mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 6:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: St. Michielsgestel?
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 8:49 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Tijd om eens echt dansles te nemen (tip van Cooper ;). Krijg je dat in St. Michielsgestel dit weekend? Heeft iemand ervaring met die club? Hoe is de sfeer daar? Tref ik er generatiegenoten? (30) En kan Aly Bols goed les geven? Zoveel vragen ;)

(Moet het dan wel combineren met Trad.It in Groningen.. heb afgesproken en daar komen een stel bands die ik wil zien).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 8:54 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2003 8:10 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Amersfoort
Gestel is super. Het is een weekend vor draailier- en doedelzakspelers en er wordt op zaterdagavond veel gedanst. Jammergenoeg zijn er niet zoveel leeftijdsgenoten. Voor jou (30) maar voor mij (17) nog veel minder.

Maar dat mag de pret niet drukken en als er flink wat mensen van het forum komen dan komt de gemiddelde leeftijd toch weer naar beneden.

Voor mij is een Gestel een must.

Aly geeft prima les, van haar heb ik leren dansen (niet dat dat zoveel zegt :blush: )

_________________
luctor et emergo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 11:38 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
cajonneke schreef:
Gestel is super. Het is een weekend vor draailier- en doedelzakspelers en er wordt op zaterdagavond veel gedanst. Jammergenoeg zijn er niet zoveel leeftijdsgenoten. Voor jou (30) maar voor mij (17) nog veel minder.
)



't is waar natuurlijk, maar in Gestel vind ik het op de een of andere manier toch minder erg/opvallend

cajonneke schreef:
Maar dat mag de pret niet drukken en als er flink wat mensen van het forum komen dan komt de gemiddelde leeftijd toch weer naar beneden.

Voor mij is een Gestel een must.

Aly geeft prima les, van haar heb ik leren dansen (niet dat dat zoveel zegt :blush: )



Je moet je eigenlijk wel opgeven voor de cursus (als je belt kan dat vast wel)....de zaterdagavond is het gezelligst...en ik weet niet zeker of er dit keer een beginnersdanscursus is,

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 12:38 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ik heb bij Aly de bourre cursus drie keer gedaan. Was leuk. (De tweede keer zat Cooper ook in de dansgroep, daar ken ik 'm van.) Ik weet niet wat er nu op het programma staat, maar wellicht kun je ook de echte bourree leren. Ze smeken om deelnemers voor de dansworkshop, dus als je belt ben je vast van harte welkom. Als je een adres/telefoonnummer moet hebben, stuur dan even een PMetje dan zoek ik het op. Mijn vader gaat voor de doelzak cursus.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 12:57 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Fille schreef:
Ze smeken om deelnemers voor de dansworkshop


Ja, had al een mailtje van D&D dat er nog wel plek was, ook voor 2 en desnoods voor 3.. Heb een paar vrienden gemaild..

Krijg ik zo prive les? ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: St. Michielsgestel?
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2003 1:31 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Citaat:
Heeft iemand ervaring met die club? Hoe is de sfeer daar? Tref ik er generatiegenoten? (30)


Ik ben er in de twee jaar dat ik doedelzak speel 3 keer geweest. 2 keer doedelzak gedaan bij Frans Hattink en Willem Schot en 1 keer samenspel bij Wouter Vandenabeele. Het is erg gezellig, vooral op zaterdagavond als er veel en tot diep in de nacht gedanst wordt :dancing:
Helaas kan ik het weekend van 12 april niet omdat we een smartlappenkoor gaan begeleiden maar als je de volgende keer gaat dan tref je in elk geval 1 generatiegenoot :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 11:06 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Net de deelnemerslijst van Gestel ontvangen.. Niet 1 ook maar enigzins bij mij in de buurt.. Daar moet wat aan gedaan worden! Met een Bal Populair bijvoorbeeld ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 14, 2003 11:07 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Heb me uitstekend vermaakt op de dansworkshop van Gestel. Aly kan heel aardig les geven en werd nog een beetje bijgestaan door Ineke Jansen (Groningen). Veel nieuws geleerd. Misschien wat te veel, want ik leer liever het standaard werk goed waar je nog eens wat aan hebt in praktijk. Maar heb begrepen dat er nog relatief veel tijd werd besteed aan de basis. Vooral bourree. Van het nieuwe werk was de Tennessee Waltz het populairst. Kwam vast ook omdat Wim Dictus er een heel lekker walsje op harmonica bij speelde (van een Engelse harp-speler). Wim was zowieso erg goed in dansmuziek (veel houvast aan de bassen)

De zaterdagavond was ik er tussenuit naar Groningen, maar naar verluidt liep die al om 2:00 af met te weinig dans.. Met dank aan de ns was ik de volgende dag weer voor 11-en terug voor nog een bourree variatie. Voelde wel m'n kuiten, maar was toch al behoorlijk brak door veel te weinig slaap (uren slaap van vrijdag+zaterdag samen op 1 hand te tellen van een zaagmolen medewerker ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 8:44 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Ernie schreef:
...en werd nog een beetje bijgestaan door Ineke Jansen (Groningen).


H? Akoestijners, kennen jullie die Ineke? Misschien kunnen jullie haar uitnodigen voor het bal!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 9:01 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
zeeroversandra schreef:
H? Akoestijners, kennen jullie die Ineke? Misschien kunnen jullie haar uitnodigen voor het bal!


Ze weet er van en zou me nog mailen voor de lokatie.. Ineke gaf ook les in Enkhuizen en nodigde daar Cooper aldoor uit als er wat voor gedaan moest worden..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 105 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling