mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 11:59 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 8:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 07, 2006 8:51 pm
Berichten: 128
Woonplaats: Eindhoven
En ik natuurlijk, voor de twaalfde keer...

R.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 9:39 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
saghws schreef:
Wij zijn ook weer van de partij, inclusief Espresso apparaat...


Wat een goed idee!!! Dan kom ik zeker eens buurten... ;)

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 12:53 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Is er iemand die vrijdag middag met een plekje in een auto via utrecht naar folkwoods rijdt? Dan heb ik wel interesse in meerijden. En als er genoeg meerijders zijn kan ik misschien nog wel zelf een auto fixen.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 8:44 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 04, 2006 3:53 pm
Berichten: 642
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
telenn gwad schreef:
saghws schreef:
Wij zijn ook weer van de partij, inclusief Espresso apparaat...


Wat een goed idee!!! Dan kom ik zeker eens buurten... ;)


Muzikanten hebben recht op gratis koffie, mist vergezeld van instrument.
(tip: schaf een kazoo of mondharp aan)

_________________
Beginning dancer: Knows nothing.
Intermediate dancer: Knows everything, but is too good to dance with beginners.
Hotshot dancer: Too good to dance with anyone.
Advanced dancer: Dances everything, especially with beginners.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 8:58 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
saghws schreef:
Muzikanten hebben recht op gratis koffie, mist vergezeld van instrument.
(tip: schaf een kazoo of mondharp aan)


Of zeg dat je zanger bent! :peace:

Saghws, bedenk jij alvast wat voor gruwelijke liedjes je de 'zangers' laat zingen als bewijs?

Ik ben er trouwens niet bij dit weekend. M'n vriend is jarig en dat vier ik niet door hem thuis te laten om te proberen op Folkwoods gratis koffie te scoren met een mondharmonica en tamboerijn. :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 5:59 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 04, 2006 3:53 pm
Berichten: 642
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Oeps, de plannen zij gewijzigd, geen Folkwoods voor ons dit jaar.
Sorry mensen, geen gratis koffie helaas (althans niet bij ons)

_________________
Beginning dancer: Knows nothing.
Intermediate dancer: Knows everything, but is too good to dance with beginners.
Hotshot dancer: Too good to dance with anyone.
Advanced dancer: Dances everything, especially with beginners.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 7:56 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Het weerbericht is natuurlijk superonbetrouwbaar deze tijd, maar... stiekem hoop ik dat het nu wel uit gaat komen! Komend weekend lijkt Eindhoven te gaan baden in het zonlicht! :cool: Ik neem mijn bikini mee, en mijn zonnebrandcreme, parasol, opblaasbadje, zonnebril...

ZIN IN!!! Woei, nog maar 4 nachtjes slapen...

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 8:47 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
saghws schreef:
Oeps, de plannen zij gewijzigd, geen Folkwoods voor ons dit jaar.
Sorry mensen, geen gratis koffie helaas (althans niet bij ons)


:crying: :crying: :crying:


Hoop dat je iets anders leuks gaat doen.

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 8:34 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 12, 2010 1:27 pm
Berichten: 101
Woonplaats: Eindhoven
saghws schreef:
... Sessie onder de luifel behoort zeker tot de mogelijkheden. ...


Hell yeah! :-)


-- oeps, eerst verder lezen ... Saghws et all komen NIET naar Ehv ... jammer --

_________________
"These feet are made for dancing, and that's just what they'll do / one of these days these feet are gonna dance all night with you" (vrij naar Nancy Sinatra)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 8:46 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 12, 2010 1:27 pm
Berichten: 101
Woonplaats: Eindhoven
Lijntje schreef:
... Ik neem mijn bikini mee ...

Goed idee, hoe schaarser gekleed, des te minder kleding hoeft er te drogen.

Citaat:
... en mijn zonnebrandcrème

Waterbestendige?

Citaat:
... parasol ...

Of paraplu

Citaat:
... opblaasbadje

Dan blijf je drijven! Ondersteboven is het een ideale regenkering, want zeker waterdicht!

Citaat:
... zonnebril...

Of duikbril

De laatste weersverwachtingen zijn wat minder rooskleurig :-(

Goede nieuws, dit jaar weer een exclusieve baalfolktent, dus geen half/half met de instrumentenmarkt!

_________________
"These feet are made for dancing, and that's just what they'll do / one of these days these feet are gonna dance all night with you" (vrij naar Nancy Sinatra)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 12:25 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
zeerover in ander topic schreef:
superfijn festival was het, op wat toilet-tas-stress na, de eerste ochtend. Fijn lunchconcert gegeven met Lijntje wink en vanochtend nog lekker lang afters-spans gespeeld tijdens het tenten opbreken.

Freakin' awesome, Folkwoods 2011! :cool:

Eens denken, wat is er ook alweer allemaal gebeurd...

Oja: vrijdag een mooi kampeerplekje gezocht, vooral niet te laag gelegen om te voorkomen dat onze luchtbedjes zouden wegdrijven bij de eerste de beste regenbui, hoewel het in het vrijdagzonnetje nog heel lekker leek allemaal. Een korte preview van het terrein toen ik mijn backstagebandje ging halen wakkerde de voorpret goed aan! Beetje chillen op de camping verder, en toen mochten we dansen op Embrio! Dat was heel erg leuk :dancing: 's Avonds nog keihard geheadbangt op Ball Noir, hell yeah!

De volgende dag... ehh.. zaterdag... hmmm.. oja! Broes om 12u, dat was dus vroeg opstaan! Weer heerlijk gedanst, daarna inderdaad een legendarisch lunchconcert met Zeerover (entree was slechts 25 euro in de voorverkoop, en de tribune was stampensvol! Zo kwamen de endings, waar jarenlange repetities aan gewijd waren, gelukkig goed tot hun recht!), en toen moesten we rennen naar Fratelli Tarzanelli... Dat was alweer zo leuk! Nog even bij de blije Sicilianen op het hoofdpodium gekeken, bier gedronken in de zon (ZON!! jawel! tenminste, dat was zaterdag toch..? ehhh), en dan naar "Remy & Friends" wat inderdaad een interessant artistiek project was, zoals Remy dat zelf blijkbaar had aangekondigd. Toen gekookt op de camping, en we waren wel toe aan een after dinner dutje... Alleen liep dat een beetje uit de hand toen het begon te regenen: we wilden eigenlijk niet meer uit ons bed komen! Vanaf het comfortabele campingmatrasje dus geluisterd naar Po'Girl op het hoofdpodium, en verder heeeeerlijk geslapen :blush:

Zondag! DE DAG! Het had de hele nacht geregend en alles was dus veranderd in ofwel moeras, ofwel vijver, ofwel sloot, ofwel meer, danwel zee.. Maar op de waterdichte bergschoenen kwam ik veilig en op tijd (dankzij de wekker... wekker op een festival, nou jaaaaaa!) in de backstage aan, en alle andere Annies en boswachters ook. Met support (en afleiding... zucht..) van onze groupies konden we lekker inspelen in de tot moeras verworden omkleedtent, totdat we konden soundchecken. Dat was moeilijk! De baltent klonk (in elk geval vanaf het podium) als een badkamer... De gitaar van Joris had een reverb van zeker een halve seconde! Dat was wel een uitdaging dus, en bovendien was de cello erg tot feedback geneigd... Maar we hadden er zin in, en stonden dus te popelen om om 13u het podium te bestijgen. Fijn om allemaal leuke mensen in het publiek te zien! Hoewel het spelen niet per se makkelijk ging vanwege de moeilijke geluidssituatie, was het heeeel erg tof :cool: Check dit filmpje.

Daarna was ik wel een beetje uitgeput... Er moesten nog allemaal gageverklaringen, bumalijsten en andere formaliteiten geregeld worden (het wordt de hoogste tijd voor een bandmanager! pfffff) maar toen konden we aan het bier, en daarna lekker chillen bij Chris Chameleon. Dat was VET!! Voor mij op gebied van optredens het hoogtepunt (naast ons eigen optreden natuurlijk, hihihi). Ik had al vaak over hem gehoord maar zelf nog nooit gezien of gehoord, en was totally flabbergasted! Supercool!

Met een half oor geluisterd naar de Blue Grass Boogiemen, onder het genot van een bordje Javaans; nog even binnengelopen bij Ma Rain, daar stiekem achterin de tent een dansje gewaagd (en nee, niemand leek last van ons te hebben, bovendien was er ruimte zat), vanaf een afstandje Skyclad gehoord terwijl we met nog een biertje bijkletsten met een paar echte die hard fans die speciaal voor ons gekomen waren en uiteraard op de foto wilden, en toen onze ass off gedanst bij Jeff Caresse! :dancing: Freakin’ awesome jam circles!!! Ik was nog helemaal niet klaar met Folkwoods toen het afgelopen was… Gelukkig bracht de Solar Tent troost: een britse satirische accordeoniste/zangeres wiegde ons langzaamaan in slaap...

The morning after was eigenlijk erg aangenaam: wakker worden met het geluid van rammelende tentstokken om je heen, ontbijten in het zonnetje, langzaamaan zelf ook eens inpakken, om vervolgens gekleed in het Folkwoodst-shirt met andere Folkwoodsgangers in de trein terug naar de normale wereld te stappen...

Mijn persoonlijke hoogtepunten:

- ons zachte campingbedje in het bos op een lekker laagje oude bladeren
- bier in de zon!
- bourrée met Lou op Broes
- parapludansjes in de modder voor het hoofdpodium
- het terugvinden van 2 verloren lievelingsvesten
- voor de eerste keer een eigen geschreven mazurka spelen
- stiekem dansen achterin tent 2: swing, freestyle...
- woeste lindyhop en jam circles op Jeff Caresse!

Ik heb nog steeds mijn paarse Folkwoodst-shirt aan... En wil hem eigenlijk nog niet uit! Hmmmm ik blijf nog even nagenieten... :hug:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 143 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling