mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 4:52 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2010 11:24 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Begin september komt er bij mij een frans/spaans/portugees trio spelen, Ailha Mas Trio heten ze. Op 2 trekharmonica's en 1 chromatisch accordeon spelen ze vooral eigen composities, hele mooie deunen en veel onregelmatige maatsoorten. Ze spelen bal en concert, al naar gelang waar de orgaisatie en het publiek behoefte aan heeft. Ze hebben een myspace waar nog niet zo heel veel op staat, enkel een filmpje dat wel een goede indruk geeft van wat ze doen. http://www.myspace.com/ailhamastrio.

Om de reis vanuit portugal en spanje rendabeler te maken zoeken nog extra optredens, concertjes of bals. Ze spelen 4 september bij mij in Utrecht, daaromheen hebben ze ondertussen al een paar opties, maar meer is altijd fijn. Dus wil jij na t zien van hun filmpje deze 3 muzikanten ook eens van dichterbij bekijken, en weet je een leuke plek waar ze zouden kunnen spelen, laat t mij vooral weten.

Louise

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2010 11:44 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Op Damada heb ik ze tijdens de sessie horen spelen, wat erg leuk was. Fijn dat ze naar Nederland komen.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 28, 2010 2:30 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Gezien hun fantastische Damada sessie, vind ik hun myspace eigenlijk helemaal niet zo representatief? (of heb ik m'n herinnering inmiddels geromantiseerd?)

(ze spelen wmb vrijdag in Amsterdam als ik een podium vind)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 289 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling