mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 12:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 6:32 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Leuk al die filmpjes!
Dat verhoogt de napret.
Van vorig jaar waren er helemaal geen filmpjes van Orfest zelf (ook al heeft Repelsteeltje dat wel beloofd), ook geen compilatie.

Ik wil trouwens een compliment geven voor de dansvloer. Die wordt met het jaar beter. Ik vind het best erg knap dat je met een aflopend veld naar de waterkant zo'n gelijke vloer neer kan leggen. Dat je dan af en toe bij het dansen meer moet opletten en eventueel je danspartner waarschuwen, is niet erg.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Laatst bijgewerkt door Kees op do jul 14, 2011 8:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 8:55 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Filmpje Sidaro Polka: http://www.youtube.com/watch?v=OMGeu91rn7w

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 5:59 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Nog twee filmpjes van A&B:

http://www.youtube.com/watch?v=5Dyfv1cLSUs

http://www.youtube.com/watch?v=y5WjrZLug3s

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 5:11 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Rob schreef:
Foto's staanhier.

Leuk om te zien :~)
Misschien een idee om ze ook op de Orfest-page van Facebook te zetten? Daar staat al een mooie verzameling. :luck:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 3:46 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Kees schreef:

Ik wil trouwens een compliment geven voor de dansvloer. Die wordt met het jaar beter. Ik vind het best erg knap dat je met een aflopend veld naar de waterkant zo'n gelijke vloer neer kan leggen. Dat je dan af en toe bij het dansen meer moet opletten en eventueel je danspartner waarschuwen, is niet erg.


Fijn om te horen! Jesse en Richard hebben de hele dag heel hard gewerkt om er voor te zorgen dat de vloer er zo recht mogelijk bij lag en dat kwam zeker niet zonder de nodige uitdagingen!!!

Voor de facebookminnende onder ons: zet vooral zelf ook links naar foto's en filmpjes op de Orfest pagina. We doen ons best om het allemaal zo goed mogelijk bij te houden, maar soms missen we dingen...

En Kees, dit jaar was er naast de filmende bezoekers ook een filmcrew en nóg twee mannen met een camera. Waarschijnlijk zijn die op dit moment allemaal druk aan het knippen en editen, maar ik weet zeker dat er nog meer aan filmmateriaal zal verschijnen. ;)

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 12:19 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
zeerover schreef:
Misschien een idee om ze ook op de Orfest-page van Facebook te zetten? Daar staat al een mooie verzameling. :luck:

Heb net de foto's op facebook bekeken, mooie foto's! Ik ben echter niet goed in facebook, dus ik weet niet hoe ik mijn foto's aan de orfest pagina moet toevoegen. :blush: De orfestgangers zullen het dus nog even met mijn link in dit topic moeten doen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 2:29 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Rob, tag 'orfest' in de foto's. Dat zou moeten werken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 8:10 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Wij waren er ook bij, voor de tweede keer. Toen we aan kwamen hoorden we al van ver (auto stond zo ongeveer in Nieuwpoort) de polka van Sidaro over de weilanden. Wij keken elkaar verheugd aan. Er moet meer polka in de folk! Gelukkig had Balbrozijn er ook een paar in de aanbieding maar die zijn dan ook van mijn generatie (nog van voor de wiebelmazurka) :biggrin:
Was weer erg leuk met onze zuiderburen vond ik. Ik zie ons nog niet zo snel grappen maken over het Koningshuis en amendementen indienen.
De contrabas solo van Cathrijn vond ik interessant, wel werd het op den duur wat vlak, ik miste een vette trombone of sax of iets van dien aard.
Het singer songwriter podium vond ik leuk en praktisch, maar het duurde mij te lang. Had wat meer afwisseling in gemogen. Ook de eetpauze had van mij korter gemogen. Maar zie dit vooral als kleine verbeterpunten, want ik heb het erg naar mijn zin gehad. Veel gesocialized met onze vrienden uit de Graanrepubliek en heerlijk gegeten: poulet roti!

En tot slot, wat een idyllische plek, die oude boerderij aan de Giessen. En dan al die tentjes en iedereen blij. Als je een zwart-wit foto maakt en je laat hem aan een willekeurige babyboomer zien dan denkt ie dat ie er zelf op staat. :cool:

Dankjewel mensen van de organisatie voor dit kleine en lieflijke festival :rose:
Volgend jaar ben ik er weer bij!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 2:00 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Bedankt voor alle leuke complimenten! En ook voor alle kritische noten natuurlijk. We luisteren aandachtig naar wat jullie zeggen, want we streven ernaar elk jaar weer verbeterpuntjes door te voeren.

Wij zijn ondertussen klaar met opruimen en zijn tussendoor ook nog naar st.chartier geweest...

We hebben ontzettend genoten van alle bands! Grappig dat er altijd verschillende meningen blijven bestaan, maar ik denk dat het ons dus goed gelukt is om een veelzijdig programma neer te zetten met voor iedereen wat wils! En dat was ook precies ons doel :-) En natuurlijk zijn we altijd apetrots op onze nederlandse groepen! We willen altijd laten horen dat we in nederland ook kwaliteitbands hebben! Chappeau Annie's en Sidaro!! :applause:

Over de vloer: we hebben ons dit jaar uitgebreid georienteerd op verschillende vloeren, en we hebben er een hele dag over gedaan om hem te leggen. Volgens mij lag hij ook beter dan vorig jaar? Inderdaad is een binnenzaal altijd beter dan een buitenfestival...

Op ons youtubekanaal verzamelen we zo goed mogelijk alle filmpjes: http://www.youtube.com/user/VrindenGrooteFeesten

We zijn alweer woeste plannen aan het maken voor volgend jaar! Goed opletten op alle buitenlandse festivals dus welke bands eruit pringen, en natuurlijk: welke nieuwe nederlandse talenten kunnen we volgend jaar uitnodigen?

Iedereen nogmaals bedankt, het was aan alle kanten weer een geslaagd feest!! :biggrin: :love: :hug:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 5:32 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Repelsteeltje schreef:
welke nieuwe nederlandse talenten kunnen we volgend jaar uitnodigen?


:biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 2:00 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Ron schreef:
Rob, tag 'orfest' in de foto's. Dat zou moeten werken.

Ik geef het op. Ik heb de foto's wel op mijn facebook gekregen als album, vervolgens heb ik bij "help" gekeken bij facebook.
Citaat:
Klik op de link 'Foto's' op je profiel of startpagina om naar je fotoalbums te gaan.
Selecteer een album dat je hebt gemaakt.
Klik boven aan de pagina op 'Foto's taggen'.
Voer de naam in van een vriend of pagina die je in het album wilt taggen.
Klik op elke foto die je met die naam wilt taggen.
Herhaal dit proces voor elke vriend of pagina die je wilt taggen.
Klik op 'Tags opslaan' als je klaar bent.

Toen ik probeerde bij foto's taggen de naam van de pagina Orfest in te typen kon ik niet op tags opslaan drukken (pagina werd niet herkend). Dan niet.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 2:22 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de foto's die een vrouwelijke fotograaf (naam niet bekend) heeft gemaakt. Die heeft 's middags (volgens mij tijdens Annie) een hoop foto's van Pieter en mij gemaakt, maar ik kan ze nergens terugvinden.

Eigenlijk had ik op de dag zelf haar naam moeten vragen, maar ik dacht iets te gemakzuchtig: "Ze verschijnen vanzelf wel op de site van Orfest/Facebook/Mota". Linkjes naar foto's: graag dus! :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 12:04 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Nog een link voor alle mensen zonder facebook: een filmpje van 4GM:

http://www.4gm.nl/fantasy-nieuws/34-eve ... -2011.html

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 12:10 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Mijn oproep staat trouwens ook nog steeds open! :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 195 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling