mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 9:21 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 2:29 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Nee het was nog best druk :)
Ik vond het fantastisch! Sowieso de Gonnagles natuurlijk met de hele clup! Prachtige muziek vol passie! En het geluid is echt fantastisch afgesteld, klasse!! Dat is niet altijd zo piekfijn in orde.
En die groep daarvoor, Sara Salverius, wauw! Zeer aangenaam verrast door hun! Prachtig.

In het begin was ik wat huiverig voor het dansniveau, want tijdens de 2 jigs in het begin konden 19 van de 20 mensen niet eens een draai :S
Gelukkig kwam ik daarna wat bekenden tegen met wie ik echt heerlijk gedanst heb!!

Ben blij dat ik gegaan ben.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 3:30 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: zo maart 13, 2011 6:34 pm
Berichten: 14
Woonplaats: Leeuwarden
@Arjen:
Met jou heb ik nog een aantal keer gedanst :biggrin:

En wie weet met guillome ook wel, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee wie jij bent xD


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 3:32 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Spannend he :D

Ik ben wim uit friesland :) En jij? Ik ken wel een anouk uit friesland, van balfolk friesland. Ben jij dat?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 3:42 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: zo nov 02, 2008 10:03 pm
Berichten: 152
Woonplaats: Venlo - Limburg
Er waren wel meer forumgangers hoor. Alleen heeft wellicht niet iedereen zin/tijd om een verslagje te schrijven.
Maar goed, zoals al gezegd waren er meer "onbekenden" dan "bekenden" en dat maakte de boel wel interessant.
Sara Salverius, ja erg goed.
Maar waar ik vooral voor kwam, waren natuurlijk de Gonnagles en Violet.
Persoonlijk vond ik de Gonnagles nog strakker en beter georganiseerd overkomen t.o.v het stageweekend. Misschien kwam het doordat de Singapoure-afdeling zich er weer bijgevoegd heeft :)?
Violet was heerlijk om naar te luisteren; van bovenaf het balkon kwam het geluid goed tot zijn recht en heb de de verschillende arrangementen goed bestudeerd, hihi. Wat een prachtige muziek! Jannes kocht nog de CD van Violet, waardoor we voor 5 euro ook nog mooie muziek op zondag hadden.
Organisatie; bedankt!

_________________
ik spans, jij spanst...wij spansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 4:05 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: zo maart 13, 2011 6:34 pm
Berichten: 14
Woonplaats: Leeuwarden
Het is jammer dat ik maar weinig benul van wie er nou eigenlijk forumganger is :P


En Wim, ja, dan ken ik je wel xD ik ben inderdaad die Anouck ;)


En nog applaus voor de organisatie ^^


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 10:10 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: wo apr 13, 2011 6:31 pm
Berichten: 17
Tja, sommige fora werken met gekleurde lintjes of een ander merkteken bij IRL bijeenkomsten. Is dat wat?

Vond zelf alle groepen erg leuk, ik ben ook best makkelijk. Wel had ik tegen de tijd dat Violet voorbij kwam geen rekenkracht meer over voor walsen in whatever-the-hell-we-feel-like. Maar dat ligt dan meer aan mij, ik had wel meer 'blondmomenten' (sorry Do!). Het laatste stuk van die hanter dro (Sneeuwwit) was ook erg mooi, voor mij een van de betere momenten.

Verhouding mannen-vrouwen was goed, zaal was niet te druk en niet te leeg, veel nieuwe gezichten, altijd leuk. Merendeels lekker gedanst, veel uitgelegd, soms moeite met volgen maar meestal ging het prima. Vloer was prima en zitjes op het balkon ook. Ik vond de binnentuin/serre/bestrate hal niet echt storend. Het was juist wel leuk dat er meerdere zitjes waren en dat het daar iets koeler was. De bar met tafeltjes en zitje met open haard deed het ook prima. Van mij mag hier meer georganiseerd worden.

_________________
Everything's shiny, Cap'n, not to fret!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 2:24 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: zo maart 13, 2011 6:34 pm
Berichten: 14
Woonplaats: Leeuwarden
Ik weet niet of ik lintjes wel zo'n fijn idee vind xD

(sorry voor het late reageren)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 185 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling