mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 1:55 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bal Groningen
BerichtGeplaatst: wo apr 02, 2003 9:20 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Tourke heeft een mededeling te doen :)
Aan u de eer :D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Spoedbal en Cooperbal
BerichtGeplaatst: wo apr 02, 2003 11:04 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Goed....wel....ahem..... :blush:

Na ampel beraad hebben Mota en ik besloten dat we in elk geval een spoedbal zullen organiseren op:

Zaterdag 19 april.
's avonds van 6 tot 11 in de centrale ruimte aan de Bentismaheerd in Beijum (Groningen).

Iedereen die wil komen spelen of dansen is welkom, al raden wij het af om meer dan 1 introduc?e mede te nemen want de dansvloer is niet zo groot :dancing: .

Groepen of individuele spelers die bal willen spelen kunnen dit te kennen geven op het forum :hug: .

Er is ook ruimte voor sessie :rose: .

Overnachten op aanvraag.

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Vervolgens hebben wij gemeend een datum te moeten prikken voor een groot volksbal v??r de zomer. Deze datum is:

Zaterdag 14 juni 2003

Deze datum moet als een optie gezien worden.

Dit bal, dat inmiddels Cooperbal gedoopt is, moet plaats bieden aan ongeveer 4 spelende groepen en minimaal 80 dansers. Tevens zal hier een speciaal gebrouwen Belgisch Bier geschonken worden.
Voor dit bal zullen entr?e-prijzen geheven worden. Verder is het toegankelijk voor iedereen die wil dansen. Verdere mededelingen omtrent dit bal volgen nog.

We hebben al begrepen dat Cooper wil spelen. We hebben overwogen om hem een hotelkamer met sauna, zonnebank en roomservice aan te bieden. Maar dit werd te begrotelijk.

Hij kan hier met een matje op de grond komen liggen en mag in bad. Bij het ontbijt krijgt hij een croissantje en een vers gekookt ei. Ik neem aan dat hij weekend OV heeft. :raisedeyebrow:

Ik hoop dat jullie kunnen komen! :rose:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 7:42 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
tourdion schreef:
Na ampel beraad hebben Mota en ik besloten dat we in elk geval een spoedbal zullen organiseren op:


Een SPOEDBAL! ROFLMAO! :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Maar helaas, ik kan niet.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 9:12 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
Na ampel beraad hebben Mota en ik besloten dat we in elk geval een spoedbal zullen organiseren op:

Zaterdag 19 april.
's avonds van 6 tot 11 in de centrale ruimte aan de Bentismaheerd in Beijum (Groningen).


:applause: :dancing: :applause:

Citaat:
Vervolgens hebben wij gemeend een datum te moeten prikken voor een groot volksbal v??r de zomer. Deze datum is:

Zaterdag 14 juni 2003


:applause: :hug: :applause:

Citaat:
Ik hoop dat jullie kunnen komen! :rose:


Ik kom :kiss:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 9:31 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
's avonds van 6 tot 11 in .....Beijum


Beijum is the place to be :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 10:16 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
tourdion schreef:

Zaterdag 19 april.
's avonds van 6 tot 11 in de centrale ruimte aan de Bentismaheerd in Beijum (Groningen).

Iedereen die wil komen spelen of dansen is welkom, al raden wij het af om meer dan 1 introduc?e mede te nemen want de dansvloer is niet zo groot :dancing: .

Groepen of individuele spelers die bal willen spelen kunnen dit te kennen geven op het forum :hug: .:



Zeg, ik wilde net voorstellen om het 18 april te maken, dan kan ik wel
:-)

tourdion schreef:
Vervolgens hebben wij gemeend een datum te moeten prikken voor een groot volksbal v??r de zomer. Deze datum is:

Zaterdag 14 juni 2003

Deze datum moet als een optie gezien worden.

Dit bal, dat inmiddels Cooperbal gedoopt is, moet plaats bieden aan ongeveer 4 spelende groepen en minimaal 80 dansers. Tevens zal hier een speciaal gebrouwen Belgisch Bier geschonken worden.
Voor dit bal zullen entr?e-prijzen geheven worden. Verder is het toegankelijk voor iedereen die wil dansen. Verdere mededelingen omtrent dit bal volgen nog.


Dan kan ik dus dat komt goed uit
tourdion schreef:
We hebben al begrepen dat Cooper wil spelen. We hebben overwogen om hem een hotelkamer met sauna, zonnebank en roomservice aan te bieden. Maar dit werd te begrotelijk.
:

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

tourdion schreef:
Hij kan hier met een matje op de grond komen liggen en mag in bad. Bij het ontbijt krijgt hij een croissantje en een vers gekookt ei. Ik neem aan dat hij weekend OV heeft. :raisedeyebrow:

:



Zelfs dat klinkt al aantrekkelijk :-) maar ik heb geen weekendOV

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 10:18 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeeroversandra schreef:
Ik kom :kiss:


Ik weet dat we intiem zijn met elkaar hier op het forum, maar sommige dingen hoef ik niet te weten hoor,

:biggrin:
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 12:33 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
14 juni is trekzak en botterdag in het Zuiderzee museum in Enkhuizen. Met trekzak mag je daar dan gratis naar binnen en het is echt een soort ontmoetingsdag aan het worden voor alle deelnemers aan evenementen zoals Schier en Groesbeek.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2003 8:49 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
:cow: Als Floor niet komt dan moet ik alle Mazurka's zeker spelen op mijn nieuwe trekzak!? :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: spoedbal
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 9:07 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Mota en Tourke,

Hoe gaat het eigenlijk met de voorbereidingen van het bal? Wie gaan er spelen en weten jullie al of er veel mensen komen?
Het is al over anderhalve week :happy:

Moet je je ook aanmelden o.i.d.? Ik begreep van mota dat er niet heel veel mensen in de ruimte kunnen.

Ik ben benieuwd!

ZRS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 11:28 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
:worried: Ojee, ik ben als de dood dat ik weer iets schrijf wat niet bij het onderwerp hoort. Maar waar staat de titel dan van deze thread? Help :crying:

Mensen die bal willen spelen moeten zich aanmelden.

Bij mij.

Woensdag voorspeelavond.

We verwachten 30 dansers.

Er komen tot nu toe 2 bands. (en maar een band die cercles kan spelen, en daar maak ik deel van uit :crying: )

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 11:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
humhum het wordt moeilijk

ik wil en kan, squeeky wil maar weet 't nog niet, cooper komt slechts als er een bal naar 'm genoemd wordt... no 4, intereseert zich niet voor fora dus dat weet ik nog niet...

Wat denken we overigens van het organiseren van een bal op oerol? Mijn associatie was dat 't er mooi achteraan kon... (we wilden toch in de midweek daarna naar oerol gaan, en wat zou er mooier zijn dan daar ook te dansen en te spelen?) :idea:

of praat ik nu mijn mond voorbij... :blush:

Overigens: voor wie het nog niet wist: Lirio en Pot van Lienen en Baumgarten spelen voor de koningin in deventer: neem je eigen trekzak mee voor de koninklijke middag van de trekzak :sick: ('k heb de titel niet verzonnen :devilish: )

30 april in Deventer dus :biggrin: !

Eventueel kan ik wel een potje koken... :sick:

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 11:43 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 11:28 pm
Berichten: 158
Woonplaats: Arnhem
Tourke, je schrijgt erg grappige en leuke en geinige en humoristische berichten :laughing: Voor mij sta je nummer 1 in het klassement van grappige berichtjes schrijven. Desalwelteplus heb je me niet kunnen doen besluiten mijn plannen voor 19 april te wijzigen en toch naar het spoedbal te komen. Ik begeleid dan een atlete op Texel :hug:

Maar 14 juni (is die datum al definitief ??) hoop ik erbij te zijn en prachtige liederen te spelen op m'n serenellinni :liar: (ik voel me als knijpzak kneus nog wel een beetje klein op dit forum).

_________________
ye yaille !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 7:46 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Verse Melk! schreef:
Wat denken we overigens van het organiseren van een bal op oerol? Mijn associatie was dat 't er mooi achteraan kon... (we wilden toch in de midweek daarna naar oerol gaan, en wat zou er mooier zijn dan daar ook te dansen en te spelen?) :idea:


Geweldig idee! Kunnen we eindelijk Flip Die Vleugelt spelen waar hij thuishoort: op Terschelling!

Verse Melk! schreef:
Overigens: voor wie het nog niet wist: Lirio en Pot van Lienen en Baumgarten spelen voor de koningin in deventer: neem je eigen trekzak mee voor de koninklijke middag van de trekzak :sick: ('k heb de titel niet verzonnen :devilish: )


Is dat trekzak only of zijn krassers en zagers ook welkom?

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 7:51 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:


Mensen die bal willen spelen moeten zich aanmelden.

Bij mij.


Ik bedoelde eigenlijk of dansers zich ook moeten aanmelden. Ik heb namelijk zo'n zeven mensen die ik wel mee wil nemen, maar da's waarschijnlijk te veel... :sad::

Als nou blijkt dat er toch niet zo veel mensen van het forum komen (kan het me NIET voorstellen!), dan kan ik toch nog wat meer mensen meenemen? :biggrin:

ZRS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 201 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling