mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 12:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 9:06 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Dimitra schreef:
hehe mensen, ik ben blij dat we terug bij het onderwerp zijn beland. folkie for president !


Nou, nou, dat is nou ook weer niet nodig :blush: Volgens mij pikte Cooper de draad weer op. En we leven voorlopig nog in een monarchie.

Dimitra schreef:
Het is niet een vervolg op Maurik, ik weet niet of er groepen optreden en of er een bal wordt gehouden maar in elk geval denk ik dat het net zo leuk wordt als toen. Willem zei dat het de bedoeling was dat iedereen van elkaar meldie?n leert en dat er op het fort overal plekken zijn om samen te spelen.


Daar ben ik ook al achtergekomen. De Stichting D&D is bezig iets met onze Oosterburen te organiseren voor 2004 dat een vervolg op Festival Bourdon moet worden.

Dimitra schreef:
De terugtocht om 2 uur 's nachts door de Betuwe (geen lantaarns, veel mist) is een verhaal apart.


Vertel mij wat. Ik was op de fiets...

Dimitra schreef:
Het lijkt me leuk als het forum goed vertegenwoordigd is op Fort Vuren.


Vind ik ook. Maar dan moet ik zo ver vooruit plannen... Maar het is met Pinksteren toch? Dan zit mijn halve vriendenkring toch op Pinkpop :sick:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 9:20 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
D&D zouden eigenlijk dit jaar al iets met de oosterburen doen, het heeft heel lang op de site aangekondigd gestaan maar kennelijk is er dit jaar iets tussengekomen. Hopelijk gaat het volgend jaar wel door. In elk geval moeten we op Fort Vuren onze kans grijpen. Dus lieve muzikanten, als je kunt: gaan!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 07, 2003 4:33 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
En wie gaat er morgen? :dancing:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 07, 2003 8:01 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Scorda en ik gaan
:luck:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 08, 2003 5:56 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
..en zijn net terug.

Het was erg leuk! Eerst binnen gespeeld vanwege de regen wat een heel aparte ervaring was: sfeervol donker en sfeervol koud met hier en daar een sfeervolle kaars, overal het geluid van doedelzakken wat maakte dat Scorda al gauw naar buiten vluchtte. Vanwege de herrie zelf ook naar biuiten gevlucht waar het intussen droog was geworden en het terras lonkte. Daar zo'n beetje de hele middag gespeeld met een hele groep draailer- en doedelzakspelers en daar kwam het ultieme St. Chartier gevoel kwam weer bovendrijven ! (letterlijk)
Aan het eind van de middag begon het weer te plenzen en vertrok iedreeen naar binnen of naar huis.
Nu in Utrecht schijnt de zon natuurlijk en zitten we na te genieten.
Goed initiatief van Willem Schot en anderen! :applause: :applause:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 08, 2003 7:18 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ja 't was leuk. Maar je wordt inderdaad wel een beetje doof van die doedelzakken in zo'n fort. Ik vond het instuderen van die mars wel het leukste eigenlijk. Vooral toen we met zijn allen in een rijtje ("Kijk uit voor de bourdons!") achter Willem aan er bij gingen marcheren. :laughing: Is er aan het eind van de middag nou nog een uitvoering geweest of is die in het water gevallen? Wij waren in iedergeval weer onderweg naar huis en hebben nog veel regen en onweer gehad.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2003 12:49 pm 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 31, 2003 7:51 pm
Berichten: 30
Mooie locatie, vooral toen de zon iedereen uit het fort naar het terras lokte. Een uit zijn kracht gegroeide para?sol? werd voor de gelegenheid omgedoopt tot para?plu?. Zo werden de laatste verdwaalde regendruppels nog buiten gehouden. Op een zonnig moment nog even de andro gedanst. De groep muzikanten was zo groot dat je telkens weer een ander hoorde spelen als je de andro rond de muzikanten danste. (Een soort mengpaneel avant-la-lettre.) Al met al een heel geslaagde dag.
P.S.
Als er nog een uitvoering van de mars is geweest heb ik die gemist :crying: .


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2003 1:13 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 10, 2003 6:48 pm
Berichten: 965
Woonplaats: Twin Peaks
Was inderdaad een zeer geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar.

Citaat:
mengpaneel avant-la-lettre


"Mengpaneel voor de brief!!!!!" - Je le pense n'est pas correct, ce qui vous signifient?
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 199 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling