mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 4:16 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 3:41 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Wow, nu al een recensie op Folkforum!
Ik kan deze recensie alleen maar bevestigen, ik heb ook een top-avond gehad en vond alle 3 de bands super! Heel fijn gedanst, heel fijn geluisterd; doe mij maar meer van dit soort bals! :love: :hug:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 3:51 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Ja, het was súper!

Ik wil niets afdoen aan de andere bands, maar wat was Té geweldig. Ontzettend leuke muziek, heel mooi gespeeld met soms verrassende dynamiek (de wals die aan het begin werd gespeeld had dat er prachtig in zitten), en het zat gewoon goed in elkaar. Leuke afwisseling van nummers ook, en inderdaad - de mazurka in 5 - vond ik ook een aangename verrassing. Heerlijk! :biggrin:

Als concert-organisatoren dit lezen: nodig Té alsjeblieft uit voor een volgend bal!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 4:31 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
Is er digitaal ergens wat te luisteren van Té? Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden! :) :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 4:40 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Kikker schreef:
Is er digitaal ergens wat te luisteren van Té? Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden! :) :peace:

Je kunt vrienden met ze worden op Facebook en daar hebben ze via bandpage wat live opnames gepost; deze geven een beetje een indruk, maar ik hoop dat ze snel met een cd komen want hun muziek verdient wel goede kwaliteitsopnames!
http://www.facebook.com/pages/T%C3%A9/133232040079812?sk=app_178091127385

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 7:07 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Mooie recensie op folkforum! Maar ik wil wel toevoegen dat ik Les Zéoles echt heerlijk vond. Helaas ben ik voor het einde vertrokken omdat ik echt omviel van de slaap :( Hopelijk kan ik ze nog een keer zien/bedansen, en dat ik dan wat meer energie heb :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 10:34 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Na de spetterende try-out van Té in Tilburg wilde ik hun debut natuurlijk niet missen. Moest er wel een leuk krakers festival voortijdig voor verlaten, maar het was het dubbel en dwars waard! Geweldig, de top act van de avond imho. Swong de pan uit, super dansbaar, origineel, mooi geluid (ik miste wel de 'trombone' van Tilburg ;). Gaan jullie ook naar Chartier? :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 11:00 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Wat een avond!

Ik had sons libre al eerder aanschouwd en vond het echt he-le-maal niets. De acoordeoniste waarde ik zeker maar onze vriend uit Senegal kon ik helemaal niets mee. Trommel met een lelijk geluid, zang die niet lekker liep met de instrumenten en ritmes die kant nog wal sloegen, imo.

Maar potjandorie wat is hij verbeterd! Het is nu echt een prachtig duo met heerlijk energieke muziek, mooie zang en veeeeeel betere percussie! Ik ben fan! Heb hem ook meteen maar verteld dat hij stukke vooruit is gegaan.

En over Té hoef ik niets meer te zeggen, kijk maar naar bovenstaande posts. Les Zeoles vind ik ook heerlijk. Hele fijne dames die prachtig spelen. In de muziek variëren ze heel erg mooi en vullen elkaar goed aan. Ook leuk dat ze zelf in de lach schieten en hun excuses aanbieden op het moment dat het einde van een nummer even mis ging.

Pracht avond!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 12:03 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Weer superleuke foto's Ronald! Een mooie herinnering, dat album; eigenlijk zou er als aanvulling daarop een cd met integrale opnames uitgegeven moeten worden... Dan kan ik het hele bal nog eens overdoen in mijn eigen woonkamer!
:dancing:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 5:22 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Lieve mensen,

Ontzettend bedankt voor all jullie enthousiaste reacties, hier en elders. Werkelijk hartverwarmend. :hug: Volgende keer probeer ik ook wat vaker naar jullie terug te lachen, ik heb de neiging om nogal serieus te kijken tijdens de optredens, ook weer leuk om te zien op de foto's. ;)

CD's zullen niet direct komen, we zijn nog maar arme muzikanten, maar we hebben afgelopen maandag een middag wat dingetjes opgenomen en hebben de opnames van tweemaal een live performance. Op facebook zal daar in de loop der tijd steeds meer van te vinden zijn. En dan gaan we zien wat de toekomst ons brengt...

Sons Libres en Les Zéoles! Tof om deze bands live te horen. Van allebei had ik wel eens opnames gehoord en van Sons Libres was ik niet meteen kapot, maar live hebben ze echt een heerlijke show, energiek inderdaad en ook zeker fijn dansbaar. Les Zéoles had het echt verdiend om meer publiek te krijgen, aan de andere kant was er nu meer dansruimte om van hen te genieten :biggrin: Volgende keer allemaal maar blijven slapen in de buurt zodat de laatste band ook volle bak publiek heeft! Deze dames spelen heerlijk subtiel, zonder te zacht of te mat te worden, met uithalen en accentjes op de juiste momenten is het fijn dansen. Ik hoop ze allebei nog eens live mee te maken!

Ernie schreef:
ik miste wel de 'trombone' van Tilburg ;-)
Als ik je opnames laat horen, kan je me dan vertellen wat je bedoelde? Ik heb namelijk nog steeds geen idee waar je op doelt... was al verbaasd toen je het na het HoF optreden vermeldde.

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 179 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling