mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 12:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 9:02 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Ik had het in het topic van Zeistgezet, waar Duo Absynthe gister speelde... maar voor de info voor het bal is het in dit topic eigenlijk ook erg logisch om te plaatsen. :blush:

ik schreef:
:dancing: Afijn, voor de liefhebbers die na gister nog niet genoeg hebben van het Duo hebben we de voorverkoop iets opgerekt. Als je aan internetbankieren doet, is het vandaag nog mogelijk om kaarten te bestellen voor het bal in Nijmegen, waar ze ook spelen. zie evt de link


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 4:06 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
:cool: De marktkoopman wordt in me wakker:

we hebben op dit moment nog 19 kaarten in de aanbieding.
We moeten nog 10 en dan zijn we uit de kosten... schroom niet als je zeker wilt zijn van een kaartje: we hebben de voorverkoop namelijk wat verlengt.
Wie maakt me los?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 4:40 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Met zo'n droomprogramma heb ik natuurlijk al lang een kaartje, maar wat is het speelschema?

(gezien de lange terugweg, ga ik het einde niet meemaken vrees ik, dus hoop op een strak schema met snelle bandwissels :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 2:46 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Menno schreef:
:cool: De marktkoopman wordt in me wakker:
(...) schroom niet als je zeker wilt zijn van een kaartje: we hebben de voorverkoop namelijk wat verlengt.
Wie maakt me los?


:cool: inmiddels nog 13 kaarten beschikbaar
voorverkoop is nog mogelijk.

@ ernie, speelschema zal ik nog plaatsen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 7:02 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
!! We zijn uitverkocht !!

Mocht je van plan zijn om naar Nijmegen af te reizen...NIET DOEN!
We zijn 100% door de kaartjes heen. We zullen iedereen zonder kaartje echt aan de deur moeten teleurstellen...sorry.

Er zijn trouwens meer erg leuke bals, dus niemand hoeft dansloos thuis te zitten:
- Ball Noir speelt in Gorichem
- Chardon speelt in Hoorn
- Kapriol speelt in oosterwolde
en zondag natuurlijk Cecilia op het Haagbal!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 7:29 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Veel plezier allemaal!
Is dit de eerste keer dat jullie vantevoren al uitverkocht zijn?

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 7:59 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Whoei!! Gefeliciteerd! Hopelijk zijn er niet teveel teleurgestelden die zonder kaartje wilden gaan. Hopelijk kijken die nog ergens op internet voor ze gaan... En komen ze niet voor niets naar nijmegen...

Altijd maar reserveren dus...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 9:03 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Inderdaad! Door kaarten in de voorverkoop te kopen ben je niet alleen zeker van een plek...het is voor de bals in Nijmegen ook nog eens goedkoper

Het is ook nog eens de eerste keer dat we in de voorverkoop uitverkopen. Daar hebben we behoorlijk aan lopen trekken, spammen en promoten om maar te voorkomen dat mensen op de avond zelf naar Nijmegen afreizen en dan aan de deur teleurgesteld moeten worden. We vonden het vreselijk om ' nee' ipv kaarten te verkopen.
Maarja....de vorige keer waren we gedurende de voorverkoop nog lang niet uit de kosten. We hadden maar iets meer dan de helft ofzo van tevoren verkocht.

In iedergeval, ik ben vanavond onze mailinglijst aan het aanschrijven, website, facebook en de hele ratteplan aan het berichten dat we uitverkocht zijn. Hopelijk stappen de mensen dan niet voor niks in de trein. Dus hoort zegt het voort!

:hug: Overigens: RobZ heeft voor de deelnemers van zijn muziekworkshops kaarten bestelt. Mocht je nog een middagje willen musiceren en graag naar het bal. Dus stuur een PM naar RobZ of zijn workshops al vol zitten!!! Zie ook dit bericht, dit topic of ga gewoon direct naar www.folkinferno.nl
:cool: Voor de duidelijkheid, Robz gaat hierover. Wij niet!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 11:27 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het enige wat me dan wel zorgen baart: hoe krijg je dan nog nieuwelingen binnen?
Vorige keren waren er relatief veel nieuwelingen, die waarschijnlijk minder gebruik maken van kanalen als balfolk.nl en facebook, om maar helemaal te zwijgen over mota.
Hoe ga je ervoor zorgen dat het geen gesloten club van hardcore balfolkies wordt? Bij moira heb je tenminste nog de workshop vooraf waar Louise kaarten voor vrijhield.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 6:16 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Kees schreef:
Het enige wat me dan wel zorgen baart: hoe krijg je dan nog nieuwelingen binnen?


Goed punt. Hoewel het deze keer geen issue is. Ik denk dat we nu in iedergeval bijna 10 nieuwelingen heb. Ongeveer 1/8, geen slechte score.

ze komen dus blijkbaar ook op de PR & mond-op-mondreclame af. En nieuwelingen snappen ook wel dat bij ons de kaartjes in de voorverkoop goedkoper zijn dan aan de kassa. :peace:
Maar het blijft een aandachtspunt...dat zeker!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 7:06 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Je zou het risico kunnen nemen om een aantal kaarten vast te houden voor verkoop aan de kassa...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 4:08 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
Mag ik overigens de organisatie verzoeken het bal om 19:50 even te onderbreken voor het Sinterklaasjournaal? Ik houd 't niet meer!

http://www.nu.nl/media/2519940/groot-ni ... rnaal.html


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 7:39 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Ron schreef:
Je zou het risico kunnen nemen om een aantal kaarten vast te houden voor verkoop aan de kassa...


Als jij het financiële risico op je neemt, willen ze dat best doen, denk ik. :peace:

Maar zonder gekheid, dat systeem hebben ze eerst gehanteerd. Je moest toen reserveren zonder dat je meteen hoefde te betalen. Dat zorgde voor een te grote vrijblijvendheid die resulteerde dat de nodige mensen vlak van te voren afzegde of helemaal niet op kwamen dagen.
De kaarten die ze apart hadden gehouden voor niet-hardcore mensen, kregen ze volgens mij ook niet meer verkocht, omdat ze naar de 'hard core balfolkies'gecommuniceerd hadden dat ze uitverkocht waren, terwijl er enkele kaarten achter de hand waren gehouden.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 7:45 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Kees schreef:
De kaarten die ze apart hadden gehouden voor niet-hardcore mensen, kregen ze volgens mij ook niet meer verkocht


Dat is inderdaad het risico... Een andere optie is natuurlijk het Moira-model. Dat lijkt goed te werken.

Hoewel dat natuurlijk niet beter helpt om nieuwelingen te trekken, aangezien Moira-kaartjes ook vaak op zijn.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 7:48 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Arjen schreef:
Mag ik overigens de organisatie verzoeken het bal om 19:50 even te onderbreken voor het Sinterklaasjournaal? Ik houd 't niet meer!

http://www.nu.nl/media/2519940/groot-ni ... rnaal.html



Jaaaaaa, ik wil het ook heel graag weten! Wat gaan ze doen? En dat ook nog op de dag dat de wereld vergaat. Maar wat is er beter dan de wereld uitgaan terwijl je een mooi dansje aan het doen bent ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 160 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling