mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 12:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 3:09 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Hier de link naar het Facebookevenement, voor de mensen die Facebook hebben dan: http://www.facebook.com/event.php?eid=186386814753034. Kun je je aanmelden als je zin hebt! Altijd leuk om te weten welke gezellige mensen er gaan komen :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 5:57 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
En we hebben weer nieuws. Op het bal op 10 december speelt, naast Duo Marziano, ook Naragonia! Komt dus allen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 9:01 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Yellowflower schreef:
En we hebben weer nieuws. Op het bal op 10 december speelt, naast Duo Marziano, ook Naragonia! Komt dus allen!

CooL!

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 9:14 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
Heel tof!!! :biggrin: :applause:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2011 12:11 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
We hebben voor Balfolk Leiden een nieuwe facebookpagina aangemaakt. Facebook schoont namelijk alle oude groepen op en ook die van ons. Dus wil je nog beter op de hoogte blijven van balfolk Leiden en heb je Facebook, like ons dan. Hier is de link: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 779&type=3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 1:17 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Nog even ter herinnering: komende zaterdag bal in Leiden met Naragonia en Duo Marziano! Deur open om 19.00, instructie om 19.15. Wees welkom! :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 3:12 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Het was erg leuk gisteravond. Naragonia en Duo Marziano speelden super, het was lekker druk en de sfeer was fijn! Bedankt allemaal! :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 11:15 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Mee eens! Ik vond de sfeer écht heel prettig :). Heb dan ook heerlijk gedanst!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 11:27 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Zo hee, eindelijk kom ik er dan aan toe om even iets neer te krabbelen over het bal in Leiden!

Ik kwam vrij moe binnen, maar heb het toch uitgehouden tot halverwege de sessie!

Ik kwam binnen toen Naragonia net aan het tweede nummer begon. Het blijft hele mooie, goede muziek en ze gaan me eigenlijk nooit vervelen. Het enige jammere was dat de walsjes iets minder goed uitkwamen vanwege de pilaren (ik zwier graag langs de zijkanten en dan is toch een beetje ontwijken in de Q-bus). Verder speelden ze heerlijk en heb ik met veel plezier op ze gedanst!

Ik miste op het bal wel een hoop mensen met wie ik regelmatig dans (Saghws, verdorie. Naragonia-walsjes en waar ben jij?). Voordeel was dat ik nu met een hoop mensen heb gedanst met wie ik minder vaak – maar niet minder graag – dans. Ik heb de hele avond leuke danspartners gehad, inclusief een Italiaan met wie ik in deels Italiaans, deels Frans en deels Engels heb lopen communiceren. Ook grappig om te merken dat hij in de Scottish geen variaties deed, maar wel heel creatief was in zijn verplaatsingen. Dat kom ik niet vaak tegen, dus voor mij was het meteen een goede oefening!

Maar nu de volgende artiest: Duo Marziano. Ik had het niet verwacht, maar ik vond ze zelfs leuker dan Naragonia. Erik is steevast goed op de accordeon, en Vincenzo was gewoon een lust voor het oog om naar te kijken terwijl hij de tofste ritmes uit verschillende instrumenten toverde. Tsja, als je twee spelers bij elkaar zet die zó goed zijn, dan wil je eigenlijk alleen nog maar op de dansen, dansen, dansen! Ik hoop nog vaak naar deze twee heren te mogen luisteren!

Het was niet superdruk op de dansvloer. Van de organisatie begreep ik dat er eigenlijk iets te weinig mensen aanwezig waren, maar het was wel lekker dansbaar zo. Natuurlijk was het een beetje een ‘pech’weekend met de Midwinterfair, maar kom op mensen. Dansen in Leiden is leuk!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 6:54 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 12, 2008 2:46 pm
Berichten: 332
Woonplaats: Delft
Dansen in Leiden is zeker leuk! :biggrin:

Uiteindelijk bleek dat er zo'n 110 dansers op ons vierde bal waren. En stiekem zijn we daar best een beetje trots op!

_________________
"If you're not dancing, you're wasting your feet!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 8:31 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 18, 2011 11:23 am
Berichten: 67
Woonplaats: Netherlands
Naragonia was goed en fijn. Duo Marziano was nog beter. Goede sfeer, leuke mensen, fijn gedanst.

_________________
Dance, justify, dance


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 11:16 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: za jun 21, 2008 10:54 am
Berichten: 152
@ mafdet... vind ik geweldig knop ! :P

Jammer weer gemist, het bal in Leiden wordt steeds voor mij vervloekt door werk of andere afspraken, maar ik hoop er nog eens bij te zijn, als het doorgaat in 2012 :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 11:48 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Het was weer een erg fijn bal.
Naragonia is altijd mijn favoriet, en Duo Marziano was ook erg goed! Ik heb heel veel fijne dansjes gedaan.

Ik vond het vrij komisch dat we tijdens de sessie moesten stoppen met spelen/dansen omdat het rook alsof er iets was doorgebrand :) Niet dat wij daar enige oorzaak voor waren ofzo.. maar daarna hebben we gelukkig weer lekker doorgedanst.

Hester, bedankt voor de polska's :love:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 12:04 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Inderdaad, dat was een fijne avond. Prettige sfeer tot achter de bar en opvallend veel dansers die ik nooit gezien had. Grappig zoals Leiden kennelijk een hele eigen scene heeft.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 3:25 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Ja, dat valt ons ook op als organisatie dat we veel mensen zien die we verder niet kennen. En geen idee eigenlijk waar ze vandaan komen... Waarschijnlijk veel mond-tot-mondreclame. Want posters hebben we ook niet opgehangen in de stad deze keer. Interessante kwestie.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 103 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling