mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 9:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 

Wanneer?
za 10 mei overdag 0%  0%  [ 0 ]
za 10 mei 's avonds 20%  20%  [ 1 ]
zo 11 mei overdag 60%  60%  [ 3 ]
zo 11 mei 's avonds 20%  20%  [ 1 ]
Niet. 1 per maand is wel genoeg 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 4:40 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Wat een toeval. Krijg ik net een telefoontje van Metropool of ik nog een folk act weet voor za 10 mei, 11 mei kan ook, overdag, 's avonds..

Een paar mensen waren zo teleurgesteld dat Enschede niet door ging, dus nu in Hengelo proberen? Metropool is op loopafstand van het station, er rijden int. treinen langs, ze doen ook wel niet roken feestjes en hebben meerdere ruimten (een zaal met bar en een cafe met bar).

Dus roept u maar. Doen? Welke dag? Tijd? Is dit te dicht bij het misschien-bal van Deventer? Spelen de akoestijners voor recette? ;) Wie wil instructie geven?

Ik heb zelf een voorkeur voor zondagmiddag, omdat ik zaterdag naar het Venne folkfestival (wil met An Erminig en nog veel meer, als jullie een dag eerder komen met tentjes zou ik misschien een busje daar naartoe kunnen regelen en misschien heeft Rapalje nog plek voor een paar Groningers in die van hun ;)

Let op: dit is wederom een haalbaarheidsonderzoek.. geen aankondiging (om nog meer teleurstelling te voorkomen ;). I.v.m. de PR, zou dit wel 1 dezer dagen bekend moeten zijn..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 7:02 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Normaal gesproken ben ik voor zaterdag avond....maar die dag kan ik niet, dus..zondag avond? (middag)

Ik vind eigenlijk wel dat al die ballen gewoon 's avonds moeten zijn...

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 8:15 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Er komen goeie ideeen uit Twente. Weet nog steeds niet wie Ernie is maar dat komt vast een keer goed. :luck:
Ik kan het weekend van 11 mei maar ik heb net het weekend ervoor Hongaars gedaan bij SVN en lig dan waarschijnlijk op de bank met een zak ijs op m'n hoofd. De afgelopen weken ben ik elk weekend met volksmuziek bezig (heerlijk) maar ik vrees metaalmoeheid.
Volgende keer ben ik erbij.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 11:01 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Cooper schreef:
Ik vind eigenlijk wel dat al die ballen gewoon 's avonds moeten zijn...


Ja, maar 's middags al beginnen is vooral praktisch omdat het een zondag is. Niet alle treinreizigers wonen in een hub als Utrecht en neem aan dat de meesten maandag wel weer wat te doen hebben. Bovendien is er 's avonds de opening van Folluk! in Deventer waar ik bij betrokken ben. Wil natuurlijk niet zeggen dat 't feestje dan moet worden afgekapt (als er nog een bandje pro deo wil spelen in Deventer.. pm me dan, geloof dat er nog 1 bij zou kunnen).

Er zouden trouwens wel mensen bij mij kunnen slapen (stuk of 7 deels met matje). Als ze bijvoorbeeld maandagmiddag Ygdrassil willen zien in het openlucht theater van de Campus ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 11:45 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Er komen heel veel goede ideeën uit Enschede en omgeving! :dancing:

4 Folk-highlights binnen 3 dagen :sick: , dat lijkt me zelfs voor Ernie erg veel.

Maar zaterdagavond en ook zondagmiddag zouden ik wel kunnen spelen. Hengelo klinkt aantrekkelijk. De andere Akoestijners heb ik nog niet gevraagd. We vragen geen gage. Maar een tegemoetkoming in de reiskosten is nooit weg :raisedeyebrow: .

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 5:33 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Metropool heeft voor de hot-club band gekozen op 10 mei. Daar hebben ze een hele goede deal mee (Sonnekai is erg goed, had niet gedacht dat ze zouden komen). Tja, plannen zat in Twente, maar ze gaan niet altijd door ;) Ze hebben juni nog plaats, maar dat lijkt me niks. Moeten 't nog wel eens doen, maar dan na de vakantie. Er zijn hier nog heel wat zieltjes te winnen!

(verder vermaak ik me wel dat weekend ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 7:42 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Citaat:
Er zijn hier nog heel wat zieltjes te winnen!


Wel ja, als er een schaap over de dam is dan .... Afbeelding

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 5:54 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Ernie schreef:
Een paar mensen waren zo teleurgesteld dat Enschede niet door ging, dus nu in Hengelo proberen?
Ik begrijp dat het in Hengelo niet doorgaat? Toch wel een beetje teleurgesteld.. Met zoveel woorden? Nuja dan dans ik wel alleen :(( die dag.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 308 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling