mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 22, 2024 5:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gennetines 2010
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2010 9:19 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 9:51 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Thuis
Ik moet voor mijn werk nogal voorplannen, dus ik ben net begonnen met het uitzoeken van data voor vakantie en festivals. Om een beetje een duwtje in de rug te hebben bij het beslissen: zijn er al mensen die weten of ze dit jaar naar Gennetines en/of Saint Chartier gaan?

Ik ben er nog nooit geweest en het lijkt me wel een leuke vakantiebesteding :biggrin:

_________________
"Is het glas half leeg of is het half vol?"
Maar dat is mijn glas niet; het mijne was vol!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2010 10:19 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 8:44 pm
Berichten: 143
Woonplaats: Utrecht
Ik ik ik ik ga!!!!

Sowieso :blush:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2010 10:56 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 9:51 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Thuis
Ik keek net ook nog naar het Damadafestival. Is in het pinksterweekend en er speelt onder andere een leuk groepje uit Nederland me drie dames. Schijnt wel bekend te zijn onder de intimi :cool:

Ook maar op de agenda zetten dan :cow:

_________________
"Is het glas half leeg of is het half vol?"
Maar dat is mijn glas niet; het mijne was vol!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 11:47 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Er zijn al plannen om de bus van vorig jaar violet te spuiten....

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 2:41 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Ik wil erg graag naar zowel Damada als Gennetines gaan en zou graag samen met mensen reizen. Voor alle duidelijkheid, ik heb zelf geen auto beschikbaar.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2010 1:40 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Opgepast, de data van Gennetines zijn anders dan in de folder van vorig jaar aangekondigd. Op de site staan de juiste data: "du dimanche 18 juillet au dimanche 25 juillet 2010".

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2010 6:09 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Ik wil dit jaar denk ik ipv naar Gennetines, naar het boombalfestival gaan. Ik moet echt kiezen, gezien het geld, endezo.
Damada sla ik niet over! Dat was echt de bomshit!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2010 9:44 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 9:51 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Thuis
Leon schreef:
Ik wil erg graag naar zowel Damada als Gennetines gaan en zou graag samen met mensen reizen. Voor alle duidelijkheid, ik heb zelf geen auto beschikbaar.


Ik moet de rest van mijn eventuele vakantie(s) nog even uitzoeken, maar als ik wat meer weet dan post ik hier wel wat data en mogelijkheden voor eventuele meerijders.

Als er mensen zijn die voor of na Gennetines nog zin hebben wat in de buurt rond te hangen is dat misschien ook nog een optie. Ik ken de Auvergne nog niet heel goed, maar alles wat er omheen ligt wel en er is genoeg te doen en genoeg te zien. Mijn agenda en planning staan nog open in ieder geval.

Moet je het wel nog een paar dagen met mij kunnen uithouden, natuurlijk :biggrin:

_________________
"Is het glas half leeg of is het half vol?"
Maar dat is mijn glas niet; het mijne was vol!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2010 12:50 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Axel schreef:
Als er mensen zijn die voor of na Gennetines nog zin hebben wat in de buurt rond te hangen is dat misschien ook nog een optie. Ik ken de Auvergne nog niet heel goed, maar alles wat er omheen ligt wel en er is genoeg te doen en genoeg te zien. Mijn agenda en planning staan nog open in ieder geval.

Moet je het wel nog een paar dagen met mij kunnen uithouden, natuurlijk :biggrin:

Ervoor moet je lekker langs St Chartier! Of nou ja, Chateau d'Ars tegenwoordig... Dat is heel dichtbij (zeker voor Franse begrippen) en naar verluid zeer de moeite, op deze nieuwe locatie. Ik ben het wel van plan in elk geval :cool: (leuk hoor, zomervakantieplannen maken terwijl je nog uitglijdt in de sneeuw...)

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2010 7:19 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 9:51 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Thuis
Lijntje schreef:
(leuk hoor, zomervakantieplannen maken terwijl je nog uitglijdt in de sneeuw...)


:biggrin:
Doe ik altijd, maar dit jaar is het wel erg vroeg en wel extreem koud. Vaak stippel ik een hele route uit van dingen die ik mogelijk wil bekijken of doen. Vind ik leuk en ben ik meestal wel een week of wat (of langer) mee bezig. Dat zal dit jaar wat minder worden ivm Gennetines en St Chartier (of hoe het ook heet) wat een groot deel van de tijd neemt.

Maar ik zal deze week eens langs de bieb wat er voor leuks in de buurt is behalve dansen :-)

_________________
"Is het glas half leeg of is het half vol?"
Maar dat is mijn glas niet; het mijne was vol!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2010 11:27 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
Ik ga dit jaar zeker weer naar Saint Chartier, het was vorig jaar echt heel relaxed. En als ik dan toch in de buurt ben, ga ik vast ook wel weer naar Gennetines (misschien alleen een paar dagen).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 20, 2010 12:19 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 9:51 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Thuis
Nou, mijn data staan inmiddels vast en ik heb al één meerijder :applause:

Wat ik ook nog tegenkwam, misschien kennen de vaste Gennetines-gangers het al, maar toch, is 70 km onder Gennetines en mogelijk wel leuk om met een bezoekje te vereren: http://pagesperso-orange.fr/maison-du-l ... /index.htm

Ofwel: een instrumentenmuseum: violen en draailieren en meer :biggrin:

Dus als je nog niet genoeg hebt na St CHartier :cool:

_________________
"Is het glas half leeg of is het half vol?"
Maar dat is mijn glas niet; het mijne was vol!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2010 6:45 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 9:51 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Thuis
Alweer een tijdje geleden sinds het laatste bericht, maar blijkbaar zijn mensen het niet vergeten: ik krijg zo af en toe nog een verzoek tot meerijden :biggrin:

Maar voor alle duidelijkheid, ik zou nog even posten als mijn agenda een vorm had gekregen. Dat heeft 'ie inmiddels, dus bij deze:

Zoals gezegd, het is mijn vakantie. Die begint het weekend er voor op de 10e juli en St Chartier (of hoe dan ook) begint op donderdag de 15e. Daar ik sowieso niet hard rijdt met mijn bijna 30 jaar oude bakkie en eigenlijk op vakantie nooit haast heb, want vakantie, rijdt ik rustig richting de Auvergne. Mijn plan is om op zondag dan wel uiterlijk maandag de 11e respectievelijk de 12e te vertrekken en dan op het dooie gemak naar beneden te rijden. Er hoeven dan niet zo veel reisuren per dag gemaakt te worden (maximaal 6 is mijn streven) en er s dan ook nog ruim gelegenheid om onderweg het een en ander te bekijken dan wel te doen. Overnachten doe ik meestal op camping a la ferme of iets anders kleins :cow:

Meerijders zijn welkom, maar je moet het dus wel leuk vinden om een paar dagen met me mee te rijden en geen haast hebben :cool:

Wat betreft de terugweg: ik heb na Gennetines nog een week te gaan en ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Ik ga in ieder geval niet direct terug, dus meerijders zullen met iemand anders dan wel met de trein een weg terug moeten vinden. Mensen op het station af zetten na het festival zou, aangenomen dat ik het hele festival blijf, geen probleem moeten zijn.

Zij die mij al direct gecontact hebben zal ik nog even terug contacten, maar als dat later is dan deze post dan weten jullie het alvast ;-)

groetjes,

Axel

_________________
"Is het glas half leeg of is het half vol?"
Maar dat is mijn glas niet; het mijne was vol!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 01, 2010 11:30 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Onze bals en ateliers zijn bekend:

woensdag 21 juli:

bal om 21u30 of 22u: gedeeld bal Duo Sylvain Lhotte & Floor Dankers (bal folk) en Duo Nico & Narei (fest-noz : bombarde-trekharmonica) met een paar nummertjes samen aan het einde.

donderdag 22 juli:

10u30: atelier pas d'été de la Sarthe (voor mensen die van technisch moeilijke dansen houden) Kijk hier voor een video: http://www.chants-danses-france.com/mediatheque/video/

1u00 of 1u30: bal Duo Sylvain Lhotte & Floor Dankers (bal Centre France) http://www.myspace.com/lhottedankers

zaterdag 24 juli:

17u00: atelier pas d'été de la Sarthe

22u30 of 23u00: bal Duo Sylvain Lhotte & Floor Dankers (bal Centre France)

Zoals altijd bij Gennetines: alle tijden onder voorbehoud. Er verandert nogal eens iets ter plekke.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 1:11 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Wij hebben wellicht een plekje in de auto voor de terugweg (ma 26 juli) in de aanbieding; als je interesse hebt, laat het me weten!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 61 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling