mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 03, 2024 4:14 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 10, 2010 1:31 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: wo okt 14, 2009 9:28 pm
Berichten: 40
Woonplaats: Wageningen
dreamspirit schreef:
Ja je hebt opzich wel gelijk hoor, ja.... het leven is tegenwoordig gewoon duur? ;p xD

Tja, wie als een vorst wil leven heeft een grote schatkist nodig ;)

_________________
Sow some lonesome corner, so many flowers bloom


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 10, 2010 3:16 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 10, 2010 2:16 pm
Berichten: 73
Woonplaats: Oss
waaahaaa xD maarja, wie beheerst nou eigk een schatkist? ;)

_________________
Tsja, ik denk dat ik balfolk moet leren, maar ik hoor dat ik het gewoon moet doen :3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 14, 2010 11:12 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: za aug 01, 2009 1:04 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Leuven (België)
Louise schreef:
Langzaam maar zeker kruipen de entreeprijzen om hoog...

Maar ik wil ook nieuwe mensen niet afschrikken, dus zit erover te denken om de allereerste keer in de Musketon gratis te maken.


De eerste keer gratis maken is moeilijk te controleren, maar waarom geen korting geven voor iedereen die voor een bepaald uur toekomt. De mensen die voor de eerste keer komen hebben het meeste aan de initiatie en komen eerder. De -18 jarigen en studenten en andere mensen die meer op hun geld moeten passen kunnen ook vroeger komen. Daarenboven, mensen die vroeger komen zijn langer aanwezig en drinken misschien iets meer.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2010 7:06 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Maar mensen die later komen (misschien kunnen ze niet eerder) hebben minder bal...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2010 9:34 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Pieter (pepe) schreef:
Louise schreef:
Langzaam maar zeker kruipen de entreeprijzen om hoog...

Maar ik wil ook nieuwe mensen niet afschrikken, dus zit erover te denken om de allereerste keer in de Musketon gratis te maken.


De eerste keer gratis maken is moeilijk te controleren, maar waarom geen korting geven voor iedereen die voor een bepaald uur toekomt. De mensen die voor de eerste keer komen hebben het meeste aan de initiatie en komen eerder. De -18 jarigen en studenten en andere mensen die meer op hun geld moeten passen kunnen ook vroeger komen. Daarenboven, mensen die vroeger komen zijn langer aanwezig en drinken misschien iets meer.


Ik heb nu gekozen voor een soort combinatie. Mensen die voor het einde vd dansuitleg komen (en dus nog mee kunnen doen), én die voor het eerst komen (wat op goed vertrouwen gaat, als je zegt dat je voor het eerst komt en daarbij degene achter de kassa zonder knipperen aan kan kijken) mogen voor de helft naar binnen (= 5 euro) En dat lijkt wel ok te werken...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 15, 2010 9:44 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Maaltje schreef:
Maar mensen die later komen (misschien kunnen ze niet eerder) hebben minder bal...


Maar de bands moeten betaald worden en de zaal gehuurd... die kosten gaan niet omlaag als er mensen later komen.

Verder lijkt het idee van Lou inderdaad te werken. Ik probeer ook vrienden te lokken met de € 5 voor de eerste keer (en dan hopen dat ze blijven plakken)! :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 162 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling