mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 3:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Ik ben erbij 24 mei!
Inderdaad, ik ben erbij 83%  83%  [ 10 ]
Dus niet!! 17%  17%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bal Deventer
BerichtGeplaatst: ma apr 14, 2003 1:26 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Wie kan er de 24e mei?
wie komt er?
zo niet, waarom niet?
als je nog twijfelt, waar ligt dat aan?

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 11:07 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ok, 5 mensen komen, 1 niet...

waarom komt die ene niet? is die nog over te halen met een goede band bijvoorbeeld?

en de rest? we zijn hier niet met z'n 6-en toch?
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 11:46 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Cooper schreef:
en de rest? we zijn hier niet met z'n 6-en toch?
W


Ik had niet gereageerd omdat ik niet zo afgezaagd wil klinken... je kan het vast wel raden...
Surfen en zeilen :blush:
Organiseer vooral dingen in de winter wat mij betreft :wink:

Volgens mij zijn we trouwens wel met heel wat meer dan zes!

ZRS

P.S. :sick: Kan je niet een wat minder lelijke avatar nemen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 12:19 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeeroversandra schreef:
Ik had niet gereageerd omdat ik niet zo afgezaagd wil klinken... je kan het vast wel raden...
Surfen en zeilen :blush:
Organiseer vooral dingen in de winter wat mij betreft :wink:

Volgens mij zijn we trouwens wel met heel wat meer dan zes!

ZRS

P.S. :sick: Kan je niet een wat minder lelijke avatar nemen?


ok, jij komt dan niet, jammer...ook niet als we een hele goede groep hebben (ik ben even aan het kijken of het zo is dat je met een goede groep ook daadwerkelijk meer mensen trekt..)

en die avatar...tsja...ik heb de mooiste genomen die er hier op de site aan keuzes waren...sorry...als je een leukere voor me hebt, ik houd me aanbevolen, stuur maar op
:-)
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 12:41 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Cooper schreef:
ok, jij komt dan niet, jammer...ook niet als we een hele goede groep hebben (ik ben even aan het kijken of het zo is dat je met een goede groep ook daadwerkelijk meer mensen trekt..)

Nee, voor mij maakt dat niet uit. Of je moet Sparagna halen... :biggrin: Maar voor mij maakt dat ook niet uit omdat ik nog een leek ben op het gebied van groepen, dus dat is lastig lokken.

Citaat:
en die avatar...tsja...ik heb de mooiste genomen die er hier op de site aan keuzes waren...sorry...als je een leukere voor me hebt, ik houd me aanbevolen, stuur maar op


Ze komen eraan! :rose:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 12:47 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeeroversandra schreef:
Cooper schreef:
ok, jij komt dan niet, jammer...ook niet als we een hele goede groep hebben (ik ben even aan het kijken of het zo is dat je met een goede groep ook daadwerkelijk meer mensen trekt..)

Nee, voor mij maakt dat niet uit. Of je moet Sparagna halen... :biggrin: Maar voor mij maakt dat ook niet uit omdat ik nog een leek ben op het gebied van groepen, dus dat is lastig lokken.



Ok, nee, Sparagna zal waarschijnlijk niet lukken...maar dank voor je inbreng :kiss:
:-)
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 1:23 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
24 mei kan ik niet :crying:

Dus zowiezo geen Akoestijners. (wel een mota denk ik).

Doe maar een andere datum.

En ik vind dat ZRS wel een beeeeetje overdrijft met die zeilgekte (een beetje maar hoor :peace: niet meteen gaan slaan).

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 2:16 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
24 mei is perfect voor mij. Net een weekeind voor Groesbeek, kan ik vast mijn benen los dansen. Bovendien mogelijkheid om even bij te komen van de generale repetities die we rond die tijd aan het doen zijn voor een toneelstuk waar ik in zit.

Ik denk dat mensen voor een goede groep eerder bereid zijn om te reizen. Ik tenminste wel. Maar Deventer is zo dicht bij, daar ga ik sowieso naar toe. :dancing:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 2:48 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
24/25 is het Gipsy Festival in Tilburg en daar ben ik tot nu toe altijd naar toe geweest. Die 2 dagen is nieuw en de zaterdag bungelt er een beetje bij, dus ik heb net toch voor gestemd. Met of zonder goede groep (liever met). Wie gaat er de volgende dag 's middags mee naar Tilburg?

Ken wel een stel mensen in Deventer die dan waarschijnlijk ook komen en heb nog een mailinglijst van m'n vroegere folkclub aktiviteiten daar. Als Melk Debbie even belt kan ie met Lirio misschien de boel alvast een beetje opwarmen op de Folluk! openingsavond in dat leuke theater op 11/5.. (is maar weer een ideetje uit Twente ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 3:03 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2003 8:10 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Amersfoort
24/25 mei is doedeldag/keltisch festival in Lisse. Dus niet echt een slimme datum als je andere mensen dan bezoekers van het forum wil hebben.

Misschien dat ik kom, maar dan wel zonder pa en ma want mijn broertje doet de 25e zijn communie. Dus graag zo vroeg mogelijk dat ik dezelfde dag nog terug kan.

_________________
luctor et emergo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 3:40 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
cajonneke schreef:
24/25 mei is doedeldag/keltisch festival in Lisse. Dus niet echt een slimme datum als je andere mensen dan bezoekers van het forum wil hebben..


ja ik hoorde ook al zoiets...maar de doedeldag is toch alleen op de 25e?

cajonneke schreef:
Misschien dat ik kom, maar dan wel zonder pa en ma want mijn broertje doet de 25e zijn communie. Dus graag zo vroeg mogelijk dat ik dezelfde dag nog terug kan.


waarschijnlijk beginnen we gewoon om 2000...maar Deventer is redelijk te bereizen vanuit het Noorden, toch?
(en moet je voor een communie ook de dag van te voren bezig zijn?)

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 5:58 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
cajonneke schreef:
24/25 mei is doedeldag/keltisch festival in Lisse. Dus niet echt een slimme datum als je andere mensen dan bezoekers van het forum wil hebben.
Ejjj, ideale situatie als er elk weekend op verschillende plaatsen in Nederland balls zijn en speelgelegenheden. Kan je kiezuh :)
Er is altijd wel wat. Ik laat die doedeldag in Lisse dan deze keer maar schieten ;) Maar no offense: Het is wel goed dat organisators van ballen gewezen worden op dubbelplanningen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 6:15 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ik heb de folders + website van de doedelzakdag gezien en het klinkt weinig aantrekkelijk zo in combinatie met highland games, etc. Ik ga veel liever naar Fort Vuren. Dat is bovendien ook nog gratis.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 8:01 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
En ik vind dat ZRS wel een beeeeetje overdrijft met die zeilgekte (een beetje maar hoor :peace: niet meteen gaan slaan).


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2003 10:10 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Fille schreef:
Ik heb de folders + website van de doedelzakdag gezien en het klinkt weinig aantrekkelijk zo in combinatie met highland games, etc. Ik ga veel liever naar Fort Vuren. Dat is bovendien ook nog gratis.


Precies. Ik ben ooit eens op zo'n Keltisch gebeuren in Apeldoorn verzeild geraakt en laat ik het zo zeggen: het is een hele goede reden om naar Deventer te gaan.

Count me in.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 226 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling