mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 9:55 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 1:19 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 08, 2011 5:43 pm
Berichten: 5
Afbeelding

Op 28 mei 2011 om 14.00 uur geeft Amorroma Duo een concert in Buurthuis Bronveld in Barneveld. Ik heb de eer dit concert voor hen te mogen organiseren. Het is in principe een luisterconcert, maar als er veel dansers komen, kan er vast wel een dansje gemaakt worden. Door de kleine zaal zul je het concert ervaren als een huiskamerconcert. Er is plaats voor 50 bezoekers, dus je kunt het beste van tevoren een kaart bestellen.

Amorroma Duo bestaat uit harpiste Sarah Ridy, zij speelt op een barokharp en blokfluitist en doedelzakspeler Jowan Merckx. Ze spelen nieuwgeschreven balfolk gecombineerd met oude muziek en chansons.

Vanaf heden kun je kaarten bestellen door te mailen naar [url]info@buurthuisbronveld.nl[/url] of te bellen naar 0342-419810. Na opgave komt je naam op de lijst te staan en op de dag zelf kun je betalen. Tot een kwartier voor aanvang van het concert ligt de kaart voor je klaar.
Een kaart kost in de v.v.k. (t/m 26 mei) € 8,00 en aan de zaal € 10,00.
voor meer info http://www.buurthuisbronveld.nl

meer informatie over Amorroma Duo http://www.muzikum.eu/nl/120-2005/amorroma/biografie.html


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 2:59 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2003 8:10 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Amersfoort
Wat een mooi initiatief! Zo komt de fijne muziek van Amorroma volgens mij het beste uit. Helaas heb ik dan zelf een optreden, anders was ik zeker gekomen! Zeker voor Jowan op doedelzak...
(mag best een voorkeur hebben voor mij eigen instrument :biggrin:)

Dus ik zou zeggen mensen; komt allen! Dit soort initiatieven moeten gesteund worden. En niet alleen omdat Marieke een leerling is van mij, haha. :cool:

_________________
luctor et emergo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 10:29 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Wauw, Amorroma is een van mijn favoriete cd's, toch netjes voor een band die ik nog nooit gezien heb. :) En Barneveld is nog niet eens zo ver weg! Even kijken of het te fietsen is, of dat ik toch maar iemand met een auto moet regelen.

Tja, en ik zou er wel graag een dansje op willen doen, als er nog wat meer dansers komen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 12:07 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 08, 2011 5:43 pm
Berichten: 5
Togram schreef:
Wauw, Amorroma is een van mijn favoriete cd's, toch netjes voor een band die ik nog nooit gezien heb. :) En Barneveld is nog niet eens zo ver weg! Even kijken of het te fietsen is, of dat ik toch maar iemand met een auto moet regelen.

Tja, en ik zou er wel graag een dansje op willen doen, als er nog wat meer dansers komen!


In eerste instantie is het een luisterconcert met o.a. muziek van hun nieuwste 3 dubbele cd Carrousel en poetische liederen. Na het concert wil Amorroma een halfuurtje bal spelen.
We mogen tot 17.00 in het buurthuis blijven, dus daaropvolgend kunnen we ook nog muziek maken en dansen. Ik zal zorgen voor lekkere hapjes, zodat we er een heus feestje van kunnen maken (met mooi weer ook op het terras). Aan de bar zijn dranken te verkrijgen en deze kunnen dus niet meegenomen worden.

Neem je instrument en dansschoenen mee!! De zaal is klein, maar reuze gezellig. Zo ook zal het concert een hele mooie ervaring zijn!

En... vanuit Wageningen kun je wel naar Barneveld toe op de fiets (ga zelf ook wel vanuit Barneveld naar Wageningen toe), als je goed doorfietst kan het in 1,5 uur, soms duurt de tocht wel 2 uur. Je kunt ook goed met het openbaar vervoer, lijn 88 naar Ede-Wageningen en dan met de trein richting Amersfoort en uitstappen op station Barneveld Centrum (gaat 2x per uur) en dan nog 2 km lopen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 5:02 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: vr apr 08, 2011 5:43 pm
Berichten: 5
Citaat:
In eerste instantie is het een luisterconcert


Jowan heeft een tipje van de sluier opgelicht; "we maken er een mooi, intiem maar toch pittig luisterconcert van".


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 161 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling