mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 21, 2024 1:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Winterfestivals
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 12:55 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Ik heb even enkele vragen en ik heb ze maar even verzameld onder het kopje 'winterfestivals'.

Via de gonnagles-website kom ik erachter dat er op vrijdag 25 februari een celtic night + balfolk in De Doelen in Rotterdam wordt georganiseerd.
http://www.dedoelen.nl/concertgebouw/in ... &idnr=5159
Optredende balfolkbands zijn Lirio (halfuurtje) en de Gonnagles (afsluiter met een uur durend optreden). Ook is er een dansinstructie voorafgaand aan het festival zelf.
Ik heb van dit evenement nog niets op balfolk.nl zien staan.

Ook vraag ik me af of er nog een Noabers Balfolk Nacht komt. Vorig jaar hoorde ik al dat het Noabers Festival (waar het balfolknachtje deel van uitmaakt) uitgekleed was, maar is ons balfolkavondje nu ook van de agenda verdwenen?

Verder kijk ik, na de zeer succesvolle editie van vorig jaar, alweer uit naar Trad'it, al is dit vanwege de maand april al geen winterfestivalletje meer te noemen, maar het speelt zich wel binnen af, dus ik vind dat het hier wel thuis hoort.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 1:06 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Gaaf zeg dat er nu op reguliere podia steeds meer balfolk wordt geprogrammeerd! Goede kans om het breder bekend te laten worden en te laten zien hoe leuk het is.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 3:25 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Ik had Frank en Moes ook al gevraagd naar die Noabers nacht. Het schijnt dat er wel een bal komt, maar in april ofzo ergens.

Ik vind het ook raar dat het open bal van deze zaterdag niet op balfolk.nl staat. Aan de andere kant is het met al die workshoppers toch al wel druk. ;-)

Dat in De Doelen lijkt grotendeels luisterconcert want alleen bij Lirio en de Gonnagles staat 'balfolk'. Of zie ik dat verkeerd?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 3:40 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Brenda schreef:
Ik vind het ook raar dat het open bal van deze zaterdag niet op balfolk.nl staat. Aan de andere kant is het met al die workshoppers toch al wel druk. ;-)

Kijk: http://www.balfolk.nl/agenda.php?bal=611
Maar inderdaad, het is niet voor niks dat ik het er pas zo laat op heb gezet en dat ik er weinig ruchtbaarheid aan gegeven heb... Nodig wel vooral je Enschedese vrienden uit, die zijn meer dan welkom, vanaf de initiatie om 19u30!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 3:44 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Brenda schreef:
Ik had Frank en Moes ook al gevraagd naar die Noabers nacht. Het schijnt dat er wel een bal komt, maar in april ofzo ergens.

Ik vind het ook raar dat het open bal van deze zaterdag niet op balfolk.nl staat. Aan de andere kant is het met al die workshoppers toch al wel druk. ;-)

Dat in De Doelen lijkt grotendeels luisterconcert want alleen bij Lirio en de Gonnagles staat 'balfolk'. Of zie ik dat verkeerd?


Klopt, maar wel met een aantal leuke folkbands!
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 4:05 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Lijntje schreef:
Brenda schreef:
Ik vind het ook raar dat het open bal van deze zaterdag niet op balfolk.nl staat. Aan de andere kant is het met al die workshoppers toch al wel druk. ;-)

Kijk: http://www.balfolk.nl/agenda.php?bal=611
Maar inderdaad, het is niet voor niks dat ik het er pas zo laat op heb gezet en dat ik er weinig ruchtbaarheid aan gegeven heb... Nodig wel vooral je Enschedese vrienden uit, die zijn meer dan welkom, vanaf de initiatie om 19u30!


Ik was al bang dat op het moment van posten het bal er wel op zou staan, maar ik was te lui om te kijken. :P

Mijn Enschedese vrienden die geïnteresseerd zijn in balfolk doen al mee aan de stage. ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 84 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling