mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 8:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 25, 2010 12:29 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Zoveel mooie, fijne, energieke muziek met zoveel variatie heb ik in de Musketon nog niet meegemaakt. Geweldig. En ook nog eens met ruimte om je over de dansvloer te verplaatsen. Ik heb zelden zo fijn gedanst, en dat op alle drie de bands.

Als resultaat ben ik vandaag nog half dood, maar dat telt als moe maar voldaan. Daar kwam bij dat degenen bij wie ik logeerde vroeg op stonden vanwege de Elf-fantasy-bla, en ik dus ook. Die hebben vandaag wel ideaal weer getroffen om buiten rond te hangen en weinig te doen.

En het nadeel van improvisatie is dat we de mooie liedjes niet vaker horen, maar dat moet dan maar.

Owja, en de Mario met live geluidjes

en picknick met zonnetje en citroencake

en de Englishman in New York - rond' de St Vincent

en de fijne walsworkshop (dank, heren)

en heel veel rondjes draaien

en een hele leuke 1e mazurka van de avond

en die Italiaanse dans met de benen rondzwaaien

en de maffe plinn als afsluiter

Teveel memorabele momenten voor één dag.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 25, 2010 5:02 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 07, 2006 8:51 pm
Berichten: 128
Woonplaats: Eindhoven
Foto's:
Afbeelding

R.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 25, 2010 6:00 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
De eerste workshop was mega, maar de tweede workshop kon ik moeilijker volgen. Of het nu te vol was in mijn kop, of dat er fysiek het een en ander parten ging spelen, of een combi, maar het ging niet bepaald lekker meer.
Ik heb trouwens best wat workshops meegemaakt van Rafael, maar deze was heel strak en goed.
Bij de eerste workshop was de man-vrouw verhouding nog redelijk goef, al was het wel noodzakelijk dat Leon zich in de rol van volger schikte.
Maar bij de tweede was de mannenoverschot groter.

De samenstelling van de twee workshops verschilde wonderbaarlijk weinig. Na de eerste workshop vielen 1 leider en drie volgers af, dat alleen werd gecompenseerd door Wim. Voor de rest hadden de twee groepen dezelfde samenstelling.

De spare time tussen de workshops door en na de workshops was ook erg leuk en gezellig. Het is altijd erg leuk als je merkt dat je met mensen meerdere interesses en raakvlakken deelt, dat leidt ineens tot hele andere en nieuwe gesprekken.

Het bal zelf:
- Williams Project was weer erg mooi.
- Accordzeam was gewoon knotsgek en daarom enorm leuk. Vooral dat geprojecteerde computerscherm en hun improvisatie daarop was erg lachwekkend.
- le Petit Boeuf heb ik niet meer gezien. Toen was ik al helemaal op van de hele dag en ben ik zeer voldaan huiswaarts gekeerd.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 11:47 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Ik heb superfijn gedanst! Het was precies druk genoeg, niet te druk (kwam dat doordat een deel van de gebruikelijke bezoekers naar de EFF was?), en genoeg leuke danspartners :hug: Maar vooral ook hele toffe muziek; dat is toch uiteindelijk de beste stimulans om helemaal los te gaan :dancing: Bourree 2 tps is op bijv de Bourraph van Accordzeam of hun cover van Tref toch wel mijn lievelingsdans denk ik...

Ik vond de wals in 7 van le Petit Boeuf echt voor herhaling vatbaar; wat mij betreft mag die in het vaste rijtje van onregelmatige walsen komen! Ik vond 7/8-tunes altijd al heel tof, maar erop dansen is nog veel cooler :cool: Michael en ik dansten 123-1-1 en dat was echt een comfortabele manier van walsen... :love:

Was echt supertof, gauw weer!!! En echt heerlijk dat het bij mij om de hoek is; even langs huis kunnen om wat te halen (of muzikanten en dansdocenten te laten douchen) is echt superhandig! Maar ook het gemak om nog even te afterpartyen zonder je zorgen te maken over hoe thuis te komen, en het ontvangen van allemaal gezellige logees is een pre; heerlijk spansontbijtje gahad!!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 12:01 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Dat klinkt wel heul erg lekker (dat laatste).
Ik moest nog om 2:15 uur naar huis via de andere kant van Utrecht en Abcoude, ik was pas 3:45 thuis, doooooooooood moe. Dat is nadeel van het oh zo mooie Friesland.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 12:08 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
guillome schreef:
Dat klinkt wel heul erg lekker (dat laatste).
Ik moest nog om 2:15 uur naar huis via de andere kant van Utrecht en Abcoude, ik was pas 3:45 thuis, doooooooooood moe. Dat is nadeel van het oh zo mooie Friesland.
Je had ook naar Harlingen kunnen gaan... :tongues:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 12:13 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
guillome schreef:
Dat klinkt wel heul erg lekker (dat laatste).
Ik moest nog om 2:15 uur naar huis via de andere kant van Utrecht en Abcoude, ik was pas 3:45 thuis, doooooooooood moe. Dat is nadeel van het oh zo mooie Friesland.

Tja zo'n lange reis is dan nog wel vermoeiend ja... Maar ik lag pas om 6u in bed, ook al woon in op kruipafstand :biggrin:
Met dank aan Wirtex' spanseieren bij Lou thuis!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 1:36 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
:raisedeyebrow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 3:27 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: za jun 21, 2008 10:54 am
Berichten: 152
mooie foto's Ronald, geeft een gezellige avond weer. ben zelf weer uit de picture gebleven zie ik :P

Was een mooie avond ik heb alleen William's Project en Accodzeam gezien. Beide erg leuk! Ik heb genoten van het zitten en luisteren naar de muziek en van het dansen op de muziek. Was een fijne avond.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 26, 2010 4:52 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Tapas was weer super, zoals altijd. Gelukkig dat ze ook Hotel California en Englishman in New York speelde :)

Ook heerlijk kunnen dansen, gelukkig was het nét niet te druk :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 183 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling