mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 17, 2024 7:36 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 7:39 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Wat is dit nou weer? Geloof jij niet in Na`vi? :raisedeyebrow:

Nee ik snap je punt! Ik drink geen bier, maar ik ben Wim en drink graag een cola`tje met je ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 7:48 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
guillome schreef:
Wat is dit nou weer? Geloof jij niet in Na`vi? :raisedeyebrow:

Nee ik snap je punt! Ik drink geen bier, maar ik ben Wim en drink graag een cola`tje met je ;)

Ieder zijn eigen smaak.
En voor jou een cola !
Campie is er klaar voor (van mijn burgernaam schrik ik op dit forum :biggrin: ).
In plaats van een zeemanspet draag ik tegenwoordig een stetsonhoed.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 8:39 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
guillome schreef:
Het is ook een persoonlijke mening, dat heb ik ook duidelijk gezegd "ik vond". Het lijkt bijna een schande om iets niet goed te vinden. Misschien waren ze zaterdag veel beter, of was ik één van de weinigen die het niet zo goed vond vrijdag, maar volgens mij is het de bedoeling om je eigen mening hier neer te zetten..

Dankjewel voor je mening, Guillomme!

'k vind het altijd interessant om te lezen wat mensen van bands vinden en er wordt niet meer zo vaak iets over gezegd, of alleen heel kort iets positiefs. Leuk om zowel positief als negatief te lezen, vooral als het met uitleg is (waarom je iets leuk of niet leuk vind).

:rose:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 8:44 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
guillome schreef:
Het is ook een persoonlijke mening, dat heb ik ook duidelijk gezegd "ik vond". Het lijkt bijna een schande om iets niet goed te vinden. Misschien waren ze zaterdag veel beter, of was ik één van de weinigen die het niet zo goed vond vrijdag, maar volgens mij is het de bedoeling om je eigen mening hier neer te zetten..


Ik ben blij met mensen die ook dingen niet goed durven vinden,
:applause:
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 10:28 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Ik ben het wel beetje met guillome eens, op Damada speelden ze met veel meer energie.

Wat vonden jullie van de zaal? Lekker veel hangplekken enzo, werd wel warm. En vrijdag is wellicht niet zo'n handige dag, aangezien daar dan normaal jamsessie is, waar na 12en ander volk op af komt..

Btw ik loop het vanaf CS in ruim 20m, Google zegt 33. Pendelbootje regelen zou wel leuk zijn :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 2:34 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Muzikaal vond ik het ook tegenvallen. Zelfs Rama.

De zaal vond ik erg leuk, goede combi van zitplekken en dansvloer. Ook juist leuk met ander volk erbij.

De vloer viel me alleen erg tegen, helaas.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 2:45 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di dec 15, 2009 5:03 pm
Berichten: 90
Ja, de vloer was nogal kleverig... achteraf gezien had ik toch beter mijn schoenen kunnen meenemen :). Verder vond ik het zeker een leuke en gezellige locatie - ik was even bang dat het te klein zou zijn maar volgens mij was er ruim voldoende ruimte om te dansen.

Ik vond Rama wel leuk en enthousiast spelen, het enige wat me opviel was dat het geluid (en de hoge tonen vooral?) behoorlijk hard stond. Ik ben niet lang genoeg gebleven bij het trio om te kunnen beoordelen of het daar ook zo was, maar dat is dus eventueel wel een klein verbeterpuntje.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 4:43 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: za jun 21, 2008 10:54 am
Berichten: 152
Was dat dezelfde band die ook in Utrecht speelde afgelopen zaterdag? Rama vond ik weer enorm goed, die andere band had ik ook helemaal niks mee. Ben dan ook na 4 liedjes vertrokken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 7:09 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Ja, voor de volgende keer staat talkpoeder al op de checklist. Had proef gewalst en toen was het prima, maar ze hadden net een feestje gehad.

Ik vond RAMA stevig, maar niet te hard. Had van mij wel wat zachter gemogen, maar dat kon niet i.v.m. de versterker van de bassist (evenwicht). Daar had de grotere zaal in Utrecht vast geen last van. (heb je een drummer die zich ook in kan houden, is het de bassist weer ;)

Het Trio was wel zachter, ook voor de soepele overgang naar de geplande onversterkte sessie. Maar de sessie is uiteindelijk toch versterkt geworden.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 10:37 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
[quote] (heb je een drummer die zich ook in kan houden, is het de bassist weer ;)[/]

Hahahaha herkenbaar :D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 193 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling