mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 10:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: bal in Oss
BerichtGeplaatst: za mei 02, 2009 1:00 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Ik zag op balfolk.nl dat er morgen een bal is in Oss. Kan iemand me er meer over vertellen (kosten tijden etc)? Op de site staat enkel meer info volgt, dus ik vermoed dat dit al een tijdje bijgewerkt had moeten worden.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 02, 2009 1:06 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
En mee dat ik dit post is er wat aangepast. Is er daar nog wat zoals bij Moira met samen eten en tot hoe laat duurt het bal ongeveer?

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 02, 2009 5:56 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
Meestal is het 'folkcafé' van de Groene Engel altijd in het café. Ik zie op de site dat het nu in de grote zaal is http://www.groene-engel.nl/Program.aspx?id=2863 zodat het een echt bal kan worden.

Maar uitgaande van het feit dat dit een commercieel gebouw is net zoals een Tivoli, een 013 of een Paradiso zal het niet worden toegestaan dat mensen eigen picknick-eten mee naar binnen nemen.
Maar als je hongerig bent loop je gewoon naar buiten en dan zal er binnen een straal van 100 meter genoeg te eten zijn.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 02, 2009 6:15 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 21, 2005 2:48 pm
Berichten: 113
Woonplaats: Utrecht
Het bal morgen in Oss is GRATIS! :applause:

Het begint om 16:00 en is tevens het laatste optreden voor de zomerstop van RAMA. Onze fluitiste Flois gaat een aantal maanden voor haar studie naar Italië.

Kijk op de balfolk site voor meer info.

_________________
Er is een tijd om te huilen en een tijd om te lachen, een tijd om te rouwen en een tijd om te dansen. (Prediker 3:4)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 03, 2009 1:26 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: za jun 21, 2008 10:54 am
Berichten: 152
Ik ben erbij, tot straks!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 03, 2009 8:33 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 20, 2007 5:03 pm
Berichten: 186
Woonplaats: Enschede
Zo, het zit er weer op. Ik zit weer in de trein naar huis en ben tevreden. Het was aan mij de eer om het geluid te doen, wat altijd een uitdaging is met 2 fluiten tegenover bas, drums en gitaar.

Daar aangekomen bleken de technici van daar nog nooit van de rider van rama te hebben gehoord en stond er te weinig spul klaar. Gelukkig waren het hele relaxte lui en kon er vlot wat extra monitors en microfoonkanalen worden toegevoegd.

Voor noel was het extra spannend, want die mocht voor het eerst spelen met zijn nieuwe inear systeem. De vraag: ik wil graag wat galm op mijn gitaar op mijn monitor had ik nog niet eerder ontvangen, maar voor alles is een eerste keer. Het antwoord was wat lastiger daar ik op een digitale mengtafel werkte die het vast wel kon, maar hoe?

Verder stond de mengtafel bovenin de tribune, waar het geluid toch anders klinkt dan op de dansvloer. Het was goed voor de conditie :)

Tegen de tijd dat het publiek er was, was ook het geluid ingeregeld, dus dat kwam mooi uit. De eerste set bleken de drums toch wat luid, maar dave heeft zich prima ingehouden in de tweede set, dus die kwam er goed uit. Rama speelde lekker, dus dat maakt het ook leuk om geluid te doen.

Ik heb me vermaakt,

Frank

_________________
De Gonnagles


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 03, 2009 9:44 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: zo apr 19, 2009 4:11 pm
Berichten: 18
dat was weer een heerlijk bal :) rama speelde lekker door en ik heb me daarom ook goed vermaakt. Wel jammer dat we er 2 uur te vroeg waren (mede dankzij we liftend waren) maar het was ook allemaal een beetje slecht aangegeven) Ook nog wat leuke nieuwe mensen leren kennen dus alles is ok :P..... en om even nog een van die mensen te plagen hier een liedje!!!Ik zei alleen nog: "Tot ziens Annabel"
En ik dacht: "Die zie ik nooit meer terug"
Ik dacht ik draai me om en slaap nog even door
Maar twee uur later was ik nog wakker, lag stil op m'n rug

Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel

soms ben ik best lief :P!!

_________________
there is only one happiness in life,
to love and be loved.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 04, 2009 8:08 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 9:20 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Nijmegen
Het was een leuk zondagmiddag balletje met een fijn RAMA. Het geluid was duidelijk veel beter dan de vorige keer, toen heb ik eigenlijk alleen maar drums en gitaar gehoord... Alle lof voor Frank!

Het was wel een beetje kort, zou leuk geweest zijn als er nog een bandje was geweest. Niet dat RAMA te kort heeft gespeeld hoor :)

Tussen het dansen door heb ik nog een paar fotootjes gemaakt:

Balfolk Oss - RAMA

_________________
Mevrouw bij de biomarktkraam: Zijn die tomaten lekker? Wat denkt U zelf, zegt de verkoper, het is december, ze komen uit spanje en ze zijn oranje...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 04, 2009 8:08 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 9:20 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Nijmegen
Het was een leuk zondagmiddag balletje met een fijn RAMA. Het geluid was duidelijk veel beter dan de vorige keer, toen heb ik eigenlijk alleen maar drums en gitaar gehoord... Alle lof voor Frank!

Het was wel een beetje kort, zou leuk geweest zijn als er nog een bandje was geweest. Niet dat RAMA te kort heeft gespeeld hoor :)

Tussen het dansen door heb ik nog een paar fotootjes gemaakt:

Balfolk Oss - RAMA

_________________
Mevrouw bij de biomarktkraam: Zijn die tomaten lekker? Wat denkt U zelf, zegt de verkoper, het is december, ze komen uit spanje en ze zijn oranje...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 04, 2009 11:40 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: za jun 21, 2008 10:54 am
Berichten: 152
Het was kort maar krachtig, leuk intiem balletje. Het geluid was idd een stuk beter dan de vorige keer daar. Ook waren er best nog wat dansers, wat erg leuk was.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 04, 2009 12:08 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 21, 2005 2:48 pm
Berichten: 113
Woonplaats: Utrecht
Voor de RAMi was het een heel leuk en intiem bal. We hadden niet veel mensen verwacht, dus het was tof dat er zoveel dansers en luisteraars waren. Ook waren er kinderen en lokale mensen die even kwamen buurten.

Frank was heel duidelijk en dat was voor ons ook prettig om mee te werken. Het is inderdaad moeilijk om met twee fluiten tegen de drum en bas op te spelen. Maar het geluid was top :applause:

_________________
Er is een tijd om te huilen en een tijd om te lachen, een tijd om te rouwen en een tijd om te dansen. (Prediker 3:4)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 06, 2009 12:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 21, 2005 2:48 pm
Berichten: 113
Woonplaats: Utrecht
En nog een paar plaatjes van de Groene Engel fotograaf:


http://groeneengel.hyves.nl/album/

_________________
Er is een tijd om te huilen en een tijd om te lachen, een tijd om te rouwen en een tijd om te dansen. (Prediker 3:4)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 1:46 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Ik zie op balfolk.nl dat er zondag 6 november weer eens balfolk op de zondagfolkmiddag staat geprogrammeerd. Het is alleen wel jammer dat die tegenover een bal in de Moira staat gepland.
Het is een nieuw bandje uit Nijmegen zo maak ik op uit de tekst op balfolk.nl.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 175 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling