mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 2:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 11:22 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Het was heel heel tof!

Het is iedereen aan te raden voortaan een kaartje in de voorverkoop te regelen, want het was al voordat KV Express begon uitverkocht... En het is jammer mensen aan de deur te moeten weigeren. We hebben stiekem nog wat verdwaalde mensen toegelaten, maar op last van de brandweer (en voor ieders bestwil dus) kwam er toch een keer een eind aan de coulance. De dansvloer was nu al heel vol en het is toch een oude houten balkenvloer waar we dan met bijna 100 man op staan te springen...

Ik was een beetje verbaasd over het feit dat er "maar" 1 band kwam, en ik moest er een beetje aan wennen dat we dan voor en tussen de 2 sets van KV Express op mp3tjes stonden te dansen... Maar de sfeer was er niet minder om. En de live muziek werd daardoor des te meer gewaardeerd! Ze spelen echt wel heel erg tof, die 3; die bassist is echt onnavolgbaar! En Sophie speelt zo energiek en stuwend, daar kun je niet op stil blijven zitten. De percussionist had ik nog niet eerder gezien maar was een zeer goede toevoeging. En de aardige geluidsman maakte het kwartet compleet...

Na het concert hoefden de mp3tjes gelukkig niet weer aan want er waren gelukkig zo wat mensen met instrumenten; was leuk!

Volgende keer allemaal van te voren een kaartje kopen dus, want je wil die Nijmeegse bals eigenlijk niet missen! :cool:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 14, 2010 12:08 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: zo nov 02, 2008 10:03 pm
Berichten: 152
Woonplaats: Venlo - Limburg
Mooi verslagje Karlijn, waar ik me zo bij aansluit.
Wij hadden dus mazzel dat we er nog in mochten, maar goed daar stond tegenover dat de organisatie dan weer mazzel had dat we na het bal nog wat gespeeld hebben. :dancing:
Voor mij overigens de eerste keer om zomaar te spelen met en voor anderen en te ervaren dat er dan ook nog gedanst werd :blush:
Maar goed, het smaakt nog steeds naar meer!

_________________
ik spans, jij spanst...wij spansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 15, 2010 11:27 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Vond het super gezellig!

Lijntje schreef:
Ik was een beetje verbaasd over het feit dat er "maar" 1 band kwam,............... Maar de sfeer was er niet minder om.


Ik had het zelfde als Lijntje, maar inderdaad, de sfeer was er niet minder om.

Helaas moest ik om 00:00 weer vertrekken om de trein terug naar Utrecht te halen....... Jammer! had graag nog even willen blijven!

Anyway, het was Top!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 20, 2010 3:33 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Afgelopen bal hadden we helaas geen budget om meerdere bands te boeken. Voor onszelf was dit ook weer onwennig. Raar eigenlijk, want we boeken nog niet zo heel lang meerdere bands.
:biggrin: Maar KV Express maakte veel goed, wat een band!

Doordat er slechts één band speelde gaf gelukkig wel veel ruimte voor een sessie. Daar is nog een aardig moppie afgespeeld. Erg leuk! Ik zat zowaar te twijfelen of we überhaupt nog wel bands moeten boeken. De muzikanten hielden het zowaar langer uit dan de dansers :applause:

:blush: maar waar mijn post eigenlijk om begonnen was: De foto's


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 20, 2010 5:30 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Menno schreef:
... Doordat er slechts één band speelde gaf gelukkig wel veel ruimte voor een sessie. Daar is nog een aardig moppie afgespeeld. Erg leuk! Ik zat zowaar te twijfelen of we überhaupt nog wel bands moeten boeken. De muzikanten hielden het zowaar langer uit dan de dansers :applause:

:blush: maar waar mijn post eigenlijk om begonnen was: De foto's


Laatste eerst maar: De foto's geven een goed beeld maar je had nu toch genoeg tijd om die rode ogen te corrigeren?

Eén band? Prima hoor, dat heeft veel voordelen:
    maar één soundcheck
    meer tijd voor sessie en/of spansen
    en als gevolg van dat laatste meer muzikantencontacten
    en dat levert weer nieuwe bandjes op (die eerst niet zo duur zijn :biggrin: )

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 04, 2010 12:38 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
campie schreef:
maar je had nu toch genoeg tijd om die rode ogen te corrigeren?


Tja, tijd wel...maar dan weer te druk geweest om passende smoesjes te verzinnen. Vergeten denk ik...:worried:

Maar ik heb nu geprobeerd het beste van de oogjes te maken. Alleen ik heb niet meer zo'n hip fotoprogramma. De oogjes reductie van irfanview of paint.net (wat ik nu heb) vind ik niet zo fijn.

Maar ik heb die avond nog 2 anderen met een toestel zien rond lopen. Misschien dat zij wel fatsoenlijke foto's kunnen maken. Grote vraag is, waar blijven die plaatjes? :biggrin:

(ps alvast een update:
we hebben voor het volgende bal in Nijmegen (12 febr) alvast de gebroeders Tarzanelli geboekt: Pablo en Baltazar. Vorige keer in Utrecht vonden we ze erg goed)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2010 2:14 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Menno schreef:
we hebben voor het volgende bal in Nijmegen (12 febr) alvast de gebroeders Tarzanelli geboekt: Pablo en Baltazar. Vorige keer in Utrecht vonden we ze erg goed)


:applause:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2010 11:02 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Staat in mijn agenda!!! :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2010 11:08 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 12, 2008 2:46 pm
Berichten: 332
Woonplaats: Delft
Oeh, leuk! :biggrin:

_________________
"If you're not dancing, you're wasting your feet!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 06, 2010 9:39 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Menno schreef:
Maar ik heb nu geprobeerd het beste van de oogjes te maken. Alleen ik heb niet meer zo'n hip fotoprogramma. De oogjes reductie van irfanview of paint.net (wat ik nu heb) vind ik niet zo fijn.

Ik heb zelf Photoshop, dus niet veel ervaring met andere software, maar voor zover ik weet is Gimp erg goed, zeker voor gratis software.

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 06, 2010 10:03 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Menno schreef:
... Maar ik heb nu geprobeerd het beste van de oogjes te maken. Alleen ik heb niet meer zo'n hip fotoprogramma. De oogjes reductie van irfanview of paint.net (wat ik nu heb) vind ik niet zo fijn. ...

In een ver verleden was Picasa ook al heel netjes met rode ogen verwijderen.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 175 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling