mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 12:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4694 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 313  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: quiche gelukt
BerichtGeplaatst: za apr 19, 2003 12:09 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
mota schreef:
Awel, tis te zeggen, maar dan toch zeker wel leuk werk :D


Zeg Motake, ge begint toch nie in 't Vlaams te klappen, he?

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: quiche gelukt
BerichtGeplaatst: zo apr 20, 2003 9:55 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
...maar van die andere zal je ook niet dood neervallen.


Die was zelfs bijzonder lekker! Dat was wel luxe, zo na een drukke werkdag aan te kunnen vallen bij een goed gevulde tafel (soep, salade, quiche, brood, goed gezelschap).

Ben ik de eerste die wakker is, na gisteravond? Liggen jullie allemaal nog te ronken bij Mota? :sleep:

Jullie hebben het misschien nog wel erg laat gemaakt. Ik was om 12 uur toch wel erg moe maar het was nog niet makkelijk om weg te komen! :wink: Toen ik probeerde mijn jas te zoeken, werd ik alweer meegesleurd in een jig. "Ja, maar..ik zoek mijn jas..." "Nou en ik een danspartner!" :biggrin:
Fanatieke lui, die dansers....

Veel geleerd gisteravond. Wat een stapjes en draaien.... :worried: Gelukkig waren er vrij veel ervaren mensen waar ik bij kon spieken. :blush:

En nu heb ik spierpijn. Topsport zeg, dat dansen!

ZRS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Het Naballen
BerichtGeplaatst: zo apr 20, 2003 12:06 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Jonneke heeft me net alle hoeken van de kamer laten zien tijdens een zwierige, snelle wals met weinig bier op. De concurrent zat met een zuinig mondje toe te kijken. Maar was na een nacht zonder slaap te brak om in te grijpen. :blush:

Vannacht afgewassen van 5 tot 6 in de balruimte en nu staat er een afwas klaar in m'n eigen kot. Een bal organiseren is vooral een kwestie van veel met de handen in het sop staan. Ik bedoel: ik meer met de afwaskwast dan met m'n strijkstok in m'n knuisten gestaan.

En dan heb je ook nog die types die blijven hangen na het naballen. Zo'n Tourke die verder toch niets te doen heeft met pasen. Zit na het ontbijt al weer te zeuren om soep en bier. :raisedeyebrow:

Maar nu moet ik effe stoppen met mijn live-verslag want de Castagnari en de Mengacini moeten naar de bus gebracht worden tezamen met Cajonneke en de concurrenten.

Tot zo! :love:
(latere toevoeging van de redactie :) Goed geschreven Auke; net echt. Volgende keer log ik uit... Pfff je had al m'n persoonlijke berichtjes kunnen lezen :blush:....)


Laatst bijgewerkt door mota op zo apr 20, 2003 4:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: quiche gelukt
BerichtGeplaatst: zo apr 20, 2003 3:57 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
zeeroversandra schreef:
Ben ik de eerste die wakker is, na gisteravond? Liggen jullie allemaal nog te ronken bij Mota? :sleep:
Jullie hebben het misschien nog wel erg laat gemaakt.


Het was kwart over vier voordat we echt in bed lagen. Ben nu weer thuis. Luister naar doedelzak. Mijn papa heeft heel hard geoefend en het klinkt al weer wat beter dan toen ik weg ging. Ga zo ook maar even zelf proberen denk ik.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2003 11:10 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
mota schreef:
[En wat Cooper betreft. Muziek is toch het leven? Iets anders naast de muziek... bestaat dat dan :)
't Wordt tijd voor een serieus driemanschapsgesprek. :D


Iets naast de muziek...tsjaa, eigenlijk niet natuurlijk, maar ja wat moet je anders zeggen
:laughing:

En het wordt inderdaad weer eens tijd..
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2003 8:43 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Tsja, er zijn nogal wat mensen die met Cajonneke een walsje wilen dansen. Nou ben ik de slechtste niet, een wals om een uur of 11 's ochtends, na een nachtje geen slaap en in zo'n kleine ruimte dat je wel heel veel rondjes moet draaien wil je goed uitkomen mag gerust iemand anders van mij overnemen.

Ik moet zeggen dat het onbijt er lekker was en het bal erg leuk. Cajonneke zit nu al weer op die toeter van haar te blazen (het lijtk wel of ze er aan vast is geplakt?!?) Op naar het volgende bal! :dancing:

Gr E


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2003 8:51 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
deconcurrent schreef:
. Cajonneke zit nu al weer op die toeter van haar te blazen (het lijtk wel of ze er aan vast is geplakt?!?)
Gr E


Klote-instrument,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2003 10:52 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2003 8:10 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Amersfoort
Nou nou, cooper. En dat voor de beste doedelzakspeler van Nederland (slijm, slijm, kom je nu wel op mijn verjaardag? :wink: )

_________________
luctor et emergo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 9:19 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
cajonneke schreef:
Nou nou, cooper. En dat voor de beste doedelzakspeler van Nederland :liar: (slijm, slijm, kom je nu wel op mijn verjaardag? :wink: )


:laughing: :laughing:

Goede poging,... mocht het familieweekend niet doorgaan, ben je nummer een, ok?

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 11:38 am 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Ja Cooper, je hebt gelijk. Wat een pestherrie komt er uit zo'n namaakdwarsfluit. Ik kon niet eens rustig mijn boek lezen.

Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat jij ook een soort van famillie bent van Cajonneke! Je mag, moch je famillieweekeind niet doorgaan, alleen op haar verjaardag komen als je die veredelde blokfuit thuis laat. Nog meer herrie in Harlingen :crying:

O ja, was ik bijna vergeten: er is er maar een de beste doedelzakspeler in Nederland en dat is ........

Wel erg jammer dat ze vanochtend niet wakker kon worden toen ik vanochtend weg ging, terwijl ze de avond er voor met luide stem verkondigde dat ze mee zou lopen naar de trein :love:



SLAAPKOP!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 11:40 am 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Ik bedoelde eigenlijk familie met 1 L. Het was weer laat gisteravond :cow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 11:41 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
deconcurrent schreef:

O ja, was ik bijna vergeten: er is er maar een de beste doedelzakspeler in Nederland en dat is ........



?
nou ben ik wel benieuwd...PaJonneke? in de hoop dat je eerder mag dan over 2 weken?

Sorry ik zal het niet meer doen
:biggrin:
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 12:48 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Ach, wat zijn 2 weken op een mensenleven?? Misschien luisteren we niet altijd even goed luisteren naar wat we mogen en wat we niet mogen.

Die verjaardag wordt inderdaad helemaal super!! Ik weet zeker dat ik ook even kom, ook ik bedoel langskomen :laughing:

Gr E


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 1:34 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
deconcurrent schreef:
Ik weet zeker dat ik ook even kom, ook ik bedoel langskomen :laughing:
Gr E


Gaap....

Ik weet dat dit het door mijzelf ingevoerde "gezellig-gelul-topic" is, maar ik heb het nou wel gehad met jullie komen-of-niet-komen grapjes... :crying:

Misschien willen jullie zo lief zijn om een "ik-kom-topic" te beginnen, dan kan ik dat verder overslaan. :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 22, 2003 2:14 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeeroversandra schreef:
deconcurrent schreef:
Ik weet zeker dat ik ook even kom, ook ik bedoel langskomen :laughing:
Gr E


Gaap....

Ik weet dat dit het door mijzelf ingevoerde "gezellig-gelul-topic" is, maar ik heb het nou wel gehad met jullie komen-of-niet-komen grapjes... :crying:

Misschien willen jullie zo lief zijn om een "ik-kom-topic" te beginnen, dan kan ik dat verder overslaan. :peace:


Ik was je al voor geloof ik:

Cooper schreef:
Sorry ik zal het niet meer doen


en trouwens, het waren maar 2 mailtjes over langskomen geloof ik (niet nageteld...)
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4694 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 313  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 91 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling