mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 8:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 14, 2011 10:41 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Haha ik zal je bezorgdheid aan haar doorgeven. Maar ze kan prima 1 nachtje alleen, heb genoeg brokjes klaarliggen.

Maar ik ga toch maar naar huis. Na 2 weken ziek te zijn geweest en ik nu aan het aansterken ben lijkt het me beter om ook wat rust te pakken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 16, 2011 5:26 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Wauwie...!!! het was leuk!!! :hug: :biggrin: :cool: Wij hebben echt een top-avond gehad met de Kelten, Orfeo en Ball Noir! Er waren meer dan 300 mensen... in het begin soms te veel om nog te dansen.. maar het zag er vanaf het podium wel heel gaaf uit :-) Hopelijk is iedereen goed thuisgekomen? We zijn nu fotos aan het uitzoeken... er staat al het e.e.a. op facebook en op http://www.orfeofolk.nl.

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 16, 2011 6:15 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: za jun 21, 2008 10:54 am
Berichten: 152
Het ziet er heel druk en gezellig uit. Vraag me wel af of het dansen wel een beetje mogelijk was met zoveel volk.

Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar hoop dat er ooit een herhaling komt zodat ik wel kan komen. :D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 16, 2011 10:14 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di aug 17, 2010 1:36 pm
Berichten: 53
Woonplaats: Wageningen
Darkfairy schreef:
Vraag me wel af of het dansen wel een beetje mogelijk was met zoveel volk.

Een beetje, ja. Maar bij veel dansen niet helemaal zonder pijnlijke tenen. Heb bijvoorbeeld nog nooit zo'n geweldig chaotische grabbelton meegemaakt, dat was eigenlijk veel te druk, maar wel heel leuk!
Jammer dat er zo'n enorme mengtafel middenachterin de zaal stond; als die daar niet was hadden de tovercirkels en gigue-cirkels veel groter kunnen zijn (en de teenpijn minder :P ). Maar goed geluid is natuurlijk ook belangrijk.

Vond 't een leuke avond, en gaaf ook om Ball Noir weer te zien. :)

Edit: m'n filmpjes staan online: http://invar.nl/balfolk/?locatie=Utrech ... 2011-01-14 (5 filmpjes)

_________________
Hvørjum skal eg dansa við?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 17, 2011 8:16 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Het was erg sfeervol en gezellig. Ook erg druk, dus een goede oefening in 'klein dansen', maar dat ging best :-) Ik vond het iig. ook een hele mooie avond.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 17, 2011 11:37 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Het was heel gezellig in Tivoli. Alleen jammer dat de mengtafel in het midden stond, die hadden ze beter opzij kunnen neerzetten, nu stond hij precies op de dansvloer. Leuk om Orfeo en de Kelten nog eens te zien. Invar, bedankt voor je leuke filmpjes. Een goede sfeerimpressie. En Anna, bedankt voor je tip over de cd van Qntal die ik op jouw advies heb gekocht. Hij lijkt qua stijl erg op Dead Can Dance (het duo Brendan Perry en Lisa Gerrard). Ik hou daar erg van. De cd smaakt naar meer, een volgende keer weer eens kijken op de cd stand.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 17, 2011 11:48 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Tivoli was echt super! Wat een avond. Het was fantastisch om te spelen!
In het begin was de dansvloer bomvol, maar later was het goed te doen.

Leuk Lou, dat Musketon ook zo vol was. Ik denk dat er een hoop mensen aangestoken zijn en er een weekend-arrangement van hebben gemaakt :)

Hopelijk hebben we over een tijdje weer zo'n toffe avond en ik hoop; Tivoli oude gracht ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 24, 2011 5:49 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Voor de mensen die Ball Noir gemist hebben of vaker willen zien: we staan zondag 27 feb ook op Phantasium (26 en 27 feb, Beursgebouw Eindhoven) samen met de Kelten zonder Grenzen, Qntal, Estampie, Cloggy Dew en Rapalje! :dancing:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 27, 2011 3:33 pm 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2011 12:47 pm
Berichten: 9
Woonplaats: Didam, Montferland
Ik zou graag eens met de organisatie van deze avond vangedachte wisselen. Zoals hier in een ander topic te lezen is loop ik al geruime tijd met een idee rond wat dicht in de buurt komt van wat jullie al hebben gedaan.

_________________
je chante donc je suis


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 27, 2011 3:47 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
hoi troubadour! Stuur me maar een pm hoor ;-)

En... ik heb net 2 filmpjes online gezet van Ball Noir op ons youtubekanaal! Er volgen er nog meer deze week :biggrin:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 3:05 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Late reactie!

Was super druk! En super gezellig :applause: Hoop dat dat er snel een herhaling komt


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 9:52 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Dankjewel Diatonisch!

Ik kan alvast verklappen dat ook de Tivoli zelf erg enthousiast was over de avond! Wie weet zit er een vervolg-avond in... :biggrin: Binnenkort meer informatie.....

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 10:40 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
O jee, ben ik nou echt vergeten om hier iets over te schrijven? Wat een sukkel ben ik toch!

Tivoli...wauw...de laatste keer dat repelsteeltje en ik daar waren speelde Osdorp posse en nu wij...vet gaaf!
Wat een fijne plek, super cool om daar nu zelf te spelen!!!

En wat super tof dat er zo veel mensen waren! Die het, volgens mij, net zo naar hun zin hadden als wij. De dansinstructie was licht chaotisch en overvol, maar wel super gezellig. De ruimte was eigenlijk te klein, maar iedereen heeft zich dapper ingehouden en op zijn buren gelet, voor zo ver ik kon zien...
Vervolgens was het voor mij tijd om als een jonge hinde met een soepele sprong achter mijn harp te belanden en de headset af te krijgen en ook nog even te stemmen en mijn haar goed te doen...wat uiteraard allemaal in een beweging vlekkeloos gebeurde. ;) Vanaf het podium zag ik pas goed hoe stampend vol de zaal was: zo fantastisch om te zien. We voelden ons echt rocksterren en volgens mij konden we niet meer stoppen met heel erg glimlachen. Bovendien waren we voor het eerst echt met vijf kelten (jawel!) en dat maakte het allemaal nog leuker! Eigenlijk was de set al veel te snel voorbij...we hadden zo nog wel een uur door kunnen spelen! Wat een energie krijg je van zo'n zaal vol woest enthousiaste mensen. Echt geluksbibbers en kippevel, hoor!
De medewerkers waren echt onder de indruk de positieve sfeer die er in de zaal hing en waren echt super enthousiast.
Rooddraakje en ik zijn, na een kort moment van bezinning en heel veel euforisch gejoel en 'vet gaaf!' uitroepen, de zaal in gegaan...er werd zelfs door gedanst in het café...tjonge, zeg. We wilden natuurlijk iedereen even gedag zeggen die we voorbij hadden zien dansen, maar dat was bijna onmogelijk: zo veel mensen!
Repelsteeltje was ondertussen met Orfeo op het podium voor de tweede ronde. Orfeo heeft een nieuwe bassist en een nieuwe drummer. Echt leuke toevoegingen! Het klinkt nog steeds als Orfeo, maar dan weer net iets anders. En die basklarinet...super!
Na Orfeo was het de beurt aan Ball Noir. Hulde aan Repel, want zij begon aan haar derde set, met weer een andere band. Echt een super prestatie! Door alle kruisbestuivingen waren er trouwens maar weinig van ons die maar één keer in actie kwamen...;)
Ball Noir! HELL YEAH!!! Mooie melodieën, woeste ritmes, spannende arrangementen...en echt super dansbaar en swingend! En dan ook nog headbangende muzikanten: wat wil een mens nog meer? Dit is, denk ik, een band die je heel tof vindt of helemaal niks. Ik ben fan! :love:
Als laatste stapte Stijn op het podium met zijn solo project Zeno. Op Boombalfestival had ik het al gehoord en ik vind het echt supermooi. Tegen die tijd was het al wel wat rustiger geworden (zo stom dat niet gewoon alle treinen de hele nacht door rijden! Dan hoefden we nooit meer iets te missen...) en dat maakte de sfeer weer heel anders, maar nog steeds heel fijn.

En toen was het opeens afgelopen. Wat een fijne avond!!! Wauw, dat willen we elke avond wel! We hebben dagen daarna nog allemaal op een wolkje van positieve energie gelopen...denk ik. Ik in ieder geval wel!
Dus dank je wel aan alle dansers: super dat jullie er allemaal waren...zonder jullie was het toch een ander feestje geworden. Dank je wel aan alle fijn medemuzikanten op het podium: zonder jullie was er helemaal geen feestje geweest.

Wat mij betreft snel weer, maar dan met iets meer ruimte en zuurstof...wat jullie?

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 10:41 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Huh...nou stond mijn bericht er weer twee keer (lang leve de edit knop!)...hoe kan dat nou? Ben ik zo chronisch onhandig of heeft het forum een dipje?

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 10:49 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 26, 2010 1:57 pm
Berichten: 54
Woonplaats: delft
telenn gwad schreef:
Orfeo heeft een nieuwe bassist en een nieuwe drummer. Echt leuke toevoegingen! Het klinkt nog steeds als Orfeo, maar dan weer net iets anders. En die basklarinet...super!


Jaaah, hulde aan de bas! :biggrin: :biggrin:

_________________
schijf van vijf: muziek,dans, bergen, uitslapen en lekker eten.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 220 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling