mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 4:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 2:22 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Voor alle mensen die mij al tig keer bezorgd hebben gevraagd: "Er komt dit jaar toch wel weer een bus naar Damada?"

Klik hier

Voor de andere mensen, meer info volgt snel...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 1:47 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: za jan 23, 2010 11:13 pm
Berichten: 5
Yay ^^
Wilde me al gaan aanmelden, maar de vertrek- en aankomsttijden wist ik niet. Ik zie ze wel verschijnen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 8:30 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Maud schreef:
Yay ^^
Wilde me al gaan aanmelden, maar de vertrek- en aankomsttijden wist ik niet. Ik zie ze wel verschijnen!


Ik heb even zitten piekeren over wat je hiermee bedoelde. Aanmelden voor het festival? De aankomst- en vertrektijden waar zij om vragen zijn ook maar indicatie hoor. Maar we komen vrijdag om 8 uur 's ochtends ongeveer aan, en vertrekken maandag 7 uur...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 9:28 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Voor met name de vrijdag hoop ik weer op het geweldige weer van de afgelopen 2 jaar, met name 2 jaar terug. Het festival begint pas vrijdagavond, dus overdag was het genieten van de zon, spelletjes doen, kletsen, muziek maken en omschakelen van hectisch Nederlands werkend (of studerend) leven naar een ontspannen Franse festivalstemming.

Wat een geweldige bands komen er ook weer. Duo Bastringue, Duo Absynthe, Arasta Bazar, diverse bretonse dingen.

Als er meer informatie is over het inschrijven hoor ik dat graag. Ik zag een online formulier en heb mijn naam maar ingevuld en hoop maar dat we als Nederlanders weer niet vooraf een deel over moeten maken.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 7:33 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
Leon schreef:
Als er meer informatie is over het inschrijven hoor ik dat graag. Ik zag een online formulier en heb mijn naam maar ingevuld en hoop maar dat we als Nederlanders weer niet vooraf een deel over moeten maken.

Als ik het onderstaande goed begrijp, moet dat deze keer wel:

http://damadafestival.blogspot.com/p/inscriptions-tarifs.html schreef:
Une fois fini, envoyez un chèque de 20 € à TRÉSOR PUBLIC LOUÉ à Damada – Mairie, 72540 Loué ou pour ceux qui sont hors de France, faites un virement de 20 € à ADAMADA, BIC : CMCIFR2A IBAN : FR76 1548 9048 1900 0563 6870 134 et dans ce cas envoyez nous un mail à eeadamada@yahoo.fr en indiquant la date de votre virement.

Vertaling: als je klaar bent met invullen, [...instrukties voor Fransozen...] of voor wie zich buiten Sarkozistan bevinden, maak 20 € over naar ADAMADA, BIC : CMCIFR2A IBAN : FR76 1548 9048 1900 0563 6870 134 en stuur ons in dat geval een mail op het adres eeadamada@yahoo.fr met daarin de datum van je overschrijving.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 10:33 am 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 01, 2011 11:29 pm
Berichten: 30
Ik heb mijn naam ook ingevuld op de Damada site en toen kreeg ik een wachtwoord waarmee ik me verder kon inschrijven. Mijn Frans is alleen erg slecht.
Dat stukje waar ze vragen wanneer je aankomt en vertrekt snap ik nog wel. Volgens mij vragen ze verder of je op een gratis camping of tegen betaling bij een familie wil logeren, welke maaltijden je daar gebruikt en of je een muziek stage komt doen of dat je komt dansen. Het is me alleen niet duidelijk of je je van te voren voor de verschillende dans stages moet opgeven (en wat het niveau is).
Dit wordt mijn eerste buitenlandse festival en ik heb dus geen idee wat gebruikelijk is met b.v. eten. Is het ieder voor zich en gaat de een daar eten en maakt de ander wat klaar of zorgt iedereen (of de meesten) dat ze eten meenemen en klaarmaken en is er dan een picknick zoals in de Moira.
Ik heb wel de nodige campingkeukens / gas kookstellen / koelbox op gas / skottelbraai / tafel / stoelen / gasflessen (campinggaz) beschikbaar, maar misschien is het wat overdreven voor een lang weekend om alles mee te nemen.

Waar de bus in Utrecht vertrekt, kan ik daar mijn auto gratis parkeren in de buurt (ik ben niet zo heel goed in lichtgewicht reizen)?

_________________
Beter één man in de hand dan de lucht van tien ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 10:38 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Voor de muziekstages moet je je van te voren opgeven (daar kan maar een beperkt aantal mensen aan mee doen), voor de dansworkshops hoeft dat niet (en kan het niet). Er zijn gewoon workshops bezig en je kan je aansluiten waar je wil. Tijdens het weekend krijg je ook een briefje met welke workshop wanneer waar bezig zijn.

De bus vertrekt in principe van Utrecht Lunetten. Daar is in de buurt meer dan genoeg parkeer mogelijkheid. (Als er mensen met de auto komen kunnen ze wellicht nog carpoolen ook..) Ik bedenk nu net wel dat ze groot aan het verbouwen zijn op station lunetten, en dat ik niet weet of dat daarom nog steeds een handige plek is om te verzamelen. Ik fiets er binnenkort eens langs.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 10:45 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Qua eten, dat kiest iedereen voor zich. Je kan daar maaltijden krijgen (op zaterdag en zondag, niet op vrijdag, 2 per dag, ik heb zelf nooit meegegeten, kost 10 euro van te voren moet je hiervoor reserveren) en op het festival terrein is een pizzabakker, een crepebakker, een bar waar je friet en ook soort maaltijden kan krijgen geloof ik.

Ook kan je natuurlijk zelf een brander meenemen. Of met een groepje kook- en eetspullen meebrengen. Er zit alleen geen winkel (meer) in het dorp, dus als je boodschappen wil doen is dat lastig. (Tenzij je met een eigen auto komt.)

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 3:53 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
Femke schreef:
Volgens mij vragen ze verder of je op een gratis camping of tegen betaling bij een familie wil logeren, welke maaltijden je daar gebruikt

Dat maison familiale is een soort van jeugdherberg-achtig iets. Vrijwel iedereen gaat kamperen. Als je maaltijden reserveert, worden die ook in dat maison familiale geserveerd; dat is een paar honderd meter buiten het festivalterrein. De camping is op een vergelijkbare afstand van het festival, maar dan de andere kant op. Ik heb vorig jaar maaltijden gereserveerd, maar dit jaar niet.

@Louise: vorig jaar was er nog een mini-kruideniertje in het dorp (lang niet groot genoeg om iedereen van eten te voorzien, maar toch), maar dat is dan blijkbaar dicht? Er is hopelijk toch nog wel een bakker?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 5:10 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 8:44 pm
Berichten: 143
Woonplaats: Utrecht
Ik heb er heel veel zin in! Ik vraag me alleen af, omdat ik nu nog op de middelbare school zit, maar daar niet echt een bewijs van kan leveren en ze daar wel om vragen, hoe ik dat moet oplossen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 5:58 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Heb je geen schoolpasje dan? Of misschien een bewijs van inschrijving die je ouders ergens hebben liggen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 11:24 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
@gpvos: Er staat op de site dat er die er niet meer is. Dat geloven we dan maar...

@stuiterbal: Als je iets van een schoolpasje mee kan nemen, maakt dat het wel makkelijker. Maar anders geloven ze je waarschijnlijk wel als je zegt dat je nog op school zit...

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 12:34 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Het gaat overigens al behoorlijk hard met de aanmeldingen. 28 van de 50 plekken zijn al weg. Dus twijfel niet al te lang als je nog mee wilt!

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 8:17 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Ik zou graag willen, maar dit jaar is het denk ik niet verstandig i.v.m. verhuizen en klussen.
Hopelijk volgend jaar weer. En iedereen die wel mee gaat: heel veel plezier!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 11:11 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: za jan 23, 2010 11:13 pm
Berichten: 5
Klopt het dat je gewoon 20 aanbetaalt en dan daar de rest?

Ingeschreven ^^


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 177 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling