mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 4:26 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Muzikanten deel schrijfrechten apart aanvragen?
Belachelijk en omslachtig 41%  41%  [ 7 ]
Geen mening 24%  24%  [ 4 ]
Moet blijven en alleen als je een liedje voorspeelt aan de ballotagecomissie :devilish: 35%  35%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 17
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 6:13 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Ik denk niet zozeer dat het teveel moeite is, maar dat het te lang duurt. Niks aan te merken op jou hoor Zeerover, maar niemand kan van jou (of van Martijn, nu) verwachten dat jullie elke dag online zijn. Als ik een post wil maken, dan wil ik hem maken op het moment dat ik berichten aan het lezen ben. Als ik drie dagen moet wachten voordat ik kan posten, denk ik al "laat maar".

Maar zoals ik al zei: niemand kan verwachten dat een moderator 24/7 online is. Maar ik denk dus dat de wachttijd een flink stuk van de drempel is.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mota mededelingen
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 6:37 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Louise schreef:
Ik snap het nut nog niet echt van deze toepassing. Wat ik altijd deed was gewoon op het oranje icoontje klikken en dan kom je vanzelf bij het ongelezen bericht. Of is dat omslachtiger dan iets wat ik niet snap?


Ik weet niet hoe dat bij jouw zit, maar ik vond het altijd wat gedoe om de hele lijst van ongelezen berichten door te scrollen en een voor een die miniscule oranje icoontje aan te klikken. Met dit knopje krijg je in 1 klik elk ongelezen bericht in zijn eigen tab in je browser zodat je vervolgens alles rustig kunt lezen.

Maar ja, niet iedereen gebruikt het forum op dezelfde manier, dus misschien was het een specifieke ergernius van mijzelf ;-). Ik vond iig de 'Berichten sinds laatste bezoek' link (op de homepage van het forum rechts bovenaan) nooit zo nuttig, en nu wel :biggrin: .

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 6:50 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Ha, ik heb de knop gevonden! (moest even zoeken :blush:
Handig, vooral ook als je op een klein scherm aan het werk bent.

Hoe handig, moet de praktijk nog even uitwijzen ;)

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 12:35 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Ok, ik heb de knop ook gevonden en kreeg in 1 keer tig tabbladen. Vind ik zelf erg verwarrend eerlijk gezegd, ik hoef ze niet tegelijk te lezen, dus ik houd het maar bij de oranje icoontjes aanklikken. Heel ouderwets ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 12:39 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Wat is nu het nut tegenover het abonnement op een topic ?

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 1:24 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Yellowflower schreef:
Ok, ik heb de knop ook gevonden en kreeg in 1 keer tig tabbladen. Vind ik zelf erg verwarrend eerlijk gezegd, ik hoef ze niet tegelijk te lezen, dus ik houd het maar bij de oranje icoontjes aanklikken. Heel ouderwets ;-)

Ik lees mijn verschillende tabs ook zelden tegelijk :biggrin:.

campie schreef:
Wat is nu het nut tegenover het abonnement op een topic ?


Het is meer nuttig als je (vluchtig) alles wil lezen. En vooral met een wat tragere internetverbinding is het fijn dat alles wat je wil gaan lezen vast ingeladen wordt terwijl je de eerste artikelen leest.

Het hangt er denk ik eg vanaf hoe je normaliter het forum leest. Ikzelf opende altijd nieuwe berichten in een nieuwe tab (met het wieltje klikken in firefox) zodat je niet steeds weer terug naar de inhoudsopgave hoeft.

Deze knop doet datzelfde maar dan automatisch. Voor mensen die minder/geen tabs gebruiken zal het niet zo nuttig zijn.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 2:06 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
zeerover schreef:
@ Fille: Dat een mailtje om te vragen om rechten te veel moeite is, is voor mij geen argument. Als dat al te veel moeite is... Een mail sturen en vervolgens binnen een dag geactiveerd worden.. Voor de moderator is dat meer moeite.


Natuurlijk is het voor de moderator meer moeite. Maar ik dacht iedere keer "Als ik eerst een mail moet sturen en wachten tot ik geactiveerd wordt om de reactie die ik net bedacht te posten, laat dan maar zitten, dan ben ik toch weer vergeten wat ik wou zeggen" en zo kwam het er heel lang niet van. Dus als er andere muzikanten net zo lui zijn als ik, dan krijg je dus dat er minder mensen meedoen aan de discussie. Niet dat dat iets uit maakt, natuurlijk.

Iets heel anders: de naam "Vlaamse en Franse volksmuziek" voor het algemene deel van het forum is misschien niet zo to the point. Het gaat al lang niet meer alleen over Vlaamse en Franse muziek. Misschien aanpassen in "West-Europese volksmuziek en bal folk " of "Spansforum" of weet ik veel...

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 9:35 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Fille schreef:
... Misschien aanpassen in "West-Europese volksmuziek en bal folk " of "Spansforum" of weet ik veel...

En waarom niet: dansers-forum? Zo krijg je meteen duidelijkheid in de algemene inhoudsopgave: dansers-forum en muzikanten-forum.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 170 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling