mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 10:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2003 9:11 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
Mmm, hoe was het ook alweer verder met die twee dames in Harlingen, Linde is de helft van Ygdrassil en Nienke danst alleen maar wat, is het nie?


Klopt, Linde is samen met Annemarieke Ygdrassil. En is vriendin van me + vroeger huisgenoot in het RKZ.

Maar Nienke is heel wat meer dan "danst alleen maar wat" hoor! :angry: (hoe durf je!) Nienke danst (veel en allerlei verschillende stijlen), ze loopt stelten en maakt mooie dingen. En we zijn al 11 jaar vriendinnen! :love:

Zo, nu zijn jullie een beetje op de hoogte! :wink:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2003 10:38 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
ik wil ook graag meezeilen! ik doe het heel goed als fokkemaat en heb al mijn zwemdiploma's :idea: handig om eventuele uit het kraaiennest gevallen dronken overboord geslagen muzikanten op te vissen uit het Reitdiep. Of uit de Schelde.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: zwemmen
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2003 10:52 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Dimitra schreef:
ik wil ook graag meezeilen!


Leuk! :dancing: Maar of het zeilen of motor wordt, is nog niet zo duidelijk. Maar die zwemdiploma's komen sowieso van pas!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 23, 2003 6:51 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Volgens mij wordt dat een hele grote boot als we er met z'n allen op willen en twee verschillende sessies (puristen op de boegspriet en populisten bij het roer) willen huisvesten...
Heeft er nog iemand een skoetsje (of hoe spel je dat) in de vaart achter het huis liggen?
Toch wel mooi dat zeilen en volksmuziek maken zo'n goeie combinatie is. Komen we dan niet standaard uit op zeemansliederen. Mmm ik ruik een nieuw topic.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 23, 2003 10:52 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
:blush: Geweldig al dat enthousiasme over het zeilen.

Daar moeten we beslist iets mee gaan doen. Ik heb er al helemaal zin, zeker na een dag als vandaag :happy:

Zullen we een zeilcomissie in het leven roepen, die binnenkort de koppen eens bij elkaar gaat steken? :worried: :worried:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 24, 2003 10:12 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Zeilen/varen/zwemmen en muziek maken vind ik altijd een goede combinatie, hou me op de hoogte!

Volgens mij weet ik nog iemand die in Grunn op een boot woont...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 24, 2003 11:33 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
folkie schreef:
Volgens mij weet ik nog iemand die in Grunn op een boot woont...
Is dat niet een fluitspeler ;) Da's wel op een boot die niet zo hard gaat :) Maar goed, daar kun je ook op spelen :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: boot
BerichtGeplaatst: di maart 25, 2003 8:45 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Dat is wel een grote boot geloof ik? Zou mooi zijn, vooral met veel dekruimte om lekker buiten te spelen.

Lijkt me echt een prachtig gezicht en gehoor.
Stel je voor, je bent lekker aan het fietsen door het Hogeland (zonnetje erbij, de zwaluwen scheren door de lucht) en in de verte hoor je muziek! En even later, als je langs het Boterdiep fietst, fiets je op met een schip met een hele kudde vrolijke muzikanten aan dek! :happy: :happy:

Wie vertelt de fluitspeler wat we bedacht hebben?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: boot
BerichtGeplaatst: di maart 25, 2003 9:40 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
zeeroversandra schreef:
Wie vertelt de fluitspeler wat we bedacht hebben?


Is inderdaad wel een beetje lullig dat we zijn boot bij wijze van spreken al gereserveerd hebben zonder dat hij het weet :biggrin:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Eendracht aanbieding!
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2003 1:45 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Ahoy landrotten,

Hoog tijd om eens de zee op te gaan en nou krijg ik net een aanbieding voor een dagtocht op de Eendracht voor morgen (do 5/6/2003) of overmorgen en slechts 5 Euro p/p/dag. Da's die 3 master van 60 meter, heb 't er hier al eens over gehad. Mooi buitenkansje dus en ik ga vrijdag met m'n pa. Inschepen tussen 9 en 9:30 in de binnenhaven te Scheveningen en je bent om 18:00 weer terug waarbij er dan ook nog een buffet (ook veg) gebruikt kan worden aan boord voor nog steeds die 5 Euro (+vrijwillige bijdrage).

Bel 070-354 62 61. Muzikanten zijn ook zeer welkom, het wordt mooi zeilweer weer volgens knmi, maar anders zijn instrumenten veilig binnen. Als je mee wilt rijden (van een station) ergens tussen Loosdrecht en Scheveningen, stuur me dan een pm, dan spreken we ergens af. Oh, vergeet je paspoort niet..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 230 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling