mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 10:46 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 3:01 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 9:20 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Nijmegen
Met korting naar Celtic Festival & Balfolk

Swingende muziek zoals die in de Ierse pubs klinkt, opzwepende accordeons uit Bretagne, dromerige zang uit Wales. Drie topklasse acts uit de Keltische wereld komen samen in één gevarieerde, avondvullende show. Zangeres en harpiste Siân James speelt traditionele muziek uit Wales, die verrassend modern klinkt door een heel eigen klankkleur. Gitarist Jean-Charles Guichen en accordeonist Fred Guichen brengen een crossover van Bretonse folk en melodieuze jazz. Daarna de Ierse topformatie Dervish, die geldt als invloedrijke vernieuwer in de Ierse muziek. Hun indrukwekkende albums en optredens brachten hen van China en het Midden-Oosten, tot in de Verenigde Staten en Brazilië.

Na afloop van het concert barst er een Balfolk los. Een feest met live folkmuziek waarop gedanst kan worden op dansen als Scottish, Mazurka, Cercle, en Jig. Deze dansen zijn snel te leren en daarom opent de avond met een korte workshop die je binnen no time de basis leert.

Reserveren
Via Balfolk.nl bezoek je het Celtic Festival met korting:

Volwassenen vanaf 26 jaar ontvangen 20% korting en betalen slechts € 23,- (i.p.v. € 29,-) voor een kaartje.

Jongeren t/m 25 jaar en studenten van HBO en Universiteit betalen slechts € 5,- voor een kaartje. Dit tarief geldt alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs of collegekaart (één kaartje à € 5,- per persoon).

Kaarten zijn te reserveren via de Doelen Kassa:
010 2171717 o.v.v. Balfolk.

De kassa is dagelijks bereikbaar van 10.00 tot 18.00 uur.

Programma
19.00 uur - Inloop
19.00-19.15 uur - DJ (ntb)
19.15-20.00 uur - Workshop dans o.l.v. Wouter Kuyper
20.15-20.45 uur - Siân James
20.45-21.15 uur - Frères Guichen
21.15-21.45 uur - Balfolk met Lirio
21.45-22.30 uur - Dervish
22.30-23.30 uur - Balfolk met Gonnagles
23.30-24.00 uur - DJ

Meer info:

www.balfolk.nl
www.dedoelen.nl

_________________
Mevrouw bij de biomarktkraam: Zijn die tomaten lekker? Wat denkt U zelf, zegt de verkoper, het is december, ze komen uit spanje en ze zijn oranje...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 3:18 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Tof dat balfolk meer reguliere zalen binnen komt, maar ik vrees dat 23 euro me nog steeds wat veel is. Ach, ik kijk nog wel.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 3:28 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Quichen én Dervish...en dan ook nog dansen met Lirio en de Gonnagles...klinkt als een tofee avond!!!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 3:31 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
@Telenn: Toffee avond? Yummm... :P

Ik heb net gereserveerd en ik kan er een gezellig weekend bij vrienden aan vast plakken. Woei!
Nu nog zien dat we daar op tijd komen vanuit Enschede...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 3:51 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Leuk dat er korting is bedongen, maar ik vind het bedongen prijsverschil echt absurd groot:
Balfolkies t/m 25 jaar betalen € 5,-
Balfolkies vanaf 26 jaar betalen € 23,-.
wat is hiervan de achterliggende gedachte?

Anyway, ik kijk nog even wat ik doe.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 3:55 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Ik denk omdat cultuur (momenteel) meer gesponsord wordt voor jongeren. Denk hierbij ook aan de gratis CJP-pas die op middelbare scholen worden gegeven, of extra subsidies aan jongeren met een cultureel initiatief.

Helaas is dit in Rotterdam... maar als ik vervoer kan krijgen dan kom ik!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 4:02 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Kees schreef:
Leuk dat er korting is bedongen, maar ik vind het bedongen prijsverschil echt absurd groot:
Balfolkies t/m 25 jaar betalen € 5,-
Balfolkies vanaf 26 jaar betalen € 23,-.


Dat is inderdaad wel een vrij lomp verschil. Ik las eerst dat je tot 25 jaar en student moest zijn, maar dat staat er niet....
Vette pech, ik ben 26. :P

Overigens kwam er voor mij ook nog weer 3 euro bij omdat ik de kaarten laat opsturen want ik kan ze niet binnen nu en 2 weken daar ophalen.
En de reis is voor mij ook allang niet meer gratis want ik heb al 5 jaar geen OV meer.

MAAR! De Gonnagles zijn er en het wordt vast gewoon leuk en gezellig enzo, en dan kom ik ook eindelijk eens in het nieuwe huis van m'n vrienden. En ik ben een grote meid met een goed salaris. Yay!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 4:13 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
Kees schreef:
Leuk dat er korting is bedongen, maar ik vind het bedongen prijsverschil echt absurd groot

Op de A4'tjes die bij het Haagbal aan de muur hingen stond dat het €5-tarief alleen geldt als je het kaartje aan de kassa koopt vanaf één uur voor aanvang van het concert. Dat maakt nogal een verschil als de avond uitverkocht raakt, en helemaal voor als je van ver komt. Wirtex, is die beperking komen te vervallen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 4:17 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Kees schreef:
wat is hiervan de achterliggende gedachte?


:devilish: Haha, waarschijnlijk is het net zoiets als een ladiesnight bij de disco, zodat die ouwe snoeperts (hee dat ben ik!) met jong grut kunnen dansen. Maar afijn, gekkigheid & dat terzijde. :biggrin:

Die exorbitante korting is waarschijnlijk omdat ze er van uit gaan dat de balfolkies t/m 25 jaar zuipen als krijgers.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 4:25 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
gpvos schreef:
Op de A4'tjes die bij het Haagbal aan de muur hingen stond dat het €5-tarief alleen geldt als je het kaartje aan de kassa koopt vanaf één uur voor aanvang van het concert.

Zo staat het absoluut niet in het bericht van Wirtex.

Een algehele korting a la Trad'It vorig jaar voor balfolkies had mij wat eerlijker geleken. Want ook al zou ik nu een korting krijgen van € 6,-, de lust om te gaan is redelijk stevig afgenomen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 5:04 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
gpvos schreef:
Op de A4'tjes die bij het Haagbal aan de muur hingen stond dat het €5-tarief alleen geldt als je het kaartje aan de kassa koopt vanaf één uur voor aanvang van het concert.

Voor ons als "balfolkies" geldt een uitzondering: als je 25 jaar of jonger bent, of je bent voltijd student bij een HBO of universiteit, dan mag je toch al reserveren en dan toch het last minute tarief van €5,- betalen, mits je reserveert ovv "balfolk."

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 5:32 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Menno schreef:
Die exorbitante korting is waarschijnlijk omdat ze er van uit gaan dat de balfolkies t/m 25 jaar zuipen als krijgers.

Bijna goed: Ze zuipen alleen krijgertjes. :biggrin:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 5:39 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Whahahahaha!!! Da's een goeie! :biggrin: :applause:

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 8:25 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
Klasse dat je het hebt kunnen regelen, WirteX
Ik hoop dat er veel folkies afreizen, krijgen we het balfolk er toch nog bij het grote publiek in :biggrin:

Voor mij persoonlijk blijft het hiermee te kostbaar, maar ik wens jullie allemaal HEEL VEEL PLEZIER!!!

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 9:57 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 16, 2007 4:45 pm
Berichten: 163
Woonplaats: Den Haag en Chazelles (F)
gpvos schreef:
Op de A4'tjes die bij het Haagbal aan de muur hingen stond dat het €5-tarief alleen geldt als je het kaartje aan de kassa koopt vanaf één uur voor aanvang van het concert. Dat maakt nogal een verschil als de avond uitverkocht raakt, en helemaal voor als je van ver komt. Wirtex, is die beperking komen te vervallen?


Wat op de A4'tjes stond is overgenomen uit een mailtje van de Doelen dame. Ik ga ook nu twijfelen wat ze bedoelen.

_________________
danser (folklore), muzikant (klarinet en chabrette) en genieter (van veel dingen).
*** Als je niet wilt blazen, zul je moeten pompen. ***


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 146 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling