mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 8:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: c'etait dynamique
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2003 10:20 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
ik ben langzaam weer terug op aarde na een geweldig weekend op Schier. Tanden door mijn lip maar gewoon doorspelen. Dansen als je niet speelt want anders stort je in, slapen doe ik thuis wel weer. Schier by night was mooi, nooit geweten dat er drie mensen in een eenmansduinpan passen. Hoewel niet veel geleerd bij Luke Daniels, toch plezier gehad. En dat Auke mooie jazzloopjes op zijn accordeon speelt. Violisten zijn vrolijke mensen en houden van wijn. Trekzakspelers ook, hoewel ze beweren dat ze geen drank lusten.
Laten we proosten op de muziek.
Dimitra


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 13, 2003 12:25 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Ja het was leuk Dimitra (dit is eigenlijk een priv?-bericht voor jou maar vooruit... we zijn toch één grote familie). Die solo-stukjes die we mochten doen bij Luke Dani?ls dat was toch eigenlijk wel het spannendste wat er bij was. Zo had ik het me van te voren meer voorgesteld.

Ik vond er leuke dingen kwamen uit die hoorn van je :applause: . Grappige sound heeft dat ding. Bij het beluisteren van mijn MD-impressies hoor ik dat je ook bij de balnummers flink veel meegespeeld hebt. En ik moet zeggen, het is een aanwinst een saxofoon erbij :biggrin: .

Ik had graag nog wat Klezmer enzo met je gespeeld, maar helaas. Het weekend was al overvo :sick: l.

'k zie je in Wageningen. :peace:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: c'etait dynamique
BerichtGeplaatst: do maart 13, 2003 1:06 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Dimitra schreef:
Laten we proosten op de muziek.
Dimitra


Proost, en dat het smake,

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 14, 2003 6:34 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
tourdion schreef:
Ik vond er leuke dingen kwamen uit die hoorn van je :applause: . Grappige sound heeft dat ding. Bij het beluisteren van mijn MD-impressies hoor ik dat je ook bij de balnummers flink veel meegespeeld hebt. En ik moet zeggen, het is een aanwinst een saxofoon erbij :biggrin: .


leuk om te horen :blush: ik had de hele discussie gelezen over moderne instrumenten in volksmuziek en voelde me enigszins aangesproken. Mijn sax is een oud beestje uit 1937 en het schijnt dat Charlie Parker er nog op gespeeld heeft :raisedeyebrow:

tourdion schreef:
Ik had graag nog wat Klezmer enzo met je gespeeld, maar helaas. Het weekend was al overvo :sick: l.



In wageningen halen we de schade in! :idea:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 165 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling