mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 9:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 01, 2010 8:11 pm 
Offline
Newbie

Geregistreerd: do jan 18, 2007 1:11 pm
Berichten: 3
Ben nieuw op dit forum, dus benieuwd of dit goed wordt bekeken...

O ja, sorry dat ik er een beetje laat mee ben!

------------------------------------------------------
Hallo lieve mensen!


Het is zomer en ik dacht... laten we dit vieren aan een waalstrandje en daar lekker eten en dansen...

Als ingrediënten voor dit zomerfeestje denk ik aan... zon, zand, muziek, dans, passie, vuur... met daarbij verse versnaperingen, koude dranken, een koele rivier, waterballet, aquapolka, scubascottish, plinn du plage, stoomwalsen enzorond enzorond tot de avond valt en dan... verstilde klanken, zachte mazurka's, gloeiend kampvuur, oude verhalen, wiegeliedjes, een bever die zijn burcht opzoekt en ... zzzz.

Heb je zin om hier bij te zijn? Praktische informatie vind je hieronder. Lijkt me leuk als je komt!

Zomerse groet van Maarten (024-3886421)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat? Een heus strandbal met dj Wen en wellicht ook live-muziek!

Wanneer? Komende zaterdag 3 juli.

Hoe laat? Ø Vanaf 16.00: voorprogramma, nl. lekker zwemmen, luieren, keuvelen, ballen, lezen, enz.
Ø Om 18.00: picknick (amican potluck)
Ø Vanaf ongeveer 19.30 dansen! … en lekker ontspannen te land of te water.
Ø Vanaf laat: lekker slapen bij het nagloeiende kampvuur.

Waar? Goolgle maps: +51° 51' 43.96", +5° 53' 13.72" (als de link niet werkt: 51.862212,5.887145 ingeven).
Vanaf Nijmegen rijdt je via de Waalkade onder de autobrug door, dan de 1e links de Ooyse Dijk op. Daarna weer de 1e weg links de Vlietberg in en vlak voor het 2e veerooster het gras over naar het strand. Langs het strand loop je dan nog een stukje stroomopwaarts tot voorbij het prikkeldraad dat de beesten buiten houdt.J
NB1: Het is handig om een (ov / vouw)fiets te hebben of een auto. Kun je geen fiets of lift regelen, laat het dan even weten, dan regelen we wat.
NB 2: Voor als er misschien toch teveel tropische buien dreigen te gaan vallen: een alternatieve binnenlocatie wordt nog bekend gemaakt.

Iets meenemen? Als je mee wilt eten graag (denk ook aan bord, mok, bestek), maar drankjes en versnaperingen voor daarna zijn ook welkom!
En verder evt.: muziekinstument - live balfolk muziek is meer dan welkom! - of anders muziek op mp3 of cd, liedjes om te zingen, verhaaltjes voor bij het kampvuur…

Iemand meenemen? Mag natuurlijk altijd! Stuur deze mail maar door aan mensen van wie je denkt dat ze het ook leuk vinden. Misschien ken je wel een geschikte balfolk-muzikant!?

Overnachten? Het strand is groot genoeg! Denk eraan dat het ’s nachts flink kan afkoelen.

Dansuitleg? Gaan we regelen als er gegadigden voor zijn. Graag even doorgeven!

Aanmelden? Zou ik fijn vinden, maar spontaan langskomen kan ook. Als je zelf muziek wilt maken hoor ik het graag!

_________________
Zwei Segel erhellend die tiefblaue Bucht!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 1:24 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Jeetje wat leuk :) Jammer dat het zo ver weg is, anders kwam ik wel :)

@friesland


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 2:14 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Helaas.. als het eerder aangekondigd was geweest was ik misschien wel gekomen. Maar nu heb ik al kaartjes voor het keltisch midzomer festival in een nogal noord-oostelijk puntje van Nederland. Hopelijk ook leuk. ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 3:24 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Voel me te slecht voor Gooikoorts, maar het ziet er naar uit dat ik dus wel hier heen kan =) Iemand die me mee terug kan nemen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 5:30 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
@brenda: waar is dat?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 8:39 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
guillome schreef:
@brenda: waar is dat?
Nieuweschans.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 03, 2010 11:35 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Ik zat net even met een schuin oog naar de buienradar te kijken. Als dat maar goed gaat =(


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 03, 2010 12:20 pm 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 10, 2009 11:28 am
Berichten: 11
Woonplaats: Drenthe
gpvos schreef:
guillome schreef:
@brenda: waar is dat?
Nieuweschans.


www.keltischmidzomerfestival.nl

_________________
Een tevreden draaier is geen onrust zaaier.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 12:46 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Sorry voor het uitblijven van mijn reactie, maar dat is goed opgevangen zie ik.
Ik vond het wel wat klein, maar ik heb er leuke dingen kunnen scoren. En we waren weer terug voor de grote boze bui.

Hoe was de strandpicknick?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 1:39 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Een regenbuitje, veel zwemmen, veel gezellige mensen, een beetje dansen, een beetje vuur en toen kwam de politie =P

Al met al heel gezellig, zeker voor herhaling vatbaar (hint? ;) ) alleen dan zonder weggestuurd te worden... Het was precies wat ik nodig had =)

En natuurlijk Maarten en Wen, bedankt voor de gastvrijheid, jullie hebben echt een prachtig huis.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 2:17 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
waarom stuurde de politie jullie weg?
Hebben ze ook aangegeven op welke manier je daar een volgende keer wel zou kunnen blijven? Open vuur? (Of hinderde jullie het vaarverkeer? :biggrin: )


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 2:27 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Ik neem aan het open vuur?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 2:37 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Open vuur in een natuurgebied wordt inderdaad meestal niet zo gewaardeerd. Maar ook ons schuil-zeil en de flessen wijn/mede vonden ze geen goed plan. :crying: Gelukkig waren ze heel redelijk en hielpen met inpakken door iig nog even te blijven met hun zaklantaarns, want ik was de enige verder die een (hoofd-)lampje had...
De volgende keer wel kunnen blijven is dus alleen mogelijk als de politie niet weer langs komt, haha. Maar moet zeggen dat de after-party bij Wen en Maarten ook erg gezellig was, met als plus dat daar ook thee was ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 4:12 pm 
Offline
Newbie

Geregistreerd: zo jul 04, 2010 7:33 pm
Berichten: 1
Ik heb me aangemeld op dit forum om te kunnen zeggen dat ik het ook erg leuk en fijn vond!
"Dansen op het strand" was soms wel eens "ploegen door het zand", maar dat zorgde juist voor de nodige beweging, een mazurka krijgt een nieuwe dimensie bij zonsondergang en met tot je knieën in het water, en met z'n allen schuilen onder het zeil was vooral erg knus.
Evenals de "after party", voor zover je het een after party kon noemen :P
Bedankt iedereen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 4:35 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Zwemmen tijdens de regen in de zomer is erg mooi. En de Ooijpolder ook. Zittend bij het vuur kijken naar de silhouetten van de dansende mensen duurde helaas niet zo lang als we hadden gewild (iets met natuurgebied en geen vuur en alcohol, maar a la)

Walsen werken waarschijnlijk het minst handig met een helling en zand, bourrees waren een stuk leuker (niet gedacht dat ooit te zeggen)

Dank voor het feestje en gebakken eieren blijven op elk moment van de nacht goed.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 229 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling