mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 4:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Licht-technici
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 5:12 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 20, 2007 5:03 pm
Berichten: 186
Woonplaats: Enschede
Hey,

Als geluidstechnicus ken ik denk ik de meeste geluidstechnici binnen dit forum wel. Nu vroeg ik me af, zitten hier ook licht-technici? Voor ons noabersbal in Enschede (9 april) zoek ik bijvoorbeeld nog iemand om in te vallen op licht (de technicus die ik normaal vraag kan helaas niet en we zitten in een mooi theatertje met best wat licht-opties). Verder is het altijd prettig om kennis te maken met andere technici.

Frank

_________________
De Gonnagles


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 7:12 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Ik heb bij Vrijhof Techniek ooit de cursus theatertechniek gedaan, met een deel geluid en een deel licht. Daar heb ik ook voor 4 happy feet een aantal keer in de Audiozaal met feesten mee lampen en filters uitgezocht. Let wel, ik ben er dus niet echt ervaren mee, maar heb er ooit weleens wat mee gedaan en vind het wel leuk om te helpen met dat soort dingen. Wel bij voorkeur met iemand die er ervaren mee is.

Volgens mij zijn er eerder bij de Noabersnacht ook weleens lui van de Vestingbar gekomen, daar kan ook iemand tussen zitten die hier handig mee is. Vraag anders Dirk (Freeque) eens.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 191 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling