mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 3:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie wil er strandballen op oerol
Poll eindigt op do mei 08, 2003 11:45 pm
Ik! 71%  71%  [ 5 ]
Ammenoooitnie 29%  29%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 7
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: theater
BerichtGeplaatst: ma apr 14, 2003 9:00 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
zeeroversandra schreef:
Ik wil ook heel graag dat de Italiaanse trekharmonicaspeler Sparagna volgend jaar naar Schier gehaald wordt


Gezien op Folkfest Tilburg. Enorm brok energie, podium beest en spelen.. Ze hadden ook een soort pantomime clown mee. Kultoer haalt 'm in februari 2004 naar NL.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2003 11:18 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
:biggrin: OKeej.. nu ik dan toch bezig ben. Wij (Lirio) gaan in ieder geval een weekje (ma-vr) lanterfanteren op het eiland, muzieken en andere daaraan gerelateerde praktijken.. :raisedeyebrow:

Klopt het dat Tourke zich ook aan de overtocht waagt?

Misschien dat er dan toch nog een geimproviseerd strand cq bosbal zou kunnen gaan plaatsvinden...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Ben er ook
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 12:59 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Was eigenlijk van plan de 13e al te gaan oa ivm met vermeend optreden van de Hongaarse Duvo, maar heb nu zelf een zeer interessant folkclub concert op die dag. Na het Groningen bal wil ik er nog wel naar toe t/m dinsdag denk ik.

Heb net op het folkfestivalletje in Zwolle een stuk of 15 man/vrouw aan de jig gekregen toen Gweedore een setje speelden (Iers welliswaar). Ook met Tilia nog een scottisch demo gegeven op een reel, maar met zo'n snelle reel wordt 't toch al gauw gooi en smijt werk ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 11:32 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Naar oerol? :idea: Ik ? Tourke? :cow:

Ach ja, waarom ook niet. Ik heb toch wel tijd. :biggrin:

En als er dan ineens een strandbal mogelijk wordt dan is het voor de goede zaak.

Ik kan onderdak krijgen bij mijn familie die daar een huisje huurt. Dus ik sta niet met jullie op de camping. Maar we spreken gewoon wat af. :hug:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 12:58 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 13, 2003 3:11 pm
Berichten: 199
Maandag 16 juni speelt Ygdrassil s'avonds in de kerk van Midsland. (Wees welkom) En eerder die middag spelen we op Westerkeyn. Zo'n strandbosduinpanbal lijkt me erg leuk. :rose:

Tilia


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 1:41 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Misschien is het een idee om zondag 15 al te gaan? Ik zou wel een paar dagen willen, maar het moet me niet al te veel schrijf- en modelleerdagen kosten... Maar een maandag voor de terugreis moet er wel afkunnen...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 1:53 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Mijn plan was ook om na het bal op de 14e niet meer zuidwaarts te gaan,...
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 5:25 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 13, 2003 3:11 pm
Berichten: 199
Ik ben er zelf pas vanaf maandag. Het lijkt mij dan ook het fijnst als er op dinsdag iets gebeurt... :dancing:...op balgebied.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 6:54 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Hahaah!
Danseeh!Spanseeh! Danslaplageeh!
Toch maar in het bos, want da's beter voor de instrumenten en voor de voeten...
Lirio is er in ieder geval met driekwart, dus we zullen heus een walsje spelen. Wouter heeft ook al een mazurka geschreven (de 'forummazurka') maar in al mijn enthousiasme versnelt íe nog wat te veel...

Nu goed, Lirio kan graag oerol-bal-spelen, als jullie dat tenminste nog willen na het vrijdagbal op trek er is uut...

De dag voor het forum-mazurka-op-tempo-dansen? Dinsdag lijkt me een zeer goed idee, met Folkie's instemming?

Vive la folkguerrilla! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 7:00 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Verse Melk! schreef:
:Wouter heeft ook al een mazurka geschreven (de 'forummazurka') maar in al mijn enthousiasme versnelt íe nog wat te veel...
:


het was de ForumScottish en Kooperen Mazurka
:biggrin:
maar dat geeft niet,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 9:42 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Verse Melk! schreef:
De dag voor het forum-mazurka-op-tempo-dansen? Dinsdag lijkt me een zeer goed idee, met Folkie's instemming?


Ik kan je moeilijk tegenhouden, maar op mij hoef je niet te rekenen. Gaat me teveel tijd kosten.

Verse Melk! schreef:
Vive la folkguerrilla! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:


Now you're talking :wink:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Oerol tips
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2003 11:02 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Nou, het programma op de Oerol site lijkt compleet. Ik had nog wel wat vragen over Oerol, maar deze Oerolmates site was wel aardig verhelderend. Vooral het survival gedeelte ;)

Ik denk dat ik m'n plooifietsje maar meeneem aangezien er op zondag waarschijnlijk geen fietsen meer te huur zijn.. Iemand nog tips over welke camping? (wild camperen mag vast niet).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Speelplek?
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2003 8:25 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Kreeg voor de Lirio's de tip om je optreden toch maar te melden bij de organisatie en daar te vragen om een goede speelplek (met stevige ondergrond en genoeg volk natuurlijk gezien het pr-karakter)

Niemand een campingtip? (ergens in het midden?)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2003 9:43 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
mijn plannen zijn trouwens weer iets veranderd, ik moet zondag nog naar Zandvoort, dus ik denk dat ik ook pas maandag ga,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Speelplek?
BerichtGeplaatst: do jun 05, 2003 10:51 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
Ernie schreef:
Kreeg voor de Lirio's de tip om je optreden toch maar te melden bij de organisatie en daar te vragen om een goede speelplek (met stevige ondergrond en genoeg volk natuurlijk gezien het pr-karakter)



Wie gaf die tip? Volgens mij is de enige mogelijkheid een clandestien bal (lekker illegaal) omdat het festival programmatisch al vol zit. Ik zal nog eens een email sturen. Op de vorige mail (vraag naar optreedlocaties en -adressen zodat we ze zelf konden benaderen) kreeg ik geen antwoord...

Maar we kunnen ook gewoon het clandestiene feest-gevoel uitbuiten door een daadwerkelijk underground-bal (VIVE LA FOLKGUERILLA) te organiseren, waarbij we met geheime flyers en locaties (die natuurlijk met plattegrond en al zijn aangegeven...) worden aangeprezen zodat heel veel nieuwschierigen komen danseeh!spanseeh!

Kost een ietsiepietsie aan organisatie en goekope flyers (die ik nog kan fotosjoppen... en kopieëren) maar dan heb je ook wat...

Dan beter niet de dinsdag maar de wo- of donderdag? Ach wat: dinsdag kan ook...

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 174 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling