mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 8:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 1:58 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Het is leeeeeeeeeuuuuuuuuuk! :love: :cool: :dancing: :luck: :rose: :hug: :laughing: :battingeyelashes: :mrgreen:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 2:22 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 12, 2008 2:46 pm
Berichten: 332
Woonplaats: Delft
Haha, leuk, overal internet... Veel plezier allemaal! :biggrin:

_________________
"If you're not dancing, you're wasting your feet!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 2:42 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 20, 2006 12:15 pm
Berichten: 203
Repelsteeltje schreef:
De Kelten zonder Grenzen zijn er ook klaar voor! (helaas alledrie een beetje ziek).. Maar: we gaan nieuwe nummers van onze cd spelen! :biggrin:


En ze waren leuk!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 4:29 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Live vanuit de Audiozaal!

[img]http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc/hs143.snc3[/17063_1329412439643_1360922632_30950699_5626704_n.jpg[/img]

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 4:50 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
en toen zat het er al weer op en rijden we weer naar huis... :-(

zit te suffen op de achterbank dus ik zal het maar even kort samenvatten, later een langer verhaal... het was BAM! :biggrin: :applause:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 7:21 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 20, 2007 5:03 pm
Berichten: 186
Woonplaats: Enschede
En nu slapen we in een restaurant. We kijken uit naar alle stoere verhalen. Karlijn: zzzzzZzZZzZZZzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzz*snurk*zzzZzZZZzZZZZZZzz

_________________
De Gonnagles


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 7:39 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 8:44 pm
Berichten: 143
Woonplaats: Utrecht
Het was zooo mooi en zo fijn! En ik ben zoo moe!!! Gisterenavond al bijna met oogjes toe wezen dansen, maar het was het allemaal zo erg waard, ik zit hier met een glimlach op mijn gezicht, te hopen dat het allemaal een droom was, en het zometeen vrijdag is en dus begint.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: zoo weer thuis
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 8:19 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 05, 2008 4:10 pm
Berichten: 73
zoow weer thuis, even Christine afgezet in Amsterdam en daar lief pannenkoeken gekregen!!! nu weer thuis na best een lange autorit (Amsterdam Zeist valt wel mee maar Enschede Amsterdam is best een end.
nu zo lekker in bad en morgen ja... pest pest pest plaag lekker uitslapen!! we zijn beide vrij morgen en overmorgen gna gna gna.
Lichaam beetje stuk aan alle kanten blauwe plekken, schaafwonden pijnlijke spieren en splinters maar voel me zo vol van alle liefjes die dennis en ik gekregen hebben dit weekend!

en dan nog een speciaal bericht voor Goozewijn:

Eej neefjuh , ik hoopte je in Enschede te treffen maar helaas je was afwezig. Zal de familie in Zuid Afrika de groeten doen.
De Balluh
M.O (Manfred Olivier)

slaap fijn allemaaaaaaaaaaal
Knufff

_________________
pas op... voor op je rug springende enthousiaste kleine blonde meisjeees!!!!
tis allemaal liefde mensen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 8:31 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Het was plezant :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 8:53 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Na een gezellige lift van Femke, een gratis busrit (leve de niet werkende OV-chipkaart-incheck-dingen) met een wat dommige buschauffeur en een warm bad, zit ik nu bij te komen van het fantastische weekend!

Bedankt organisatie en natuurlijk ook bedankt alle lieve mensen die er waren!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:43 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Het was super! Er zitten nog steeds deuntjes in mijn hoofd die niet weg willen, maar ik moet echt naar bed.

O ja, heeft iemand per ongeluk mijn donkerblauwe Universiteit Leiden trui (ja, dat was ik :cool: ) meegenomen? Geef het door ajb, dan kunnen we regelen hoe ik 'm terugkrijg, het is mijn fijnste trui, gekregen van heel lieve mensen :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 10:51 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Hehe ik ben weer thuis en zit in mn pyjama in bed met mn laptopje op mn kussen... Goed te lezen dat jullie ook weer thuis zijn geraakt!
Ik heb de blauwe Leiden-trui gevonden! Meer gevonden voorwerpen en zo komen nog in de laatste nieuwsmail. Heb je nog roddels te melden, stuur die dan maar op!! ;)
Welterusten... :hug: :sleep:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 12:28 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het is al erg laat, maar aangezien ik al eerder op de avond gecrashed ben op de bank, heb ik nu wat energie en inspiratie om een wat langere impressie van dit weekend te geven.

Vrijdagavond begon het festijn dus.
In mijn geval met een workshop 'onregelmatige walsen'.
Ondanks de wat haperende communicatie en een ietwat onhandige start vond ik het een leerzame workshop, waarin de nadruk sterk lag op het herkennen van de onregelmatigheid in de walsen.
Als, sinds een half jaar, walsliefhebber was dit voor mij een heel fijne start van het weekend.

Daarna het optreden van Annie en de Boswachter en de Kelten (XL/Zonder Grenzen/Zonder tekst - ik weet het niet meer). Beide optredens waren zeer goed en het zorgde voor mij voor een zeer flitsende start van het weekend.

Na een goede nachtrust de volle dag workshops en dansen:
ik had enorm veel moeite een keuze te maken uit het aanbod.
UIteindelijk heb ik de ochtend gekozen voor 'leiden en volgen' van Rafaël omdat de 'auvergnate 1 me op de vroege ochtend wel wat te heftig in de oren klonk, mijn eerdere ervaringen in het achterhoofd hebbende.

Voor de pauze zaten er zeker nieuwe oefeningen bij, maar na de pauze was het wel bekend, al is het altijd goed om te wennen aan hoe je met steeds andere danspartners die 'post-moderne danshouding' oefent.

'smiddags ook weer een moeilijke keuze: veel mensen twijfelden tussen speelse variaties en de workshop 'muzikaliteit en dynamiek' van Rafaël. Uiteindelijk voor de tweede gekozen en dat hadden duidelijk meer mensen gedaan, want het was een volle bak.

De workshop was zeer interessant en Rafaël heeft dan ook veel laten onderzoeken en met filmpjes laten zien wat er mogelijk was. Het was zeer leerzaam.

's Avonds toch maar een andere workshop dan die van Rafaël, maar die 'Auvergenate 2' was misschien wel een tandje te hoog gegrepen, ook al was het wel goed en interessant om mee te maken.
Het bal 's avonds was met Lirio en Naragonia. Tja, dat is gewoon een goede pot muziek, waar iedereen goed mee uit de voeten kan.

Zondagochtend nog de workshop 'Veranderen van draairichtingen' van Koen gedaan. Ik had af en toe het gevoel dat mijn coördinatie wat haperde, maar ik kon er toch redelijk mee uit de voeten.

Het laatste bal stond in het teken van de experimentele muziek. Moes, Frank en Erik maakten er een een beetje filofolk van, gedichten van Moes, mooi ondersteund door de muziek. Daarna Noël en Sander met beide een gitaar, soms ondersteund door Frank en Wendy. Ik merkte dat ik met hun experimenten minder goed uit de voeten kon. De nummers waren ook wat aan de erg lange kant.
Het is ook grappig om koekjes uitgedeeld te zien worden tijdens en tussen het dansen door. Dat leidde bij mij tot een grappig experiment, de koekjeswals, dus walsen met alleen de hand op de rug van de dame. En dat lukte nog ook.

Al met al was het een zeer fijn weekend.
Heel erg veel dank voor de organisatie en alle andere medewerkers. :applause:

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 11:34 am 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 1:50 pm
Berichten: 12
Woonplaats: Bunschoten
Oh wat was het weer heerlijk... Lieve mensen, wat heb ik het fijn gehad. Behalve een minder prettige hapering zaterdag middag (hoofdpijn, duizelig, trillen) waarbij ik na de pauze maar niet terug naar Rafael ben gegaan heb ik onwijs fijn gedanst, het gezellig gehad, grappige, leuke en fijne momenten gemaakt, veel gelachen en genoten en te weinig geslapen.

Ondertussen ben ik nog geen uur wakker en ik mis jullie genoeg dat ik in plaats van met mijn neus in de boeken (woensdag avond tentamen jeugdstrafrecht) met mijn neus achter mijn laptopje dit verslagje aan het typen ben.

Een paar random fijne dingen van het afgelopen weekend:

- Naragonia... zulke fijne muziek...
- Draairichtingen, dat was echt super leuk!
- Eindelijk de auvergnate geleerd! Whooo!
- Een gitaar en drie mooie vrouwenstemmen in het theatercafe
- Impro-schottish-en met Saskia
- Liefde zien opbloeien
- Doodmoe op de rand van het balkon zitten en eindelijk de rust vinden om naar andere dansende mensen te kijken zonder zelf constante danskribels te krijgen
- Heel veel knuffelen
- Hele lekkere lasagne
- Wals cercle
- Hanna die op station Enschede Drienderlo (ofzo) in de ronde wachtruimte toch haar viool nog maar even tevoorschijn haalde
- Eindeloos geknuffel-tackelt worden bij aankomst
- Een hele fijne mazurka
- Heel veel walsen
- Martin in het net :P
- Nog een fijne mazurka
- Geweldige teksten van Moes met super muziek
- Wakker worden met prachtige muziek... Zo fijn!
- Op Amersfoort Centraal al vast heel veel folkies tegen het lijf lopen
- En nog veel, veel, veeeel meer

Al met al was het genieten.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 4:22 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
aan het nagenieten met filmpjes van de bals, sraks nog even op youtube zetten, en natuurlijk volgen dan ook hier de linkjes :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 101 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling