de groep waar je je aan ergert alleen maar groter wordt. En vaak zijn 120 rijders gewoon mensen die als ze 10minuutjes eerder vertrokken waren wel gewoon rustig hadden kunnen rijden.


Mijn rijinstructeur heeft mij geleerd om me aan de maximum snelheid te houden. Dus niet harder, maar ook niet langzamer. Vooral dat laatste kreeg ik steeds commentaar op want ik was 'te voorzichtig'.
Als iedereen zich daaraan houdt dan is dat beter voor de doorstroom. Op Nederlandse snelwegen mag je vaak 120 (behalve rond grote steden) dus dan zou het handig zijn als iedereen dat ook zou rijden.
Wisseling van rijbaan voor inhalen werkt vertragend.

Ik erger me kapot aan mensen die 130 - 150 rijden op de Nederlandse snelweg. Daar is het hier gewoon te druk voor. Of 90-100 op een 80 weg.
En vooral gaan bumperkleven en lichtsignalen geven als degene voor je wel netjes 120 of 80 rijdt... asociale #@$#@$#.

Ik ben vooral niet zo'n held in fileparkeren. Als het kan vermijd ik dat, als het moet dan lukt het wel maar ik laat me niet opjagen door anderen.

Eigenlijk zijn we ook wel achterlijk dat we in van die monsters over wegen heen scheuren en er maar op rekenen dat iedereen zich netjes aan de regels houdt en niet bezopen/half slapend/hersenloos achter het stuur zit.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 3:05 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het is wel prijs met het verkeer.
Vanochtend kwam ik op de fiets naar het werk twee verkeersruzies tegen.
Eerst twee automobilisten die zaten te kiften en daarna een fietser, die bijna een voetganger overhoop reed.

Toen ik rijles had, kreeg ik de opdracht op de teller 55 te rijden, waar je 50 mag. Dat heette dan vlot met het verkeer meerijden.
Ik irriteer me er vaak aan dat autombilisten in een trajectcontrolezone 70 tot 80 rijden op een snelweg, terwijl je makkelijk tegen de 90 op de teller kan rijden.
Op de N65 tussen 's-Hertogenbosch en Tilburg heb ik vaak genoeg vrachtwagens in zien halen met 85 a 90 op de teller, terwijl auto's krampachtig 80 rijden.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 3:21 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
De ene teller is de andere niet. Die controle kastjes met zo'n display van hoe hard je rijdt geven bij mij 45 aan als ik volgens mijn teller 50 rijd. Maarja, waar zit dan de afwijking?
5 km/h te hard vind ik nog wel kunnen, maar hoger dan 10 moet het niet worden.

Om on topic te blijven en nog maar eens te klagen:
ik haat het dat je in dit oersaaie degelijke K*land geen paars met gele winterjas kunt dragen zonder minstens 1 keer uitgescholden/raar aan- of na-gekeken/uitgelachen te worden per keer dat je buiten bent.... (ik heb net boodschappen gedaan)
Wat ik nog meer haat is dat het me nog steeds wat doet.... :(


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 10:44 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 05, 2008 4:10 pm
Berichten: 73
Mij is geleerd rij 120 waar je 120 mag en 100 waar je honderd mag.. ik heb niks tegen langzamer rijdende mensen maar nogmaals... BLIJF DAN RECHTS A U B
zoww
verder had ik vandaag welgeteld 88 stuks nakijkwerk 22x dictee 44x cito's 22x topo toetsen nog niet te spreken over de opstellen.. De hele week geen ruk te doen en dan vandaag alles in 1 keer woehaaa.

Plannen is een kunst en ik maak de planning niet...

_________________
pas op... voor op je rug springende enthousiaste kleine blonde meisjeees!!!!
tis allemaal liefde mensen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 12:15 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
@Kees: streepje harder dan aangegeven, zeker op de snelweg en provinciale weg, is ook zoals ik het geleerd heb gekregen., in het kader van doorstromen en dergelijke (en waarschijnlijk om ook een stukje zekerheid te tonen t.o.v. de examinator, i.p.v. krampachtig op de juiste snelheid blijven). N65 blijft een raar stukje weg, het is met al die flitspalen niet mijn favoriet om bovenstaande geleerde in de praktijk te brengen.

@Brenda: erg herkenbaar: loop al jaren met een grote bos woeste krullen rond, vaak in combinatie met net iets andere dan mainstream kleren >> gevolg is commentaar. Tja, mensen mogen tot op zekere hoogte reageren wat mij betreft, zolang je je maar realiseert dat jij je er niet voor niets prettig bij voelt en het dus graag zo houdt. Mij doet het bijna altijd ook nog wat, blijft toch moeilijk om je daarvoor af te sluiten of het zo van je af te laten glijden.
Maar liever zou ik hebben dat mensen niet zo gauw ad rem negatief reageren. Reageer dan met iets als "hee, da's weer eens wat anders" in plaats van de eeuwige "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" reactie met bijbehorende verbaal geweld.

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 10:31 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
@ Brenda en Windwijs. Ja, ik herken wel wat jullie zeggen. Ik heb niet zo vaak ''afwijkende'' kleding aan tegenwoordig, maar soms als ik naar een bal ga een beetje. Ik had bijvoorbeeld vorige week in Musketon een lange, wijde witte rok aan. Nou, toen kreeg ik ook heel wat blikken onderweg. Zo raar is dat toch niet? Was alleen een beetje frisjes... Nederlanders zijn soms zo doe maar gewoon, echt saai.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 1:16 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Blijkbaar vinden schapen zichzelf heel stoer als ze blaten met met een kudde (gelijkvormige schapen) om zich heen.
Overigens heeft het vast niet zoveel met je kledingkeuze te maken; Dat soort idioten vindt altijd wel iets om intolerant over te zijn. Als het je kleding niet was was het wel je huidskleur, je accent, je manier van lopen of wat dan ook.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 2:02 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
bleuh.... aan een anti-candida dieet...

geen suiker, geen alcohol :angry: , geen gist, geen extreme hoeveelheden koolhydraten...
Echt niet normaal waar tegenwoordig allemaal suiker(dextrose, maltose etc) in zit...
En het grootste deel van de vega-producten mag ik ook niet meer ivm gist, dan wel het gebruik van paneermeel (witbloem) :-(


zo'n darmschimmel is echt letterlijk strontvervelend!
:angry:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 2:04 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
:crying: vanochtend mijn bril stuk laten vallen; zowel de glazen als het montuur. Toen ik vervolgens mijn lenzen probeerde in te doen raakte ik een contactlens kwijt.

Tja, zonder verdere reserve kijkaparatuur zou dat een saaie week worden... maar met dank aan Huathe dat ik toch nog op het werk verscheen. Met ogen van -12 is het niet altijd makkelijk om te zoeken. Althans... met name het "vinden" blijkt dan soms erg lastig.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 3:54 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Kan ik al mijn werk van vandaag weer terugdraaien omdat ze hier blijkbaar liever een zelf-opgelegde deadline halen met een houtje-touwtje oplossing dan dat ze er iets langer over doen met iets dat wel ergens op slaat. Wat zij willen... Zij zijn de klant en het is hun geld, maar wat mij betreft is het nogal belachelijk om rotzooi terug te gooien omdat het toch niet op tijd lukt om alles op te ruimen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 10:17 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
arg, zijn we 3/4 jaar verder gaan ze vandaag op het kasteel iets organiseren voor kinderen met Vuvuzela's.......
en dat moet ik dan de rest van de dag aanhoren...
:crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 745 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling