mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 1:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 1:35 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Er zitten wel veel restricties op. Geen auto, geen huisdieren, verplicht vegetarisch.. :luck: :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 2:01 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Maaltje schreef:
Ik snap het niet. Krijg je die 39 m2 met keuken voor jezelf, of is dat gedeeld? anders wonen jullie volgens mij echt in een villa (als op elke verdieping 2 mensen een kamer hebben van 30 m2)! en als de keuken niet gedeeld is, wat maakt het dan uit of iemand vlees eet of niet..?


Het is 39 m2 voor jezelf en het is heerlijk ruim inderdaad!

Het idee van de 'eisen' is dat dit mensen zou moeten aantrekken die milieubewust zijn. Het is niet zo dat het geen zin heeft om te reageren als je niet aan alle 'eisen' voldoet.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 11, 2010 10:23 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Tja, maar je moet nog steeds sanitair delen. Verder klinkt het wel goed hoor, alleen begin ik volgende week aan een nieuwe baan in Leiden. Beetje ver wel. En ik ben niet strikt vegetarier (vegetarisch zijn planten). Ga dadelijk naar een huisje kijken, ben alleen nummer 14. Maar je weet nooit!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 12, 2010 10:40 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 08, 2007 6:35 pm
Berichten: 163
Woonplaats: Utrecht
OMG! ik zou daar echt heel graag willen wonen... helaas is het niet zo praktisch dat ik bijna het land uit ga voor een tijdje en dat ik van de dokter niet meer vegetariër mag zijn... helaasch!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 18, 2010 8:38 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Hee allemaal,

mijn huisgenootje gaat waarschijnlijk weer een paar maanden weg en dan komt er tijdelijk een kamer vrij in ons huis.
Het gaat dus om de maanden van 1 juli tot 1 jan (zes maanden). Het is een kamer van 16 vierkante meter met wasbak en ingebouwde kast voor 295 euro per maand. Verder hebben we een tuin en een bad en gratis parkeren voor de deur. Het is aan de vleutense weg, dus ook heel goed bereikbaar met de bus.

Interesse? Stuur me vooral een pb!

groetjes coca

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 18, 2010 8:51 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di maart 23, 2010 10:15 am
Berichten: 7
Woonplaats: Uden
Hallo Lieve mensen,

ondertussen nadert project spanshuisje zijn laatste fase. Vera en ik zijn vandaag nog een keer het huisje wezen bekijken en we hebben nog wat informatie losgepeuterd.

We zijn nu nog op zoek naar een derde huisgenootje en dan kunnen we een contract aan gaan. Dit derde huisgenootje krijg de grootste kamer omdat daar vloerbedekking in ligt. De kamer gaat 400,- euro inc. kosten. Er zit een dakterras bij de kamer en we hebben een vaatwasser ^^ Het huurcontract is echter 12 maanden en wordt mogelijk niet verlengd. Oh, en de bushalte ligt voor de deur en in 10 minuutjes sta je op centraal.

Als er iemand interesse heeft of als je iemand kent die dat heeft dan horen we dat graag. En als je meer wil weten, neem dan vooral contact op.

Groetjes,
Martin


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 9:32 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Haantje schreef:
Dit derde huisgenootje krijg de grootste kamer omdat daar vloerbedekking in ligt.

Ik snap de logica voor geen meter, maar wel fijn dat jullie ook een tof huis in Utrecht gaan krijgen!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 11:09 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Ik heb ondertussen ook een heel tof plekje gevonden :biggrin: !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 11:20 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 1:00 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Harderwijk
Lijntje schreef:
Haantje schreef:
Dit derde huisgenootje krijg de grootste kamer omdat daar vloerbedekking in ligt.

Ik snap de logica voor geen meter, maar wel fijn dat jullie ook een tof huis in Utrecht gaan krijgen!


Hehehe, nou Haantje en ik zijn toevalling allebei allergisch voor huisstofmijt, dus tapijt is niet zo goed voor de gezondheid.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 11:24 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 1:00 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Harderwijk
Huh, kan je nou posts niet aanpassen? :crying:
*pakt verrekijker * Zoekt de horizon af naar mensjes. :dancing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 25, 2010 2:08 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 12, 2005 2:57 pm
Berichten: 384
Woonplaats: Rotterdam
Rooddraakje schreef:
In mijn huis komt een wooneenheid vrij. Is dit iets voor jou of ken je mensen die per direct naar zoiets op zoek zijn?
Ik hoor het graag!


Woongroep in Utrecht (Voordorp) zoekt nieuwe bewoner


Wij zijn een groep van vijf deels thuis werkende personen. Ons huis maakt deel uit van de ecologische wijk Het Groene Dak (www.groenedak.nl). We delen het streven zo milieuvriendelijk mogelijk te leven, en de voorkeur om te wonen in een huis waar veel muziek wordt gemaakt.

Ik zag 'm van de week al in de huizen-mail van Omslag/ZOZ, en het klinkt echt fantastisch!!! 't Is dat ik net al een heel fijn huis gevonden heb met heel leuke mensen en over een paar weken daar al kan trekken, anders zou ik zeker hierop reageren.
Maar die advertentie bracht me wel even aan het twijfelen om eerlijk te zijn :)

_________________
Balfolkjunkie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 11:39 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Iemand nog op zoek naar woonruimte in Utrecht? De zolder van mijn huis komt (bijna per direct vrij)...Het is echt een mooie, grote ruimte. Stuur vooral een pm als het je iets lijkt.

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 20, 2010 8:32 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Hey hoi mensen!

Een heel lief vriendinnetje van mij (Ook regelmatig op bals te vinden: Naomi) zoekt nu ook naar een kamer in (omgeving) Utrecht. Dus mocht iemand iets weten, laat me weten! Dan stuur ik jullie naar elkaar door...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 21, 2010 3:54 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Oproepen voor kamers mogen best op dit forum, maar om nou voor elke stad een apart topic aan te maken, is niet helemaal de bedoeling.

Dus ik verhuis het berichtje van Femke hierheen en maak dit topic breder dan Utrecht... :peace:

Femke2 schreef:
Een hele goede vriend van mij is afgestudeerd en heeft direct daarna een promotieplaats gekregen bij de VU, maar nu moet ie in februari al in Amsterdam beginnen en is hij op zoek naar een kamer. Ik weet dat het moeilijk is om daar iets te vinden, vandaar dat ik hem wil helpen door iedereen te vragen. Dus als je iets weet / hoort / idee hebt, hoor ik het graag.

Groetjes Femke

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 3:10 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Ha ha ha, nou ik voel me nu wel een verkoper op de markt! Er zijn opeens zo veel snelle veranderingen in ons huis, dat er weer een kamer vrij komt...je zou bijna denken dat iedereen hier snel weg wil, maar het is echt fijn wonen, hoor! We hebben een tuin, een bad en gratis parkeren voor de deur...

Dus: nog iemand op zoek naar woonruimte in Utrecht? Stuur me even een pm!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 184 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling