mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 1:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 9:55 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Zo te horen heb ik heel wat gemist! Vooral de jurk van Moes zou de moeite waard zijn geweest merk ik! :laughing:

Even ontbijten straks en dan eens even de cd gaan regelen, woei! :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 10:33 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Christine schreef:
Zo te horen heb ik heel wat gemist! Vooral de jurk van Moes zou de moeite waard zijn geweest merk ik! :laughing:


Ja, zowaar. Moes in een glitterjurk! En ik heb haar er afgelopen woensdag ook weer in gezien. Het is een hit. ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 07, 2010 10:52 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 24, 2009 10:48 pm
Berichten: 144
Woonplaats: Zwolle
En ik maar denken dat het Marlies was in die glitterjurk. Maar ja, die drukte, hè, en de verwarring. :raisedeyebrow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 07, 2010 11:04 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
campie schreef:
Hoe kom ik aan de nieuwe CD ?

'k Heb 'm!
Gekocht op het Mokumbal in de Pijp.

Wat een schitterende verpakking. Het cellophaantje (geeft een indicatie van foutieve spelling), het plastic omhulsel dus, was nu eens eindelijk eenvoudig te openen. Hoera.
Wat een leuk doosje en een mooi boekje erbij waarvan de bladzijden een streling zijn voor de vingertoppen. Ondanks dat het 'kistje' nogal dik lijkt, past het gewoon in mijn CD-systeemkast.

Klaar met luisteren ben ik nog niet want ik had gelijktijdig ook Hot Griselda gekocht (jaja, ik loop iets achter). Maar wat ik heb gehoord, heeft mij nergens gestoord. :biggrin:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 10, 2010 10:32 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 13, 2006 2:31 pm
Berichten: 69
Woonplaats: Enschede
Robz schreef:
En ik maar denken dat het Marlies was in die glitterjurk. Maar ja, die drukte, hè, en de verwarring. :raisedeyebrow:


Ha, Marlies heeft ook de hele avond in een glitterjurkje gelopen! Ik had hem al vrij snel weer uit. Niet alleen omdat ik me er van het podium af niet in thuisvoel, maar ook omdat het voor de jongens waarmee ik dans niet zo tof is om een hand vol pailletjes te hebben op mijn rug. En ik wilde natuurlijk maar al te graag dansen op Quintet à Claques.

We stonden trouwens met een heel leuk artikeltje in de Twentsche Courant Tubantia. Anita wordt geciteerd en er staat een glitterfoto bij van mij.

Tsja, en vorige week woensdag... toen droeg ik er nog roze naaldhakken bij, een roze boa, roze oogschaduw, roze nagellak, roze lippenstift...
:sick: ja, alles heeft een overtreffende trap. :crying:

Liefs :hug: Moes

p.s. ja, er is wat weggeknipt uit mijn vorige bericht... over ongezellige dingen praten past blijkbaar niet op een gezellig forum. ach ja.

_________________
De spelgemeenschap heeft een algemene neiging, blijvend te worden, ook als het spel is afgelopen -- Johan Huizinga, Homo Ludens


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 187 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling