mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 7:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 11, 2013 8:30 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Vandaag las ik op facebook het volgende:
Citaat:
Goed nieuws: De bals in de Musketon zijn voorlopig gered. We mogen niet meer zo laat als voorheen, voortaan moeten we om half 1 stoppen. Dat betekent helaas geen oneindige sessie meer, maar in combinatie met wat eerder beginnen met de dansuitleg dat we toch gewoon een goede 4,5 uur bal hebben

De bals in de Musketon gaan dus gewoon door. Gelukkig maar, het is een mooie locatie met een goede dansvloer. Hoe dat wordt afgesproken met CaDansa is vers twee.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 2:15 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
hérisson schreef:
Robz schreef:
Nou Kees, dat klinkt knap beroerd. Als er iets dodelijk is voor eeen goeie avond (behalve TL-licht of de binnenstormende brandweer) dan is het wel een zo-laat-en-geen-minuut-later-metaliteit.
Duimen dat het een incident blijkt. Inshallah.

Zo laat en geen minuut later is inderdaad niet leuk. Tijd om na te kletsen, rustig in te pakken en zo maakt een bal veel meer ontspannen en daardoor leuker.
Goed hoor, dat we tot het laatste moment geprofiteerd hebben, heb me uitstekend vermaakt (ondanks dat Gerard het in zijn eentje moest volspelen).
Succes Lou, bij het zoeken naar een werkbaar geheel :applause:

:blush: Stiekem vind ik op tijd beginnen en gewoon programmeren tot een uur of 12 best prima. :cow:


Zo erg vind ik dat ook niet. Het is jammer, maar tot half 1 vind ik een goed compromis. Half twaalf was wel erg vroeg de vorige keer. Alleen wel opletten dat ik nu wel daadwerkelijk om 8 uur aanwezig ben en niet pas om 9 uur aan kom kakken omdat we toch wel tot een uur of 2 doorgingen xD

Ik hoop alleen wel dat er een uitzondering gemaakt kan worden voor Cadansa. Weet iemand daar meer over?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 5:55 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Op facebook is al aangegeven dat de avonden op Cadansa tot 03.00u mogen duren. In mijn oren klonk dat als een enorme geruststelling. Maar ik las dat de Portugezen die komen dat veel te vroeg vinden.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 17, 2013 1:19 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
Kees schreef:
Op facebook is al aangegeven dat de avonden op Cadansa tot 03.00u mogen duren. In mijn oren klonk dat als een enorme geruststelling. Maar ik las dat de Portugezen die komen dat veel te vroeg vinden.


Hangt er vanaf wat je gewend bent natuurlijk. Als je gewend bent om letterlijk tot zonsopgang door te gaan op zomerfestivals is 3 uur inderdaad vroeg :P Voor mij persoonlijk is dat echter een prima tijdstip om te stoppen, ik kan dan toch alleen nog maar slaapwandelmazurka's dansen xD

Anyway, bedankt voor de info :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 16, 2013 2:36 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Ik zie op balfolk.nl helemaal geen bals meer in de Musketon voor het komende jaar. Betekent dit dat er op die locatie geen bals meer worden gehouden? Dat zou jammer zijn, ik heb het altijd een fijne locatie gevonden.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling