mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 8:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4694 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 313  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: gezellig gelul
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 9:41 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Zo, dan maak ik direct maar een nieuw topic, zoals mota bedacht heeft. :happy:

Want ik heb wel weer wat behoefte aan g.g :hug: Dat was de afgelopen dagen wat weinig, wat mij betreft.

Dus: Kom maar op! Wie heeft waar gefietst of is bij wie langs geweest? :biggrin:

Ik heb zelf net weer even met Mota gespeeld. Erg leuk dat we zo bij elkaar om de hoek wonen. Ik leer heel veel van het samen spelen, da's nog eens wat anders dan in een kudde trekharmonica's spelen!
Oeps...dit is toch weer niet echt gelul.... :sad::
Het blijft lastig om het te scheidden, maar ik zal m'n best doen!

:rose: ZRS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 9:44 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
't was inderdaad erg gezellig en klonk nog mooi bovendien!
jeuh zeg nu kan ik niets meer bedenken...
'k moet naar bed.... oef da's niet echt gezellig...
Net even met luquiluuq over de telefoon gekeuvelt. Over muziek maar ook over fietsen. Trusten allen.
Mota


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 10:08 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
mota schreef:
't was inderdaad erg gezellig en klonk nog mooi bovendien!


OFF TOPIC!!! :angry: :angry: :angry: :angry:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2003 11:21 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Om dan maar met wat off topic te komen...
Ik heb zojuist heerlijk gevolleybalt tegen een tegenstander die er niet echt wat van kon (25-16 25-15, 25-11) dus ik heb heerlijk lopen oefenen op het geven van "stijgjes", 3 meterballen, sprongservice en al dat soort ongein...

Wel lekker om iemand om de hoek te hebben wonen voor muziek...Dimitra woont wel redelijk in de buurt, maar om de hoek is wat overdreven...Ik zou trouwens ook geen tijd hebben om iedere avond samen te spelen...

En inderdaad, samenspelen met andere instrumenten is 20x leuker/leerzamer dan met 10 trekzakken in een hokkie...

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 7:31 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Cooper schreef:
Om dan maar met wat ***piep*** te komen...

En inderdaad, samenspelen met andere instrumenten is 20x leuker/leerzamer dan met 10 trekzakken in een hokkie...

W
Die ***piep*** is eigenlijk o f f t o p i c maar ik heb dat woord gecensureerd. :D
Verder maak je me blij met m'n viool W :)
Moet nu eigenlijk vliegen..
... naar m'n werk :blush:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 12:57 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
ik heb een soort van Scottisch en een Mazurka geschreven...zijn er mensen die het leuk vinden die eens te proberen?
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 1:09 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Cooper schreef:
ik heb een soort van Scottisch en een Mazurka geschreven...zijn er mensen die het leuk vinden die eens te proberen?


Stuur maar op, ik ben wel nieuwsgierig... Maar denk eraan dat je ze een naampje geeft :devilish:

Je wilt toch niet dat ze als de Graspieperschottisch en de Tuureluurmazurka de geschiedenis in gaan...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 1:27 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Cooper, je hebt nu ook nieuwsgierig gemaakt - is het ook speelbaar voor niet *** piep *** instrumenten ?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 1:41 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Scordatura schreef:
Cooper, je hebt nu ook nieuwsgierig gemaakt - is het ook speelbaar voor niet *** piep *** instrumenten ?


LOL
lijkt me wel, maar ze zijn pas in de "heb-ik-het-zo-goed-opgeschreven-phase"

dus...ik wil het best naar je opsturen hoor, maar...
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 1:48 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
ja ja - de kunstenaar kan zijn creatie nog niet loslaten; als we er niet uitkomen zullen heel discreet zijn en per privemail vragen stellen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2003 8:03 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Citaat:
en er zijn vast tenten zat die niet helemaal vol liggen (de mijne bijvoorbeeld, maar dat alleen voor het dansen van een horlepiep) :laughing:
W
[quote]

:battingeyelashes: Hmm, die horlepiep heb ik er misschien nog wel voor over... die mazurka's hebben me ook nooit teleurgesteld.

Zou Auke nou heel kwaad worden? :laughing:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 9:29 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
aaaarrrrggghh... Soms zou ik willen dat ik een muziekknopje in mijn hoofd had dat ik bij tijd en wijle uit kan zetten... Probeer ik te werken, wandelt er weer een leuk deuntje mijn hoofd in en voor ik het weet zit ik weer een handige streek te verzinnen... Als ik die functie nou eens doordeweeks tussen 9 en 5 op non-actief kon zetten...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 10:51 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Quote:
Cooper schreef
Citaat:
en er zijn vast tenten zat die niet helemaal vol liggen (de mijne bijvoorbeeld, maar dat alleen voor het dansen van een horlepiep)
W
Citaat:

waarop Fille antwoordde:
Citaat:
Hmm, die horlepiep heb ik er misschien nog wel voor over... die mazurka's hebben me ook nooit teleurgesteld.


:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
Fille du grand monde :laughing: :laughing: Wat doe je nu??

Houd je toch bij de Mazurka! :kiss:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 12:22 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Heeft iemand eigenlijk al wel eens een horlepiep zien dansen? Ik heb wel eens (vroeger) gespeeld voor een ouderwetse volksdansgroep, en die dansten hem...maar ik kan me er niks meer van herinneren...
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2003 6:45 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
folkie schreef:
aaaarrrrggghh... Soms zou ik willen dat ik een muziekknopje in mijn hoofd had dat ik bij tijd en wijle uit kan zetten... Probeer ik te werken, wandelt er weer een leuk deuntje mijn hoofd in en voor ik het weet zit ik weer een handige streek te verzinnen... Als ik die functie nou eens doordeweeks tussen 9 en 5 op non-actief kon zetten...
Heb je dan zulk interessant werk :raisedeyebrow:
Gewoon aan toegeven is het het gauwste weer over.. Of niet meer en dan weet je waar je roeping ligt. :D

Cooper schreef:
Heeft iemand eigenlijk al wel eens een horlepiep zien dansen?
Ik heb er zelf wel eens eentje gedanst. Was tijdens m'n eerste Glint herfstweek. Was erg leuk want ik probeerde (toen al) iemand enthousiast te krijgen voor volksdansen en je moest met z'n vieren of achten zijn.. Weet ik niet meer zo goed. Ik kende hem toen nog niet (en nu niet meer) maar het is best heftig en super snel enzo. Ik sleep haar dus in haar onschuld en mij volledig vertrouwend naar de mensen die de horlepiep gingen dansen. Nou we hebben het geweten hoor.... AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhgggghhh wat een feest ding. Een Kadril, met polonaise achtige springerijen en dan zo waanzinnig snel dat je de hele tijd achter je eigen benen aanloopt :D
Ik geloof niet dat de persoon in kwestie daarna nog ooit een volksdansje gedaan heeft... Ze keek me in ieder geval daarna aan alsof ze er nooit meer eentje zou doen. Toch hebben we nog steeds kontakt :D Dus de volgende keer...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4694 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 313  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling