mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 12:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ik ben erbij 24 mei!
Inderdaad, ik ben erbij 83%  83%  [ 10 ]
Dus niet!! 17%  17%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 9:25 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeeroversandra schreef:
Verse Melk! schreef:
En waar was de rest van Grun???


:happy: ZEILEN! :happy:



Tja, sommige mensen stellen gewoon andere (de verkeerde) prioriteiten
:biggrin:
W

PS :peace:

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 2:16 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Heeft folkie last van een gespleten persoonlijkheid dat hij nou ook een alias 'djbonduwel' heeft? :laughing:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 2:33 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Verse Melk! schreef:
woensdag een uitgebreide evaluatie op de site..


Ik zou verslagje naar Folkforum sturen, maar dat kan natuurlijk ook zo, dus daar hou ik je aan! (wel morgen doen he, anders wordt 't te laat)

Ernie (liever lui dan moe ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 3:13 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Fille schreef:
Heeft folkie last van een gespleten persoonlijkheid dat hij nou ook een alias 'djbonduwel' heeft? :laughing:


Daar kunnen Sigmund & Freud wel een boekje over open doen - maar misschien binnen het kader van dit forum iets minder geschikt. Laten we het er maar op houden dat de bijdragen van beide heren het forum zullen verlevendigen (mits het taalgebruik een beetje gekuist wordt


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 6:20 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
Cooper schreef:
Ik heb me trouwens erg vermaakt afgelopen zaterdag..


Yes! Yes! Kan me daar volledig bij aansluiten... ook al was het het geen volle bak, toch een ERG gezellig sfeertje (of juist daarom). Het bekeren van nieuwelingen is niet optimaal gelukt, maar met de 'oude forum garde' was het wel erg tof. :kiss: Zowel tijdens het bal als de volgende dag (al zullen sommigen zich wel een tweede keer bedenken voordat ze zich weer in Verse Melks tuintje proppen in de nabije aanwezigheid van een beiaardier die van geen ophouden weet... ) Hmm... wellicht een verklaring voor de plotselinge schrizofrenie van Folkie? :idea:

Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar (en het leuke is... dat er een gerucht gaande is dat er met kerst een bal in Utrecht gaat plaatsvinden... we kunnen niet wachten!)

Trouwens, tegenstanders van DJBonduwel/DJFOlkie, waren de blikgroenten nu echt zo smaakloos als verwacht?

Oja, ik verheug me nu al op aldaar bedachte de FORUM T-SHIRTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laughing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 6:39 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
Ben ook erg benieuwd naar de foto's.. ik kan mij een specifieke surrealistisch vereeuwigingsmoment herinneren van Contra-Tom & Accordeon-BelgBert, helemaaal aan het einde van de avond (en gelukkig dacht de DJ/fotograaf daar ook zo over...)

liefs, SS

PS: TEKEN INDERDAAD VOORAL ONS GASTENBOEK (diemagbest vol..) :raisedeyebrow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 7:27 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ja, ik wacht nu al meerdere dagen op alle smeuige details van na dat ik naar huis ging. Komt er nog wat van? :biggrin:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 9:41 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Ben weer helemaal heel hoor. DJ Bonduwel is weer in zijn doosje en belooft ook beterschap wat zijn taalgebruik betreft.

Verse Melk! schreef:
DJ rolf zette de op het forum geinitieerde discussie gewoon in zichzelf voort: folkie vs bonduwel: levert hopelijk nog wat leuke threats op. Overigens heeft DJ bonuwel (deverrassendeplaatjesvanvandaag) heel goe gedraait, alleen een beetje zacht naar mijn smaak!


Ik neem aan dat je "threads" (draden, onderwerpen in deze context) bedoelt in plaats van "threats" (dreigementen)? Bonduwel en ik hadden net vrede gesloten!

Hij, eh, ik bedoel, ik heb me zaterdag inderdaad wel een beetje ingehouden met de plaatjes. Toen ik zag hoe het publiek was samengesteld dacht ik: okee, die moet ik niet met al te gekke dingen lastig vallen. Het was achteraf vooral leuk als achtergrondmuziekje en het had misschien wel wat smakelozer gekund. Wat het volume betreft: tja, ik vond het moeilijk in te schatten hoe hard het kon tussen twee balgroepen in. Volgens mij zat het publiek niet op een stampdisco te wachten. Of zouden de nieuwelingen wel bekeerd zijn als we de volumeknop wat verder open hadden gedraaid en ik The Pogues had opgezet? Ik betwijfel het. Wat mij betreft komt er nog eens een spansfeestje buiten met DJ-tent en baltent. Doen we DJ Jak in de ene en Balbrozijn in de andere :biggrin:

Verder heb ik heel gezellie met mota in de tent gelegen, dat heeft toch wel iets om midden in de stad te kamperen... Alleen jammer dat behalve de zegen de wekservice ook van Boven kwam.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2003 11:29 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
folkie schreef:
Hij, eh, ik bedoel, ik heb me zaterdag inderdaad wel een beetje ingehouden met de plaatjes.


Kon ook vooral 't Hongaars waarderen en er waren ook 2 Hongarofielen (de brabo en de violist), dus dat he je goe gedaan..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2003 8:20 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Citaat:
Yes! Yes! Kan me daar volledig bij aansluiten... ook al was het het geen volle bak, toch een ERG gezellig sfeertje (of juist daarom). Het bekeren van nieuwelingen is niet optimaal gelukt, maar met de 'oude forum garde' was het wel erg tof. :kiss: Zowel tijdens het bal als de volgende dag (al zullen sommigen zich wel een tweede keer bedenken voordat ze zich weer in Verse Melks tuintje proppen in de nabije aanwezigheid van een beiaardier die van geen ophouden weet... ) Hmm... wellicht een verklaring voor de plotselinge schrizofrenie van Folkie?



Het was inderdaad erg gezellig, vooral ook tijdens de voorbereidingen. Ik ken zowel de binnenstad van Deventer als de binnenlanden van de Hoge Veluwe uit mijn hoofd en dat met acht kratten bier op de achterbank....dat is het betere balwerk :biggrin:

En die beiaardier...die sluiten we de volgende keer op in de gewelven van de Grote Kerk. Pas na 12 uur laten we hem los onder de voorwaarde dat ie alleen nog maar mazurka's speelt.


Citaat:
Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar (en het leuke is... dat er een gerucht gaande is dat er met kerst een bal in Utrecht gaat plaatsvinden... we kunnen niet wachten!)


Dat gerucht wordt steeds sterker dus hou alvast december vrij.
Er gaat ook een ander gerucht in Utrecht dat ik nog even geheim moet houden ivm de royalties :cool: maar hou de donderdagen na de zomer alvast vrij. Binnenkort meer nieuws!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Foto's
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2003 8:28 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Heb wat foto's gekregen van Crispijn (de Speelman). Ze staan hier online.

De organisatie is vrij om ze te gebruiken voor hun evaluatie pagina (die voor vandaag was aangekondigd).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Foto's
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2003 8:43 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Ernie schreef:
Ze staan hier online.


Leuk zeg! Vooral die laatste en die van jou en Tilia!

S.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2003 9:50 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
Dimitra schreef:
Ik ken zowel de binnenstad van Deventer als de binnenlanden van de Hoge Veluwe uit mijn hoofd en dat met acht kratten bier op de achterbank....dat is het betere balwerk :biggrin:


Ja, dat was een knap staaltje werk Dimitra(!): over de hobbelige Deventer' keien met bakken drank en voedsel. Zijn de knoflook(-mayo) walmen inmiddels al wat uit de auto weggetrokken? :devilish: Ach, dat zal die vampieren leren..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2003 11:27 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
Het verslag en de evaluatie staat sinds gisteren online!

www.lirio.tk -> nieuws ->

Ik zoek nog FOOTOOHS!, vooral van dansende mensen rondom Stefans groep!
Folkie?
Mota?
Crispijn?

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2003 2:30 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Da's weer een mooi verslag Verse Melk :applause: Zelfs de meest verstokte volksbalhater moet na het lezen van dit smeuige en swingende verhaal zijn overgehaald. Het was een mooi feest!
Overigens was mijn enige bijdrage aan het eten het knippen van de koriander :luck:. Meesterkok Gerdien was het brein achter de salades daarbij ondersteund door hulpkok Afke. Alle ingredienten waren vers! wat mogelijk ook een verklaring kan zijn voor de gespletenheid van DJ Bonduwel die zijn groenten nu op een andere manier aan de man moest krijgen. Ik zal het eens aan folkie vragen want die schijnt nog vanuit zijn punktijd banden te onderhouden met BoogieBonduwel... :raisedeyebrow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 207 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling