mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 12:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 10, 2010 6:49 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Beste allemaal,

Enthousiast nieuw folkie wil in België op zoek naar balfolk plezier en waar beter te beginnen dan op 10 jaar Boombal. Ik krijg alleen vanuit het hier (Tilburg) nog geen medereizigers gevonden. Dus...

Gezocht: taxipassagiers
Ik heb een mazda waar nog vier andere mensen in kunnen als ze niet teveel meesjouwen (instrumenten e.d.), anders kan de achterbank doormidden en half naar beneden en is er nog plek voor drie a vier plus wat instrumentarium.
Ik ben ook van plan om naar het workshopgedeelte te gaan, dus ik vertrek al wel in de middag. Ik wil mensen uiteraard van het station oppikken in Tilburg. Voor de terugweg zijn er slaapplaatsjes op matrassen en luchtbedden beschikbaar in Tilburg, om de volgende dag weer ieder zijns weegs te gaan (ontbijt is ook vast te regelen :)) ).
De benzinekosten wil ik dan graag delen, maar zodra ik met passagiers ga, haal je de alternatieve kosten voor de trein er zo uit.

Ik hoop uiteraard nog een enkeling over de streep te trekken die eerst niet wilde gaan of mensen uit de trein te krijgen. Ik hoor graag jullie reacties, ook van mensen die wel gaan maar nog geen eigen vervoer hebben, misschien zie ik jullie dan ter plaatse.
Als het storm loopt, hanteer ik "eerst komt, eerst maalt", maar voorlopig ben ik blij met elke suggestie :) Tot bals,

Niek

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 1:27 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ik zoek nog een lift naar en van belgie. Maar liever vanuit utrecht, dat is voor mij veel makkelijker. Dus hierbij een 2e oproepje, wie rijdt er vanuit utrecht en terug en wil mij meenemen?

(windwijs, als ik niets vind om terug in utrecht te geraken, rij ik graag met jou mee)

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 3:35 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 10, 2010 2:16 pm
Berichten: 73
Woonplaats: Oss
Ik ben 17 en zou wel graag mee willen denk ik en als ik mag. Ik woon in oss. Dus Louise, als u iets vindt van vervoer, laat me dan weten? Want Oss is een klein beetje rechts onder Utrecht richting Gent :P


Maar ik zou wel graag willen weten hoe veel het kost om te reizen met de auto dan? Want ik zou dan ong 13 50 voor trein betalen, 10 euro voor de bal zelf enzo dus komt al op 23,50 neer. Dus dan moet ik effe kijken hoeveel er bij komt? :)

Is wel zeker een superaanbod! En lijkt me ook zeker intressant. En als ik wat meer weet over reis kosten enzo kan ik het aankaarten bij ouders.

_________________
Tsja, ik denk dat ik balfolk moet leren, maar ik hoor dat ik het gewoon moet doen :3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 3:37 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ik vermoed dat je niet mee mag als je u blijft zeggen tegen Louise ;-)
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 3:43 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 10, 2010 2:16 pm
Berichten: 73
Woonplaats: Oss
wahahaa xD okeeeej xD kan ik er wat aan doen dat ik goede opvoeding heb gekregen????? :P


MAAR WOW!!!! IS AANKOMENDE ZATERDAG AL! o.0 :P Uhm.... dan gelieve snel antwoord? (A) Dan overval ik mijn ouders misschien nog wat lichtjes :peace: :raisedeyebrow: :biggrin: :blush: :blush: :blush:

_________________
Tsja, ik denk dat ik balfolk moet leren, maar ik hoor dat ik het gewoon moet doen :3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 6:23 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
dreamspirit schreef:
dan gelieve snel antwoord? (A) Dan overval ik mijn ouders misschien nog wat lichtjes :peace: :raisedeyebrow: :biggrin: :blush: :blush: :blush:



hihi, je doet nota bene aan de moderne versie van het volksdansen, hoe kunnen je ouders dat nou weigeren???

Alhoewel, dit is natuurlijke niet het gekuisde volksdansen, kan me voorstellen dat ouders toch wat ongerust raken van al die schuifelende wiebelmazurka's...

ps: wat betreft 'de goede opvoeding', zou misschien heel fijn zijn als je wat meer schrijft in 'schrijftaal' ipv 'spreektaal'? Dat leest een stuk makkelijker! ik ben maar 7 jaartjes ouders en snap er soms al niks van ;-) :peace: mag je in ruil daarvoor een keertje meereizen op de ov-kortingskaart of met de auto vanaf Den Bosch ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 8:01 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 10, 2010 2:16 pm
Berichten: 73
Woonplaats: Oss
Ok Iertje, ik zal mijn best doen ;)

Nou tegen balfolk hebben ze niks, maar meer tegen het overnachten etc. etc. Want ik ben namelijk nog maar 17 enzo :P Maar miss als Louise ook mee gaat enzo.... wat overtuigingskracht gebruiken.....

De eerste poging was trouwens mislukt, dat moet ik wel bekennen :P

Maar Iertje, ga jij dan ook of?

(Ik hoop dat deze schrijfstijl al wat beter is? Ik denk dat ik in spreektaal schrijf omdat ik behoorlijk wat msn :P)

_________________
Tsja, ik denk dat ik balfolk moet leren, maar ik hoor dat ik het gewoon moet doen :3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 11:35 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
@Louise: ik vertrek in Utrecht op zaterdagochtend (aanwezig op het bal de nacht ervoor), dus in theorie kan ik je meenemen vanaf daar. In de praktijk komt dat er op neer dat je om 08.45u ofzo in Lunetten moet zijn en je dan een paar uur in Breda of Tilburg moet vermaken terwijl ik aan het werk ben, maar in theorie kan het. Oppikken vanaf NS station is de andere optie. Mag evt ook in Breda als interliner makkelijker is.

@dreamspirit: Reiskosten zullen, als we met drie man/vrouw reizen, ongeveer op een tientje liggen, als ik het zo schat. Voor de rest kan ik me de argumentatie van je ouders wel voorstellen, maar misschien dat de aanwezigheid van Louise wat uit kan maken. Het aanbod voor de gastvrijheid staat in ieder geval, en de auto zit nog niet vol :)

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 12, 2010 5:34 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 10, 2010 2:16 pm
Berichten: 73
Woonplaats: Oss
Citaat:
maar misschien dat de aanwezigheid van Louise wat uit kan maken.


Ja, daarop wacht ik inderdaad even :biggrin: , want er 'gaat' dan een bekend iemand mee. Ook al klinkt dit erg raar..... :blush: :blush: Maar met misschien wat voorstellingsvoormegen snap je wel wat ik bedoel... :P


(Sorry Louise... xD :biggrin: )[/quote]

_________________
Tsja, ik denk dat ik balfolk moet leren, maar ik hoor dat ik het gewoon moet doen :3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 13, 2010 1:00 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
@dreamspirit en windwijs:

Ik weet nog niets zeker... Maandag waren er ook nog geluiden van iemand uit amsterdam om te gaan, dat is natuurlijk nog makkelijker. Maar ik vrees dat het van mijn kant een last-minute beslissing wordt...

Ik ga zaterdag iig eerst uitslapen, en proberen te voorkomen dat 9(!) franse logees mijn huis afbreken, dus ik bedenk nog wel hoe ik in gent kom zaterdag... Mogelijk wil ik wel graag met je mee terugrijden tot tilburg, windwijs. Mijn advies: trek vooral je eigen plan en dan merk ik wel of ik kan aanhaken...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 13, 2010 1:09 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 10, 2010 2:16 pm
Berichten: 73
Woonplaats: Oss
ok, ik kijk dan nog of ik eventueel nog kan gaan. Maar waarschijnlijk kan ik dan niet mee. Komt later wel een keer. Ga wel voor de eerste keer naar Moira 7 november :) Wel bedankt voor geduld etc. :)

(wel houd ik me nog open voor degenen die al langs Oss komen, en op terugweg ook weer thuis kunnen droppen)

_________________
Tsja, ik denk dat ik balfolk moet leren, maar ik hoor dat ik het gewoon moet doen :3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 149 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling