mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 11:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 17, 2010 12:24 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
De zomer nadert zijn einde helaas weer, de meeste festivals zijn al weer voorbij en ook het mooie weer is niet meer wat het geweest is. Maar het dansen gaat gewoon door. Op www.balfolk.nl staan alweer een heleboel nieuwe bals voor komend najaar, en voor wie dat nog niet genoeg is, kan je ook nu weer danslessen volgen.

In Leiden (nieuw!) gaat Wouter Kuyper dansles geven op woensdagavond, met muzikale begeleiding door Hester de Boer.

In Nijmegen gaat Wen Versteeg weer verder met zijn danslessen op donderdagavond.

En in Utrecht gaan we natuurlijk ook gewoon weer verder met danslessen. Op maandag- en donderdagavond, 4 niveaus, 4 juffen (Karlijn, Maria, Rian en ik) en 2 muzikanten (Renske en Wouter).

Dus als je ook graag elke week zou willen dansen, kies dan een stad, een avond en/of een docent en meld je aan.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 18, 2010 11:39 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Ik heb me al aangemeld voor de danslessen in Leiden. Ik ben erg benieuwd!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 21, 2010 8:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Ik ga voor utrecht!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 24, 2011 7:40 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
En er begint weer een nieuwe serie danslessen! Dus als je na het weekend in enschede bang bent niet aan je dansverslaving te kunnen voldoen, en denkt last te krijgen van afkickverschijnselen, dan kan je gelukkig elke week komen dansen!

In leiden zijn ze vorige week begonnen, maar kan je nog instromen, in Nijmegen beginnen ze eind februari weer, en in Utrecht volgende week.

In Utrecht zijn er verschillende niveaus en vooral in de gevorderde niveaus (3 en 4 op donderdag) hebben we vooral veel heren in de groep. Dus volgers, kom er vooral bij!

Ook begint er op maandag weer een niv 1, hier beginnen we bij nul en leggen we iedereen de basis dansen uit (vooral: scottish, mazurka, jig en tovercirkel). Heb jij nog vrienden die nog niet durven te dansen? Laat ze dan vooral deze danslessen gaan volgen. Inschrijven kan zpnder partner, en instromen op hogere niveaus is in overleg goed mogelijk!

Meer info: http://www.balfolk.nl/lessen.php

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 24, 2011 8:56 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Ohhh ik wil wel graag danslessen! Lichaamsbeweging enzo! Maar ik heb mijn centjes zooo hard nodig voor schooldingen :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 24, 2011 9:44 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di dec 15, 2009 5:03 pm
Berichten: 90
't is jammer dat ze nu 16 lessen zijn :P Ik zou alleen op de maandag kunnen en dan heb ik ook Pencak Silat, en om nu een half jaar Pencak te moeten missen... Het is een hele lastige afweging omdat dansen ook superleuk is maar ik wil mijn ontwikkeling in de pencak ook niet opeens een half jaar stopzetten.

(overigens snap ik best dat het nu 16 lessen zijn, 8 is toch ook wel heel kort, maar stel je nu toch eens voor dat er meer mensen zijn die zeggen 'ik wil ook graag kortere series'... :P Misschien is er in de toekomst wel iets te regelen met 1 acht lessen groep ofzo?
En iedereen die in Amsterdam lessen wil moet vooral gillen! Ik heb ooit eens aan Ernie gevraagd of die het misschien wilde organiseren maar blijkbaar was er te weinig interesse...)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2011 10:21 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
*zucht* Ik wilde dat ik reeds in Amersfoort woonde....
Hopelijk zit morgen het huis er bij....


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2011 10:26 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Brenda schreef:
*zucht* Ik wilde dat ik reeds in Amersfoort woonde....
Hopelijk zit morgen het huis er bij....

Spannend, veel geluk gewenst!
Enneh... mocht je nou op semi-korte-termijn toch meer in de buurt komen wonen, dan is iets latere instroom wellicht ook mogelijk... Daar moeten we dan maar contact over hebben!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2011 1:58 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Weet je nog niet zeker of je les zou willen volgen, of op welk niveau, dan kan je ook een proefles meedoen. Deze kost 5 euro, en als je besluit mee te doen aan de lessen, krijg je dat weer als korting op t lesgeld. Dus kom vooral gewoon kijken volgende week maandag of donderdag!

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 9:52 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Gisteren weer mijn eerste dansles van het nieuwe seizoen gevolgd, het was weer leuk om bezig te zijn. Er is vooral aandacht gegeven aan het leiden en volgen, iets wat je niet vaak genoeg kunt oefenen. En dit in de praktijk gebracht met verschillende scottisches en jigs.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 5:53 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
De zomer is alweer bijna ten einde (ook al vind het weer vooralsnog van niet) dus tijd voor het volgende balfolkseizoen. De kalender op balfolk.nl vult zich gestaag met bals en ook is het weer tijd voor nieuwe danslessen. En het is weer een divers aanbod:

ma 17 september beginnen de lessen in Utrecht

do 27 september beginnen de lessen in Nijmegen

Ergens op een disndag in september (binnenkort meer info) beginnen er weer lessen in Almere

wo 17 oktober beginnen er lessen in Eindhoven

Je kan dus dansen op ma di wo en do! Wie doet ze allemaal? :liar:

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 164 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling