mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 8:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2010 9:34 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Tof!
Ik hoor wel van je!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 31, 2010 4:23 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 12, 2005 2:57 pm
Berichten: 384
Woonplaats: Rotterdam
Ik heb ook interesse! Ik heb nog maar 2 en een halve maand in mijn tijdelijke kamer, dus heb straks iets nieuws nodig.

_________________
Balfolkjunkie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 02, 2010 4:47 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di maart 23, 2010 10:15 am
Berichten: 7
Woonplaats: Uden
Ik heb je een pm gestuurd met mijn email adres. Stuur maar even een mailtje. :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 10, 2010 6:42 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 12, 2005 2:57 pm
Berichten: 384
Woonplaats: Rotterdam
Gwendolyn schreef:
Kamer te huur in Utrecht!

Op zoek naar een kamer in Utrecht? Dat kan! Ik wil mijn studentenkamer onderverhuren. Na dit studiejaar ga ik namelijk voor 9 maanden in het buitenland studeren en reizen.

Wauw! Ik heb zeker interesse!
Ik stuur je zo een mailtje.

_________________
Balfolkjunkie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 21, 2010 9:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 08, 2007 6:35 pm
Berichten: 163
Woonplaats: Utrecht
Gwendolyn schreef:
De kamer is beschikbaar vanaf 1 juni. <..>
Je moet voor het tekenen van een contract wel ingeschreven zijn bij de SSH, maar voor een tijdelijke kamer heb je geen wachttijd nodig.


Haha, grapje! was te snel... typfout: kamer is beschikbaar vanaf 1 juLi. en navraagfoutje: je hoeft zelfs geen ssh inschrijving te hebben.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 11:58 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di maart 23, 2010 10:15 am
Berichten: 7
Woonplaats: Uden
Ondertussen is er al aardig wat schot gekomen in project spanshuisje. Nori en ik zitten nu op het verlossende woord van de bemiddelaar te wachten. We zijn niet de enige gegadigden maar we maken wel een kansje. Als het lukt hebben we binnenkort een kennismaking.

Het huisje waar ik het over heb bied ruimte voor drie mensen. Er zijn drie ruime slaapkamers, en grote keuken, een badkamer en een mooie woonkamer. Er is ook nog een klein dakterras. Het huis ligt in de rivierenwijk en vlak bij het OV. In een paar minuten sta je op centraal. De kamer die nog over is gaat 350,- euro per maand exclusief gwl kosten.

Om een lang verhaal kort te maken, zoeken wij dus nog een gezellige balfolker die actief deel wil nemen aan de zoektocht naar een leuk huisje. Ik hoor graag van jullie.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 9:57 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 1:00 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Harderwijk
Wat leuk, ik hoop dat het gaat lukken.
Mij lijkt het heel leuk, maar als het al 350 huur is alleen, dan wordt het misschien wel wat duur voor mij.
Ik zou wel willen helpen met zoeken trouwens!
Ik sta ingeschreven en ben nu als 1e op zoek naar een kamertje ergens, maar een balfolkhuisje zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
:biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 09, 2010 5:39 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di maart 23, 2010 10:15 am
Berichten: 7
Woonplaats: Uden
Bedankt voor je intresse Veertje. Ik heb je een pm gestuurd. :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 10:45 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 1:00 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Harderwijk
Berichtje teruggestuurd :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 11:09 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
In mijn huis komt een wooneenheid vrij. Is dit iets voor jou of ken je mensen die per direct naar zoiets op zoek zijn?
Ik hoor het graag!


Woongroep in Utrecht (Voordorp) zoekt nieuwe bewoner


Wij zijn een groep van vijf deels thuis werkende personen. Ons huis maakt deel uit van de ecologische wijk Het Groene Dak (www.groenedak.nl). We delen het streven zo milieuvriendelijk mogelijk te leven, en de voorkeur om te wonen in een huis waar veel muziek wordt gemaakt. Hoewel we slechts af en toe met elkaar eten en verder weinig gezamenlijke projecten hebben, vinden we het belangrijk om onderling goed contact te hebben.

Binnenkort (begin juni) komt een van de vijf wooneenheden vrij. We zoeken daarvoor een rustige huisgenoot, die milieubewust leeft, biologisch en veganistisch/vegetarisch kookt, niet rookt, en geen auto, huisdieren of kinderen heeft. Iemand die zich betrokken voelt bij ons energiezuinige huis en Het Groene Dak.

De kamer is 39 m2 inclusief keuken en een slaapkamer van 6 m2. Douche en toilet worden per verdieping gedeeld. Er is een gezamenlijke muziekkamer, een tuin en een schuur. De huur is ongeveer 380 euro exclusief.

Als je geïnteresseerd bent, stuur ons dan zo snel mogelijk een beschrijving van jezelf + motivatie, dan nemen we contact met je op.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 12:02 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 1:00 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Harderwijk
Wow, dat klinkt leuk.
De gezamelijk muziekkamer wat coowl :cool:
Maar de eisen zijn toch wel wat hoog voor mij, ik eet niet vaak vlees
en als ik het eet probeer ik altijd biologisch te zijn maar vegetarisch ben ik niet.
Het is ook wel wat groot voor mij. Ach jah :sad::


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 12:17 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Rooddraakje schreef:
De kamer is 39 m2 inclusief keuken en een slaapkamer van 6 m2. Douche en toilet worden per verdieping gedeeld. Er is een gezamenlijke muziekkamer, een tuin en een schuur. De huur is ongeveer 380 euro exclusief.

Jee, wat ruim !
Mijn hele huis is maar 31,5 m2 (woonkamer, slaapkamer, keuken, douche, hal en de trap naar de opbergzolder).

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 12:20 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
campie schreef:
Rooddraakje schreef:
De kamer is 39 m2 inclusief keuken en een slaapkamer van 6 m2. Douche en toilet worden per verdieping gedeeld. Er is een gezamenlijke muziekkamer, een tuin en een schuur. De huur is ongeveer 380 euro exclusief.

Jee, wat ruim !
Mijn hele huis is maar 31,5 m2 (woonkamer, slaapkamer, keuken, douche, hal en de trap naar de opbergzolder).


Wow, lukt het jou om je hele huishouden daarin te hebben? Ik woon nog op een studentenkamer, maar zelfs mij lijkt dat nog klein. Eigenlijk de geadverteerde kamer ook, en dan ook nog gedeeld. Die tijd ben ik voorbij denk ik. Ik wil heel graag iets voor mijzelf na bijna 8 jaar op kamers (12 m2).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 12:26 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Yellowflower schreef:
Wow, lukt het jou om je hele huishouden daarin te hebben? Ik woon nog op een studentenkamer, maar zelfs mij lijkt dat nog klein. Eigenlijk de geadverteerde kamer ook, en dan ook nog gedeeld. Die tijd ben ik voorbij denk ik. Ik wil heel graag iets voor mijzelf na bijna 8 jaar op kamers (12 m2).

Ja hoor, maar het scheelt wel dat ik geen strijkijzer en strijkplank heb. :biggrin:
Als het klein is, moet je voor de inrichting gebruik maken van de diagonalen (die zijn langer dan de zijden). En verder hier en daar wat creatieve oplossingen bedenken.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 1:21 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Ik snap het niet. Krijg je die 39 m2 met keuken voor jezelf, of is dat gedeeld? anders wonen jullie volgens mij echt in een villa (als op elke verdieping 2 mensen een kamer hebben van 30 m2)! en als de keuken niet gedeeld is, wat maakt het dan uit of iemand vlees eet of niet..?

Als dit aanbod wat eerder was gekomen, had ik interesse gehad... Nu heb ik sinds kort mijn eigen éénkamerappartementje en ondanks dat het 'slechts' 30 m2 is, is het wel helemaal voor mezelf... heerlijk.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 164 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling